Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 13865
Juno, husker ikke helt hva de het, men det var vel i 1997 tenker jeg. Hva var det i de hønene?

Nemesis: hvor bra? Husker jeg spiste fire og ble omtrent like tura som på mellom en kvart og en halv syrebit.. fine visuals, fantastisk musikk osv., men ingen antydning til tap av ego eller sånne litt mer heavy ting.
bare et tips ang lsd i x....

lsd varer i 8-12 timer, og gir veldig varierte og ja, flipp rus.....

x varer i max 4 timer og gir en INTENS lykkerus, og når den er ferdig etter 4 timer, da er det OVER. da smiler du IKKE mer.

lsd i knips, seff skal ikke si d ikke finnes, men visst faen merker du HEFTIG forskjell...og aldri hørt annet en svada rykter om lsd i knips, huske hanesparkene skulle ha lsd i.... tror myten stammer mest fra at noen knips i sine skitne mdma sammensetninger kan gi mer visuelle halliser osv...folk som ikke egentlig har erfaring me både lsd og x kan kanskje tro dette betyr at knipsen var pensla me lsd...

husk.... MDMA er en krysning mellom stiumlant og hallusinogener, såklart d vil være psykedeliske efffekter der uansett....

men, urban legend
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Nå er det ikke lenge siden jeg testa første gang, så har det fremdeles relativt friskt i minne.
Var på Pi, Misja Helsloot snurra skivene

Hadde ingen planer om å teste knips den kvelden, hadde vært bortpå no pepper og sånt før, men det var LENGE siden, nærmere fire år eller no.

Hadde vorsa litt hjemme, vært på et utested og møtt en kamerat. Dro tilbake på Pi, ,øtte en i klassen min, fikk en knips av han. Jeg droppa den rundt halv tolv, innen tolv var jeg helt edru. Og jeg hadde vært relativt tilsjasket av forfriskninger på forhånd. Alt begynnte å bli helt vidunderlig, jeg tok på veggene, ga klemmer til alle, og dansa! Nå er det vanlig at jeg danser, men musikken var helt syk! Eneste jeg angrer på er at jeg var så mye utenfor. Ble ufattelig pratesjuk :P

Jeg fikk mye mer selvinnsikt, for å ikke glemme selvtillit! Jeg tror jeg rota med ihvertfall seks damer eller no. Helt ville greier.

En annen kamerat av meg droppa også en av pillene, Hvite Stjerner het de, og han fikk en mye mindre reaksjon en meg, men nå har jo han knipsa en god del før meg.

Vi skulle møtes på Haus etterpå for nachspiel. Kom inn dit, måtte paye 50 spenn for å finne ut av at det bare var raggea og hip hop og dritdårlig vibber der liksom. Fikk faen ikke lov til å ta på håret til en pønker. Så etter å ha loka litt rundt der stakk vi+fire andre karer hjem til meg, med en liten pit-stop på veien.

Den pit-stopen var for å kjøpe MDMA krystaller :O

DET var seige greier det ass!! Snorta to linjer+droppa en shot. Fy faen, jeg tura i MANGE timer etter det ass! Hadde "aftermath" i nesten en dag etterpå. Helt ville jeg greier!

Om jeg anbefaler noen å ta det på byen for første gang? Hvis du i utgangspunktet er en sosial person, JA!
som min gode kompis sa til meg, det fins 2 typer knipsere, sofaknipsern og byknipsern ;-)
jeg er definitivt den første ;-)

Min feteste tur.

En god kombinasjon av flein og knips (hvit kenguru)

Startet opp med 16 fleinsopp, av den gode sorten ;-), så tok kompisen min og kakka opp knipsen, siden vi bare hadde 1 og en halv, så vi fikk like mye, og var fjerne når soppen kicket

Anyway, minuttene gikk, 20 minutter etter at vi snortet var vi helt på bærtur, var virkelig i himmelen, og det var på vei oppover, i en hinsides fart. Soppen kom snikende etterhvert, og fikk meget råe halliser, var helt i en annen verden. Det fantes ikke ondskap, bare kjærlighet, det var helt sinnsykt intenst. Hvor enn jeg gikk hadde jeg denne boblen rundt meg, innenfor med meg var det bare glede og kjærlighet, mens utenfor var den vanlige verden. Dette var min sone hehe. Ble ganske svimete etterhvert på nedturen, fjern som en apekatt.

