Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 13858
Sitter for tiden å vurderer om jeg skal prøve knips. Har drevet med diverse stoffer tidligere, men er veldig inne i Trance/Dance/House-miljøet her i Stavanger, men xføler at jeg vil oppleve det lille ekstra når jeg er ute.
Har aldri prøvd noen som helst stimulanter i denne duren. Har vurdert sopp før jeg skal ut på en knipstripp.
Noen som kan gi noen gode tips til hva jeg bør tenke på/gjøre for å være best mulig forberedt til å få en god tripp?
Hvordan var deres første tur på knips?
Har lest på Erowid og skal lese enda mer andre plasser slikt at jeg vet mest mulig om virkninger og bivirkninger.
Jeg ville ivertfall ikke tatt knips for første gang å så reist på byen. Da hadde jeg garantert komt til å gjort noe dumt . Skal garantere att du ville hatt det ganske bra vist du satt hjemme eller hos en kompis å hørte på musikk eller noe sånt. Tror jeg ville prøvd det først. Selv om jeg ikke har erfaring med å ta det på byen.

Min første tur husker jeg ingenting av for da blanda jeg ganske mye + att det ikke er så lett å huske hva du gjør på knips sånn uansett. Men andre gangen så gjorde jeg det for å "sjekke ut" hvordan det var. Musikken ble veldig syk, var som det var noen filter på winamp elrno. Følte meg glad som bare det. Var ganske varm og svettet. Føltes som jeg hadde orgasme i bena når jeg gjikk ;P. Var positiv til alt som ble sagt noe som jeg ikke ville vert til vanlig. Hadde det kjempe bra i 2-3timer altså.

Den mnd som kom etterpå var ganske tung, var ikke helt bra.
morphinytry: Finnes det fortsatt et "Trance/Dance/House-miljø" i Stavanger?
Jeg trodde hele den kulturen var litt halvdød jeg...

Men, tilbake til topic: Jeg har ingen personlig erfaring med MDMA, eller knips som
du sier. Jeg vil allikevel gi deg noen råd som jeg i hvert fall personlig ville fulgt hvis
jeg skulle eksperimentere med MDMA.

1. Bli så sikker som over hodet mulig på at substansen du inntar er MDMA.
Dette kan du gjøre ved å kjøpe rent MDMA pulver istedenfor "knips". Dette
er jo selvfølgelig ingen garanti i seg selv, men jeg har intrykk av at de fleste
som tar det som selges som ren MDMA er mer fornøyd med resultatet enn
mange av de som spiser Eer. Du kan sjekke pillreports på nettet (f. eks.
ecstasydata.org) og du kan skaffe en ez-test (bestille på nettet eller kjøpe på
headshop). Det er jo også et godt tegn hvis noen bekjente av deg har spist
akkurrat den knipsen du kjøper, med gode resultater.

2. Begynn med en liten dose, f. eks. en halv vsnlig brukerdose. Spesielt hvis
du ikke er sikker på kvalitet og renhet. Dette gjelder jo forsåvidt ikke bare
X, men siden dette er et stoff som OFTE ikke er bare MDMA, noen ganger ikke
i det hele tatt, så er det ekstra viktig å være forsiktig. Husk at 1 av 10000 eller
eller noe sånt, er intolerante eller i hvert fall ekstremt sensitive ovenfor MDMA.

3. Husk magnesium og antioksydanter på forhånd. Dette skal hjelpe mot spenninger
i kjeven og eventuelle fysiske skader. Husk også å drikke masse vann og få i deg noe
salt under påvirkning av stoffet. For mye vann, uten salt, kan lede til vannforgiftning,
men dehydrering er mye vanligere og like farlig.

Til sist: Husk at dette stoffet har et megastort misbrukpotensiale! Det burde ikke brukes
ofte og/el. i store doser.

