Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 802
Jeg satt nettopp å leste denne tråden: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=85434. Hvor en spør hvordan hacke skolenettet sitt. Tråden ender opp i en stor diskusjon om hva som er rett og galt.

Etter og ha sett flere slike tråder hvor alle er så ivrige til å diskutere at trådstarter aldri får svar på sitt eller sine spørsmål må jeg si meg litt frustrert. Spesielt når jeg søker etter et enkelt og ganske direkte spørsmål, så må jeg bla meg igjennom tre-fire sider før kanskje noen har skrevet et fornuftig svar. Vet at mange sier dette er et diskusjonsforum, men jeg synes det blir litt offtopic når folk begynner å diskutere en helt annen problemstilling.

Dette er så min mening Men er det bare jeg som har feil instilling til nFF eller forum generelt? Eller er dere enige?
Enig, men i noen få tilfeller er en duskusjon på sin plass hehe.
TAKK! Dette har jeg ventet på lenge nå. Kommenterte dette innlegget du henviser til selv.

Hentet fra diskusjonen:

Sitat av max-mekka
Jeg er enig med Kanoner. Det er ikke gøy å fucke opp alt. Hvis du hadde gjort noe ulovlig, som ikke skader, og som alle kan le av, så har du min "respekt". Zacay, dette er et diskusjonsforum, vil påstå at vi kan ytre oss om hva vi vil, og dette er noe jeg akter å ytre meg om. Slik som kanoner.
Vis hele sitatet...
Her sier max-mekka at dette er et diskusjonsforum og han påstår at alle kan ytre seg slik de vil. Alle skal få ytre seg slik de vil, men vil de diskutere om det er rett eller galt og lage kvalm på skolenette kan de starte en egen tråd om dette, og ikke ”ødelegge” tråden til han som spør om tips til det.

Dette vil føre til mer seriøse diskusjoner. Dette er for det blir en bedre oversikt og lettere og forholde seg til det som blir sakt.
Digresjoner er våre venner
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Report.php or GTFO