Overall vil jeg si, det er verdt å prøve den kombinasjonen om man føler seg sikker i sin sak, know your drug som de sier. Men den regla har vel de fleste hørt før så det er ikke vits å ta den igjen ;-)

Prøv om du føler for det, men du kan få en kjip nedtur, så pass på psyken. Happy raving ;-)

Sitat av charras
bare et tips ang lsd i x....

lsd varer i 8-12 timer, og gir veldig varierte og ja, flipp rus.....

x varer i max 4 timer og gir en INTENS lykkerus, og når den er ferdig etter 4 timer, da er det OVER. da smiler du IKKE mer.

lsd i knips, seff skal ikke si d ikke finnes, men visst faen merker du HEFTIG forskjell...og aldri hørt annet en svada rykter om lsd i knips, huske hanesparkene skulle ha lsd i.... tror myten stammer mest fra at noen knips i sine skitne mdma sammensetninger kan gi mer visuelle halliser osv...folk som ikke egentlig har erfaring me både lsd og x kan kanskje tro dette betyr at knipsen var pensla me lsd...

husk.... MDMA er en krysning mellom stiumlant og hallusinogener, såklart d vil være psykedeliske efffekter der uansett....

men, urban legend
Vis hele sitatet...
Skeptisk ja :-) lsd er VELDIG ulikt mdma, egentlig skjønner ikke jeg at folk kan sammenligne en sopp/syretripp med en knipstur, jeg vil ikke kalle det å ture på knips engang, man blir jo bare superglad og vil kose på alle ;-)
Cannabis blir ofte omtalt som et lettere psykadelika det også

(nå snakker jeg bare ut av egen erfaring.)
Sist endret av loppetrusa; 10. november 2006 kl. 02:33.
knips er jo voksen godteri
hehehehehe, knips i godteskål på foreldrefest hehehe
Er det vanlig aa fole seg litt "rar" naar det er i ferd med aa kicke inn?
Har bare tatt e en gang, det var paa byen. Jeg og to kamerater hev inn paa en pille hver. Etter en tre kvarters tid begynte det aa kicke skikkelig inn for dem, mens jeg fortsatt nesten ikke merket noe, selv om jeg var den eneste som ikke hadde tatt e foer. Saa to timer etter inntak hev jeg innpaa en pille til, og etter et kvarter da, saa begynte jeg aa fole meg javli rar. Klarte ikke helt aa sette fingeren paa det, men ble i vertfall til at jeg stakk fra utestedet og opp til et nachspiel. Ikke foer da kicket det skikkelig inn, og jeg folte meg som byens kuleste resten av kvelden. Sporsmaalet er egentlig om det er vanlig, eller at det forekommer, at man foler seg merkelig paa oppturen? Eller kanskje jeg bare var nerv siden det var forste gangen, og at jeg hev innpaa to piller fortere enn det egentlig anbefales forste gangen.

Resten av turen var noe av det diggeste jeg har opplevd. Paa nachspielet gikk det bare i alkohol, og ingen kunne se at jeg hadde tatt e. Gled saa naturlig inn som midtpunkt, og folte meg saa javli rba.
Sitat av morphinytry
Sitter for tiden å vurderer om jeg skal prøve knips. Har drevet med diverse stoffer tidligere, men er veldig inne i Trance/Dance/House-miljøet her i Stavanger, men xføler at jeg vil oppleve det lille ekstra når jeg er ute.
Har aldri prøvd noen som helst stimulanter i denne duren. Har vurdert sopp før jeg skal ut på en knipstripp.
Noen som kan gi noen gode tips til hva jeg bør tenke på/gjøre for å være best mulig forberedt til å få en god tripp?
Hvordan var deres første tur på knips?
Har lest på Erowid og skal lese enda mer andre plasser slikt at jeg vet mest mulig om virkninger og bivirkninger.
Vis hele sitatet...
selv har jeg ikke prøvd knips.men dem jeg kjenner sier det er fett og helt rått men vet ikke ejg ass.. en jeg kjenner sitter på mental syke hus og er helt fucka.. men vis du tar det så vær forsiktig på hvor sterk det du får er. så du ikke blir helt facka.
Je lurer!!
Hva menes med og Hakke tenner og Få Kjevelåsnår man er på Knips?
Har ikke prøvd enda men er nr før.
Kan allefall bekrefte at DonVito har rett i alt som har med Speed og gjøre. Drittstoff som ha ødelagt alt det sosiale man en gang hadde når det var helg.
Sitat av -Armani-
Je lurer!!
Hva menes med og Hakke tenner og Få Kjevelåsnår man er på Knips?
Vis hele sitatet...
Hva som menes med det? At man går og tygger istykker kjeften, vel! Tyggis skal vistnok hjelpe litt, og så må du ta magnesium tilskudd før du knipser (hvis du velger å gjøre det da. Husk at det er både ulovlig og potensielt farlig)
jeg får kjevelås på omtrent alt.. spes når jeg dro et halvt gram cola på to rockestjernelinere :P fy faen det tok av..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Vet ikke hvor god ide det er med tyggis egentlig. Hvis du ikke får med deg at du tygger helt manisk kan du bli kjip i kjeften ass.