Lykke til og PLUR
La heler vær, har flere venner som har ødelagt livet "med å bare prøve", bla. en som har tatt livet sitt også.
Ecstasy eller mdma om du vill er bedre for uerfarne enn sopp. Fysisk er ecstasy mye farligere, og i store doser kan det faktisk være dødelig.
Men psykisk er du nesten garantert å få en god tur. Tror ikke at en bytur er av skade, du blir snakksalig, du blir energisk, og du får en vanvittig god følelse av musikken, og du kan danse i flere timer.
Begynn i lave doser, gjerne en halv pille. Så øker du heller på, en piller holder neppe for en hel kveld. Så viss du har planer om å danse hele natten må du sikkert ha mer med deg i bakhånd.
Pass på å drikk nok vann, men ikke for mye da dette kan ta livet av deg.
Husk at det kan være ubehagelige nedturer på dette stoffet, og pillene inneholder ofte f.esk amfetamin som hjelper til med å få en heftigere nedtur:S
Så regn med å være en smule redusert dagen derpå. Kan også være en idè og ha noe til å roe seg ned på senere, alkohol og hasj kan være en fin kombinasjon. For å få sove, det er nemlig ikke garantert at du får, spessielt viss pillene inneholder endel amfetamin. Mange opplever også også depresjoner etter knipsbruk. I statene kalles det det ikke suicide thuesday for ingenting.
Siden en av effektene er å bli nesten-forelska i tilfeldige mennesker på din vei, er det en idè å bestemme seg på forhånd å ikke si til alle mennesker at du har tatt E. Det kan fort ende på glattcella.
felix_poker: Det finnes nok et slikt miljø ja, men de plassene jeg "henger" er det rimelig underground og godt skjult for omverdenen.
Det er faktisk flere enn du visste som fremdeles hører og lever for denne typen musikk og "dj-kunst". Så nå er Trance/Dance/House-miljøet i Stavanger tilbake der det engang var, underground og mest for oss interesserte.
Sitat av felix_poker
2. Begynn med en liten dose, f. eks. en halv vsnlig brukerdose. Spesielt hvis
du ikke er sikker på kvalitet og renhet. Dette gjelder jo forsåvidt ikke bare
X, men siden dette er et stoff som OFTE ikke er bare MDMA, noen ganger ikke
i det hele tatt, så er det ekstra viktig å være forsiktig. Husk at 1 av 10000 eller
eller noe sånt, er intolerante eller i hvert fall ekstremt sensitive ovenfor MDMA.
Vis hele sitatet...
Det ville ikke jeg gjort, det å ta en halv brukerdose blir kjedelig selv hvis det er første gangen, så hvis du tar det samme som en kompis som har brukt det før, og han sier det er ok å ta en, så ta en.

3. Husk magnesium og antioksydanter på forhånd. Dette skal hjelpe mot spenninger
i kjeven og eventuelle fysiske skader. Husk også å drikke masse vann og få i deg noe
salt under påvirkning av stoffet. For mye vann, uten salt, kan lede til vannforgiftning,
men dehydrering er mye vanligere og like farlig.
Vis hele sitatet...
Ikke tenk på dette med å drikke masse vann, det gjelder bare hvis du danser masse og slikt. Litt er selvfølgelig ikke dumt, men ikke tenk "Må drikke vann, må drikke vann" konstant, for det kan fort være såpass godt at du bare heller nedpå og får vannforgiftning, og små ødelagte nervesignaler i kroppen.
Mener jeg leste at du skulle drikke ca en halvliter for hver time med dansing. Men ikke ta dette for god fisk.
L0rdMeL: Nok en gang har vi forskjellige meninger

Trådstarter sier at han er en del av et "Trance/Dance/house-miljø". Jeg trekker dermed
den sluttningen at han skal danse når han knipser. Etter hva jeg har forstått er dette
ganske vanlig i disse kretsene (litt forenklet og naivt syn på den kulturen). I den situasjonen
er det faktisk viktig å huske på å drikke vann. Jeg mener ikke at man skal bruke hele kvelden
på å pimpe vann, men det er greit å ha i bakhodet.

