Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1734
Halla, jeg driver å laster ned en wow cracka sak med free online game fra P2P.
Jeg lurer på om jeg kan bli anmeldt for å spille med det?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Du er anmeldt.
hæh?
blir man det?
jaja da avbryter jeg nedlastninga

sånn nå driter jeg i wow..
Sist endret av Centurius; 4. september 2005 kl. 12:33.
Kjøp det da vell?
Ja men det koster 100 kr i måneden.. skal kansje spørre mamma om hun gidder å betale

og forresten i vår skulle jeg ha det.. Men da ville ikke mmamma gi fra seg konto nummeret sitt.
lol

du blir ikke anmeldt
haha hadde hjertet i halsen :P
Mirax, kjøp deg et gamecard i stedet da vettu. Da slipper du å utgi kortnommer.
om du oppgir kortnummer når du skal lage account, får du en måned gratis, og kortet blir ikke belastet.. men lykke til og overbevise mora di om det. :P
ah tusen takk! vil sånn teste osv! Blir kult det da..
Blir måneden regna med hvor mange timer man spiller eller blir det regna med alle timer uten å spille?
1 måned er 1 måned. Uavhengig av om du spiller 1 min om dagen, eller hele tiden.
Sitat av mirax
ah tusen takk! vil sånn teste osv! Blir kult det da..
Blir måneden regna med hvor mange timer man spiller eller blir det regna med alle timer uten å spille?
Vis hele sitatet...

Koster 100kr per mnd..........
Bare bruk et fake kortnummer, og kjøp gamecards. Du finner programmer på internet som generer kortnummer som validerer, men som ikke er ekte.

Du skal også kunne bruke VISA Electron hvis du har et Intro kort, men da må du få kortnummer fra banken.
Sitat av SkyFex
Bare bruk et fake kortnummer, og kjøp gamecards. Du finner programmer på internet som generer kortnummer som validerer, men som ikke er ekte.

Du skal også kunne bruke VISA Electron hvis du har et Intro kort, men da må du få kortnummer fra banken.
Vis hele sitatet...
Vet du navnet på programmet?
Det er en DÅRLIG ide...

Kortsvindel straffes hardt..
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Sitat av Forconin
Det er en DÅRLIG ide...

Kortsvindel straffes hardt..
Vis hele sitatet...
Poenget er at dette kortet aldri belastes. Etter du har registrert wow går du in på Account manament og bytter payment metode til Game Card. Det var til og med en av Blizzard sine egne som kom med rådet på wow forumet en gang.
Har funnet ut at jeg skal spare til WoW:P
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=48471

Det funker, men originalt er mye bedre. Da private servere er litt buggy.
du kommer tvilelig inn med en "crack" sikkert på private servere

kjøp spillet og kjøp gamecard, er det beste kjipt og miste en char pga enten hack eller om blizzard finner ut av du svindler dem