Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5739
Vet det er tatt opp tidligere, men fant ikke noe når jeg søkte. Er på jakt etter noe å blande med weeden/hasjen annet enn tobakk. Noe som er mildt og ikke smaker så alt for mye.
Hmmm oregano? .. det burde jo funke til en viss grad det. trokke det smaker så godt da
Trådstarter
nei, det var det da. Vil jo helst at det ikke skal smake dårlig, da kan jeg jo fortsette å bruke tobakk. Kanskje jeg skal prøve med ren tobakk, dvs uten alle tilsetningsstoffene som finnes i sigg.
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Røyk bøtte.
Damiana, passionblomst, tørket brennesle, etc. Tørket brennesle er nok litt tungt å innhalere i lengden, men det brenner godt.
Neutral Good
Mith's Avatar
Jeg foreslår et søk på forumet. Står en del om urter og røyking her fra før.
http://www.freakforum.nu/forum/searc...archid=1413184
Tørket gress er vel kanskje det dummeste jeg har lest i dag.
Sist endret av Mith; 22. mai 2007 kl. 16:10.
Hva med te?
Funker fint det, smaker ikke noe spesielt vondt heller. Viss det smaker vondt i det hele tatt...
Knast (kjøpes på hemphouse f.eks. )
syntes organo funket helt fint jeg, var ikke no stress
bruk oregano.. det funker fett... bruker kun ca 30% oregano og ca 60% reint nå.. nydlig mix.

blir ein svak smak av pizza, i gass form.. lol :P..

edit:
eit annet alternativ er frukt tobakk, men har hørd at det blir litt klissete av det...
Sist endret av itZsaiN; 22. mai 2007 kl. 19:22.
Er oregano farlig å røyke? Er det "farlig" å røyke urter/krydder?
mynte, kattemynte og blader fra jordbærplanter er alle fine alternativer til tobakk i mekk.

det finnes et hav av andre muligheter også, men jeg ville ikke anbefalt oregano, da mange blir veldig kvalme og får vondt i hodet av oregano i røykform, pluss at det gir en forbannet stram ettersmak i kjeften, som henger i en stund.

edit:
tørket jordbærblad som er akkurat litt for tørt for å røykes, smaker vidunderlig med noen dråper sour-drops blandet i..perfekt til mekk
http://cardinaldist.com/products/.25...%20375x350.jpg
Sist endret av emmerdale; 22. mai 2007 kl. 23:58.
Dette er en litt stress metode men det funker. Du trenger 1 komfyr, 1 gryte, 1 sil og noe tobakk. Hiv noe vann i gryta og la det bli passe varmt deretter hiver du tobakken oppi gryte la det surre litt oppi der i noen minutter. Det som skjer er at meste parten av nikotinen og all den andre dritten forsvinner ut i vannet. Men pass deg dette "vannet" er nå rein gift. Vist du vil lage en mer konsentrert gift av dette vannet, pm meg. Tobakken må seffølgelig tørke så dette er ikke gjort på 2 minutter resultate derimot blir veldig bra. Du kan også koke opp en del tobakk og la det cure i lufttette glass (noe som vil gi bedre smak og brenn egenskaper).
Sist endret av Corrupt; 23. mai 2007 kl. 06:43.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av halla
Knast (kjøpes på hemphouse f.eks. )
Vis hele sitatet...

Noen som vet hva dette er? Finner ikke en dritt av info.
glemte også å nevne at tørket eple fungerer fint !
damiana burde funke veldig fett...

men leste på en av disse wedd sidene på internett at det var sammen funk som vanlig weed...
noe som har prøvd å røyke damiana??
Sitat av amhx
noe som har prøvd å røyke damiana??
Vis hele sitatet...
Har ikke røykt det nei, men hørt om det og lest om det.
Noen mener at damiana har en beroligenes effekt som ligner på små doser av cannabis.
Å blande det med cannabis er interesant

Erowid - Damiana
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ja, jeg har røykt damiana og det er definitivt ikke det samme som pot :-). Du blir muligens litt avslappet, men thats about it.
Bruk blunt med smak, sjukt digg.... Nam Nam
alt som brenner går an å bruke isteden for tobakk, men hva som er godt for lungene/halsen er jo en elt annen sak, da. Som noen nevnte litt over, bestill knast fra hemphouse. funker flott, og smaker ikke half-bad heller. Men det beste er jo å røyke rent
tørket sjøgress /evt ferdige plater med sushi-Nori.
er jo en del stress med å tilberede driten, koke opp/skylle/skylle mer/tørke/kutte opp..