Jeg mener også at det er bedre å starte med lav dose for å teste toleranse og om man liker
effekten (ok, man gjør sannsynligvis det med MDMA, mne allikevel). Jeg poengtete også at
jeg synes dette med lav førstedose er viktig når man ikke aner hva man faktisk putter i seg.
Vær gjærne uenig, mne jeg står på mitt. Det er bedre med en "litt kjedelig" opplevelse enn
en ubehagelig, poten sielt fatal opplevelse.
Jeg må si meg enig med deg felix_poker her. Det at første turen din på knips i ettertid føles bra, er viktig. Og musikk er ofte en ganske stor del av dette.

Selv har jeg en del erfaring fra knips, og vil gjerne komme med et par tips.

- Kjøp inn nok knips. (sjansen er veldig stor for at du vil like rusen du får av den første knipsen. Og derfor er det greit, for å unngå unødvendige nedturer, å ha nok knips i lommen. For eksempel kjøpte jeg inn 6 knips, før min første tur. Spiste selv 4 av dem.

- Start gjerne med en halv. Første gang man spiser knips, så kan det være greit å starte med en mindre dose. En halv knips skal være mer enn nok til å få fart på deg. Og for å slippe at du eventuelt skulle bli "redd" den intense rusen, så kan det være ok å begynne rolig. Kast heller innpå neste halvdel, når den første begynner å kicke.

- Ikke være full. En ganske logisk, og enkel regel er at du ikke drikker mye alkohol før du spiser knipsen. Jeg pleier å maks drikke 4 halvlitere i forkant. Drikk også minimalt mens du tripper, da alkohol virker dehydrerende.

- Kjøp tyggegummi. Enkel og grei regel. Tyggegummi får du aldri nok av. Pass gjerne på å ikke tygge tyggegummi "desperat" på en uteplass. Da dette kan tiltrekke oppmerksomhet, og virke mistenksomt for vakter o.l. (ingen vanlige mannfolk tygger en saftig klyse tyggegummi mens de drikker øl vel?)

- Vær med venner. Det beste med en knips-tur er å "dele den" med gode venner. Det er mye større sjanse for at turen vil bli vellykket dersom du er med folk du liker, og stoler på. Såklart vil de fleste bli så "sosiale" på knips, at de oppsøker nye bekjentskaper. Men å ha vennene med seg er betryggende.

- Start på et vorspiel. Jeg anbefaler deg sterkt å spise den første knipsen på et vorspiel, eller lignende sammen med folk du stoler på. Knips har en meget intens rus, og det er derfor veldig greit å "venne seg til" rusen før du kaster deg utpå byen. Rusen varer i flere timer, så ikke vær redd for at du vil være på nedtur når du drar til byen. (evt spis mer før du går ut).

- Ikke spis for mye første gang. Mange knipsere får et ønske om å oppnå en enda heftigere rus etterhvert som den/de første pillen(e) er på sitt beste, eller rett etter "toppen". Det er derfor vanlig å spise flere knips i løpet av en kveld. Ha i bakhodet at den knipsen du kjøper, også består av andre stoffer. (amfetamin, koffein, u name it).
Å spise for mange knips kan derfor "grøte" hodet ditt. Det vil si at du blir MEGET tulling i hodet, og for det meste gjerne bare sitter og lager lyder eller ser dumt på folka rundt deg. Siden du er fra Stavanger, så antar jeg at den knipsen du kommer til å spise er "Rosa Supermann". Noe som gjerne kan omtales som nettopp en "grøte-knips". De er ikke de sterkeste knipsene, men allikevel , intense og herlige. Spesielt når du blir vandt til dem. Jeg har selv spist 12 av denne typen i løpet av en kveld, så jeg kjenner disse knipsene ganske godt, og vet hvordan det er å grøte på knips. (spiser vanligvis mellom 2 og 6)

- Kjenn til selgeren. Masse av den knipsen som blir solgt på gata, er falsk. Den består gjerne ikke av MDMA i det hele tatt. Vær derfor nøye med hvem du kjøper knipsen av, at knipsen vedkommende selger har blitt testet før, og at du stoler på personen.