Jeg satt og tygget den samme tyggisen i 8 timer en natt, dagen etter kunne jeg nesten ikke prate.
Sist endret av Bothrops; 27. juni 2007 kl. 17:33.
Etter en god del knips turer bak meg konstanterte jeg at tyggis er flott å ha-- spesielt Extra, da den ikke er for seig eller stor. Flott å ha en pakke når man turer på sopp også. Iallfall nekter min kjeve å holde seg i ro da også.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Odne
Siden en av effektene er å bli nesten-forelska i tilfeldige mennesker på din vei, er det en idè å bestemme seg på forhånd å ikke si til alle mennesker at du har tatt E. Det kan fort ende på glattcella.
Vis hele sitatet...
Hhahahaha, den var på kornet. Husker jeg overfalt bartenderen på kick i krsand første gang jeg prøvde.
Anbefaler ikke å gå ut første gangen du prøver knips. Jeg har selv opplevd å stå i baren på fotballpuben i bergen for å handle øl, og plutselig sier det pang i skallen og du står der og måper.
En god førstegangs knips er B29 eller Blå smiley, eller buddha som må være den mildeste som er å få tak i her til lands.
Hold deg unna picasso, mitshubishi og mercedes fram til du har prøvd de milde.

Sitat av morphinytry
Sitter for tiden å vurderer om jeg skal prøve knips. Har drevet med diverse stoffer tidligere, men er veldig inne i Trance/Dance/House-miljøet her i Stavanger, men xføler at jeg vil oppleve det lille ekstra når jeg er ute.
Har aldri prøvd noen som helst stimulanter i denne duren. Har vurdert sopp før jeg skal ut på en knipstripp.
Noen som kan gi noen gode tips til hva jeg bør tenke på/gjøre for å være best mulig forberedt til å få en god tripp?
Hvordan var deres første tur på knips?
Har lest på Erowid og skal lese enda mer andre plasser slikt at jeg vet mest mulig om virkninger og bivirkninger.
Vis hele sitatet...


Hold deg inne første gangen du tester knips, det anbefaler jeg deg. Og kontroller formen din, ikke kjør på med flere i slengen. Kjøp deg en pakke tyggis og vær med folk du stoler på som ikke tripper deg. B29 er en fin førstegangs knips.
Ha alltid litt vann tilgjengelig, og ikke stress deg opp. Bare sitt og nyt formen, med litt uplifting trance og godt selskap. Da kan jeg love deg at du kommer til å få en fin kveld

Sitat av DonVito
Nei, du kan ikke sammenligne E, og ren MDMA. MDMA er utrolig mange ganger sterkere. Rent lykkepulver.

MDMA gjør deg heller ikke fjern.

Det er ikke like utbredt nei. Men jeg har bekjente som har litt av hvert.
Måtte ut med 1500 for et gram. Betaler vanligvis 1000, men det var sent på kvelden osv.

Anbefaler det på det sterkeste. En helt utrolig følelse...
Vis hele sitatet...

Det nærmeste du kommer ren mdma i knips er vel B29, da denne inneholder 157 mg.
Denne er også forsåvidt ganske enkel å få tak i da den er her
Enig i at Mdma turen er helt rå, bare synd at det meste er glemt dagen derpå