Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2637
Hei.
Jeg har ikke lyst å dytte i meg alt det fæle som er i tobakk, fordi det er usunt og vondt og puste inn og nikotinen gjør meg kvalm. Selv om det egentlig går greit, har jeg helst lyst og finne en annen metode.

Men hvis man ikke har planlagt det. Hva kan man bruke når man ikke har vaporiser, eller mild\nikotinfri tobakk? Den ene laget på en dopapir rull, hvordan skulle det isåfall funke? Hva kan jeg blande hasjen med som man finner i huset for og røyke den eller innta den uten tobakken?

Og da tenker jeg ikke på og spise den
Du kan jo lage en bong/vaporizer av det meste.
Alt fra en lyspære til en brusflaske.
Trådstarter
Okay, så bong og vaporiser er det samme? Da kan jeg enkelt gjøre det ja. Er det veldig sløsing med hasj hvis man gjør det med bong, uten tobakk?
Bong og vaporizer er vel litt forskjellige etter det jeg har forstått.
Men thought, etter bilder å dømme ser de iallefall ut til å ha meget mange fellestrekk.

Hvorvidt det er sløsing tørr jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har prøvd noen av delene.
Dog, et lite søk på forumet her - så vil du finne informasjon om både dette, samt guider til hvordan du kan lage disse av ting du finner i alle hus
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Du kan greit røyke rein hasj i bong, bøtte og pipe hvis du bare passer på å ha små hull i rista og trekker forsiktig.
Hva med oregano?

http://www.klara-klok.no/wips/386428...Id/2069736288/

Eller så kan du kjøpe noe tobakkerstatter på de fleste headshops osv.
En bong og en vaporizer er to forskjellige ting. En vaporizer varmer bare opp hasjen (ikke brenner) slik at thc-en fordamper, og det du puster inn blir ren thc-gass.
Trådstarter
Oregano var et bra forslag.

"Oregano blir brukt som krydder, smakstilsetning, og har ingen ruseffekt. Helsefaren ved å røyke oregano sammen med hasj er bl.a. den mengde kullos ol. du får i deg ."

Kullos, er det fra oreganon? Er det veldig usunt?

Bothrops: Takk for tipset. Da er de godt mulig det blir prøvd ut iløpet av natten. Er det vondere og trekke inn rein hasj enn hasj blandet med tobakk?
Oregano er ikke noe særlig å innhalere. Smaker vondt, og det lukter av deg en god stund.
Røyk reint på bong, er vel best det
Så en film på youtube om en som satta hasjklumpen på ei nål elns, å tente på, lot det brenne sånn 15 sekunder max og deretter slokka det og tok en flaske over hasjklumpen så all røyken kom inni flaska og røyka da helt rein hasj Har aldri testa det, men så ut som en smart idè!
Pilleknaskern, dette vil jeg tru gir en veldig vond og sur smak, hvertfall fra flaske.

Hva med vannfall? Med hjelp av denne teknikken oksyderer lite vekk, og man får fylt flasken (eller lignende) ordentlig.
Fjern blir man også
Han brukte glass flaske, men vet ikke om det smakte fælt..

Siden jeg ikke kan redigere innlegg for jeg legge ut noe jeg fant.
http://youtube.com/watch?v=PcYsWSo0Z4Q
Her røyker de med kniver..
Vel, standar hasj og flaskebong er vel ikke godt uansett fremgang.
Tingen med vannfall er at dette har en tendens til å tømme brønnen helt (så sant den ikke er for full).
Dermed befinner THC-en og alle de andre "fine" stoffene i flasken Bør vel helst tømmes på ett trekk for å få det ordentlig igang.. Kan gi en liten "sjokk tilstand" hvor man griper etter luft mens man tusler bort til sofaen og samler tankene.

Men etter et par minutter med en tilstand som kan forklares med "nok", så kommer godformen

Men, uansett.. Prøv å benytt deg av litt tobakk. Du trenger ikke å ta mye, bare nok til at alt skal ta fyr og brenne opp ordentlig.
Før du blander sammen tobakk og hasj kan du roaste tobakken. Dette gjør den mildere, og deretter lettere og konsumere.
Først bare tar du det du trenger av tobakk, for å fylle en brønn eller to, deretter drysser du denne tobakken over en lighter slik at den "svir" seg og det begynner å lukte.
Sist endret av Prognisse; 3. juli 2008 kl. 22:27.