Dette var de tipsene jeg kom på nå. Orka ikke skrive de der "drikk vann-tipsene" om igjen. Du vet hvor viktig(men farlig) det er.

Ellers, blir turen bedre om du får deg en god natts søvn i forkant. Og et større måltid en gang i løpet av dagen. (før turen)


Min første tur:

Spiste min første knips på et vorspiel med gode venner. De hadde lang erfaring fra knips, og jeg stolte derfor nok på dem. Jeg ba dem gi meg en "forklaring" av rusen. Hvordan det ville føles, hva som ville skje osv. Så bestemte jeg meg, for å prøve.

Fikk servert 1 knips, delte den i to, og skylte ned med vann. Satt og ventet i spenning i rundt 20 minutter, før jeg kjente noen rare følelser i kroppen og hodet. Jeg fikk en oppfatning av å være i 3. person en stund. Så begynte "leddene å klø". Jeg fikk et sterkt behov for å bevege meg.

Den herlige tilfredsstillelsen jeg fikk, gjor at jeg straks kastet innpå halvdel nummer to, kjøpte 5 ekstra av vennen min, og var klar for byen.

Jeg danset og koste meg hele kvelden, fram til uteplassene stengte. Etterpå var det opp på nachspiel i min leilighet. Der satt vi rundt 8 folk, spiste enda mer knips og trippa frem til langt utpå morgenen.

En herlig første tur.

Min (korte) beskrivelse av rusen:

Jeg hadde følelsen av at alt var perfekt, jeg var i kjempe-humør, omtenksom ovenfor andre og koste meg skikkelig. Rusen, og den følelsen man har i kroppen på knips er ubeskrivelig. Dersom det er ordentlig knips du spiser, så forvent å føle at ALT er perfekt, og at du er i "himmelen".

GOD KNIPS ER EN ENESTE LANG ORGASME.

Forvent også å bli litt "kåt" og kosete på knips. Ingenting er bedre enn å kose med samboeren på et nachspiel, mens begge tripper som et uvær.
Sex på knips er også heftig. Bare litt kjedelig at du ikke alltid husker stort fra det dagen derpå

Bor selv i Stavanger, men synes Sandnes er den beste plassen for knips. Mye større uteplasser, og mye mer dance/trance/techno. Du finner meg på "Cats", hvis du vil trippe sammen.

Lykke til!
Sist endret av DonVito; 20. desember 2005 kl. 01:22.
Sitat av felix_poker
Unødvendig langt sitat fjernet...
Vis hele sitatet...
Sitat av DonVito
Unødvendig langt sitat fjernet...
Vis hele sitatet...
takker for kjempetips og råd.
Håper dette blir gudd. Skal skaffe meg noen gode runde en dag nå. Bare lese enda litt mere og snakke litt med noen kammerater som har peil.

Btw. Noen som har peiling på MM(Mette Marit) knipsene, er de bra?

Holder meg vanligvis på Javel eller på mine kjære undergroundsteder. Lenge siden jeg har vært på Cats nå. Husker bare at det var bare drittmusikk der. Men det var jo under russetia for 2 år siden :P
Hvem vet, kanskje du ser en Stavanger/Tanangerfyr på en liten knipstripp der
Sist endret av Nichotin; 19. juli 2007 kl. 13:06.
Jeg forstår serriøst ikke hvordan folk tørr og ta knips :S For det første har jeg hørt at det skjeldent er rene varer man kjøper så det er blandet ut med vaskemiddel eller rottegift. Og den det andre jeg har hørt at man kan dø av en tabblett. sant, usant?
Jeg testet knips for første gang for en 3 uker siden.. Var sinnsykt heftig, men pass deg du blir veldig lett forelsket ! Det ble jeg <3
sonixx: Jeg tror ikke vaskemiddel og rottegift er de vanligste stoffene du finner i E i tillegg eller istedenfor MDMA. Koffein, efedrin, (met)amfetamin, DXM, kokain og aspirin (nærmere bestemt virkestoffet i aspirin, som jeg ikke husker hva heter her og nå) kan derimot forekomme. "Slektninger" av MDMA, som MDA og MDE er heller ikke uvanlig.
Finst ingen verdens ting som er bedre enn knips. Farlig godt dop (egen erfaring)
Acetylsalisylsyre er virkestoffet i Aspirin..

Edit: Hvorfor gadd jeg å skrive det..? begynner å bli for trøtt...
Sist endret av Juno; 21. desember 2005 kl. 01:00.
Ja, håper du får nytte av rådene vi gav.

Speedy: You said it! Knips er det beste. Farene ved knips vil jeg si er litt "opp-hypa". Greit det er farlig, siden det er et ulovlig rusmiddel osv. Men andre stoff er minst like farlige, om ikke mer.

Så lenge man kjenner seg selv, og sine begrensninger. Og i tillegg liker intense følelser, så er nok ikke knips det værste....

Ikke hørt om MM-knips forresten. Er de ute i Stavanger?
Finner MASSE MM-knips her i Stavanger akkurat nå. Har 5 stk liggende på siden av meg i dette øyeblikk. Fant ingen andre hos folka mine ihvertfall. Hvilke du får tak i??

Gleder meg til 2. juledag. Da blir det knipsturing

Prob er bare at det er bare jeg som bruker druger i min gjeng. Men skal ut med ei dame som har vært borti litt av hvert før i tiden så hu skulle ta meg med på gode plasser. Men vi skal prøve en knips hver på 1. Juledag. Sånn at vi vet hva det går i liksom

Etter hva jeg har lest, hørt og sett så gleder jeg meg som en liten unge :P
Jeg spiser mest rosa supermann jeg.

Ønsker deg lykke til. Jeg sitter selv å tripper her, som følger av gårsdagens rene MDMA-inntak. Det er sykt det. God jul...
Ren Mdma er vel ikke i nærheten av like utbredt som vanlige E?? Vet ikke om noen jeg kjenner som har hatt dette Men hadde jo vært lykke å hatt en bag av det!
Nei, du kan ikke sammenligne E, og ren MDMA. MDMA er utrolig mange ganger sterkere. Rent lykkepulver.

MDMA gjør deg heller ikke fjern.

Det er ikke like utbredt nei. Men jeg har bekjente som har litt av hvert.
Måtte ut med 1500 for et gram. Betaler vanligvis 1000, men det var sent på kvelden osv.

Anbefaler det på det sterkeste. En helt utrolig følelse...
Du kan seff sammenligne knips og mdma-krystaller, det er jo i mange tilfeller akkurat samme stoffet vi snakker om. Det kommer veldig ann på knipene. Siden det er veldig stor forskjell på batch til batch.
MDMA alene føles gjerne renere. Om dette er psykisk eller om det faktisk er sånn vet jeg ikke.
Men jeg kunne like gjerne kjøpt meg ti veldig gode knips som 1g mdma. Selvom uten tvil et gram mdma er mye artig, så er det digg med dropsene også.
Kan få mer igjen for knipsene også. for i 100mg mdma krystaller er det uansett ikke mer en 100mg ren mdma, i en knips kan det være mer.
Det er mye sant i det du sier der InTrance. Jeg snakker bare av egen erfaring når jeg sier at ren MDMA var heftigere. Når jeg sier at MDMA er heftigere, så snakker jeg om lykkefølelsen jeg fikk at det.

Vel og merke så var nedturen på MDMA mye verre enn den var på knips.

Men allikevel så anbefaler jeg det på det sterkeste.
Og jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at knips kan være vel så heftige som MDMA, dette kan ha noe med at en ikke aner dosene knipsene da. Men man vet hvor mye,ihvertfall sånn ca en får i seg av krystaller.
Nå skal jeg ikke nekte for at MDMA er heftig, 100mg kunne like gjerne vært 2-3 standard knips. Men det finnes gode knips også
Ja hvordan gikk det a morphinytry? Hadde du en fet jul? hehe
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg testa knips for første gang for en uke siden, svelga 2 rosa hjernkors med en gang og også knuste jeg en halv rosa og en halv hvit hjernkors til pulver og gnei det inn i allt som var av tannkjøtt og slikka munnen ren + bordet, var sammen med 4 andre venner som har tatt det flere ganger! Vi fixa pirat taxi'er og dro på tecno/trance party i drammen, fy faen det var så fett! Det begynnte og virke på veien dit i bilen og jeg digga alle lyder jeg hørte og allt ble super kult og spennende uansett hva det var=) Når vi kom på party'et så dansa jeg i 2 - 3 timer og elsket musikken, dansa kansje 4+ timer til sammen iløp av kvelden og ellers var jeg bare super gira (jeg som egentlig ikke liker tecno/trance untatt Infected Mushroom) jeg følte meg som den kuleste karen i hele bygget og jeg prøvde meg på alle fine damer jeg så og det gikk i så verst heller:P Når jeg kom hjem dagen etterpå ble jeg nesten busta av foreldra mine for jeg var fortsatt litt fucka, jeg var ikke gira lenger men allt jeg så på rundt meg ble dratt ut så ting ble tåkete og se på men det var fett fordet. Var litt paranoid noen dager senere (hørte folk gikk rundt når jeg var alene og hørte folk rope navnet mitt uten at noen gjore det) men det går seg til. Jeg elsket det og kommer nok til og ta en del turer til sålenge det er fete steder og dra, sitte hjemme på knips tror ejg neppe jeg hadde klart, hadde vel endt med at jeg hadde løpt i en vegg eller noe pågrunn av all energien=) Men det er faen meg noen jeg vil anbefale sålenge du er med noen som har tatt det noen ganger før så du kan spørre om ting vis du føler noe er fucka under rusen
Sist endret av Formen; 1. mars 2006 kl. 16:18.
Riktig.

Første gang kan det være lurt å oppholde seg på en plass du kjenner godt og hvor du trives. Ha tilgang på varmeovn og vindu for å regulere temperaturen. Vær blandt gode venner som du stoler på.

Å gå tur på E trenger ikke bare å skje på et rave-party, det kan være nokså morsomt å bare ligge hjemme sammen med morsomme folk så å si oppåhverandre og bare være skikkelig råfjærn og tura sammen. Si merkelige ting, prate og le til man ligger på gulvet.

"Hasj er krydder på en tripp." - Det er sant.
får jeg sove inatt om jeg tar en?
hvordan funker det med hasj samtidig?
Så lenge det ikke er en "speedpille" ! Hasj og xtc fungerer utmerket
hvordan er nedturen dagen etterpå i forhold amfetamin? like ille?
Jeg har spist knips en del ganger, og aldri hatt noen ordentlig nedtur.. Hvis du tenker på psykisk nedtur med depresjoner osv..

Den fysiske nedturen, er at du føler deg sliten.. Men hvis du spiser en i kveld så er ikke det no problem tror jeg.. En helg spiste jeg på fredagen, ganske mange.. Så slappet av på lørdag, spiste ett par på søndag kveld, sov 2 timer og gikk på skolen :P


Løsning for nedtur:

Etter en knipskveld så setter du deg med alle venna du tura med, masse tjall, masse 5-htp og bare prater og lar huet reparere seg.. Har fungert bra hittil for meg

Må bare legge til sanger i playlisten din til nedturen..

Ferry Corsten - Holding On
Deew - She will never learn
Dolphin Boy - Shake it loose

Eller forsåvidt last ned mange Buddah Bar album
Sist endret av Jeb; 7. mars 2006 kl. 17:45.
Offtopic: Kan man bruke 5-htp til å få en fetere "tripp" på hasj? I så fall hvor mye. Og hva annet kan man bruke det til :P
Hvis du drar på byen etter inntak av knips, så kommer du garantert til å "bæde villt".
Ta trippen hjemme i sofaen

Good Luck!
Sitat av handy.
Hvis du drar på byen etter inntak av knips, så kommer du garantert til å "bæde villt".
Ta trippen hjemme i sofaen
Vis hele sitatet...
Uten å ha noen personlig erfaring med MDMA vil jeg si; PØH!
Ecstasykulturen var jo tuftet på partys som var vel så folksomme og stressende som en kveld på byen. Etter hva jeg har lest og hørt av venner som har spist MDMA skal det MYE til for å "bæde".
Sant det Felix sier her. Du skal være bra disponert for "bæding" hvis du presterer å bæde på ecstasy. Spesielt på et kult sted med kul musikk og kule folk..

Det verste som har skjedd med meg på e (og jeg har tatt det flere hundre ganger, under altfra "grøfting" via uteparties, inneparties og til hjemmesitting og sofaturing) har vært at jeg har følt at stedet jeg har vært på ikke har passet meg, noe som iblant har fått meg til å søke bedre jaktmarker.
man får ikke halliser av e? det er en blanding av hallisinogener og syntetiske stoffer eller.no?
Sitat av PlanktonJ
man får ikke halliser av e? det er en blanding av hallisinogener og syntetiske stoffer eller.no?
Vis hele sitatet...
Å dele inn stoffer i "hallusinogener" og "syntetiske" er vel ikke så vanlig. Uansett, når det kommer til MDMA så er det et sentralstimulerende stoff, med et hint av psykedelisk effekt, det vil si endret tankemønster og virkelighetsoppfattning. Hallusinasjoner kan forekomme, men er ikke veldig vanlig. MDMAs mest markante egenskaper er imidlertid de empatogene(korrektskrivemåte?) og euforiserende effektene stoffet gir.
Det er faktisk ganske vanlig med halliser på e, men da ikke sånne geometriske kaleidoskopaktige som på syre. Men briller, piercinger og tatoveringer er ganske vanlig å se.. Men det er ikke vanlig i den forstand at nesten alle får dem.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Prøvde knips for første gang igår, og hadde alt i alt en veldig heftig og positiv opplevelse, men ble litt irrasjonell på oppturen og fant ut at jeg burde kvitte meg med den siste halvdelen jeg hadde inntatt. Men dødsangsten gikk fort over uten at det ødela resten av rusen, men i ettertid har jeg fått noen særdeles merkbare røde utslett i ansiktet. Noen som vet hvor lang tid det tar før disse forsvinner? Ellers er formen veldig fin. Spiste noen "duer" som var testet en god del før.
Sist endret av Superglue; 24. april 2006 kl. 00:21.
knips kommer til å vær det deiligste du noensinne har putta i kjeften/nesa/armen no fuckings way noen kan argumentere mot det. men som sagt tidligere, test det heller i kjelleren me feit musikk og gode venner, ANBEFALER PÅ DET STERKESTE ikke pølseparty... ha et par jenter i sofaen og jeg lover deg du blir pusegutten i timevis....

x e DEILIG.... menmen, som alt som e godt, nedturen kan sette deg litt ut, når oppturen tar slutt etter ca 3timer lover jeg deg du har lyst på mer og mer og mer! ha ein god rev tilgjengelig og røyk deg skeiv og fokked og pass out når morroa er over....

kombinasjoner.... røyke vanlige tørkede salvia blader når x oppturen begynner, wow, lover deg, RAKETT.... du skyter deg selv rett til himmels...

x og sopp/lsd er også snax... candyflipp.. spis x og soppen eller lsden sammtidig da xen vil kommme opp først og gi en jævlig positiv vibe for resten av sopp/lsd trippen.... personlig føler jeg d er som en 8 timer lang perfekt knips å candyflippe...

men som også sagt tidligere.... alle som har dreve me drugs i mer en 9 år (d er meg, og jeg fra stavanger oxo) slutter med knips etter et par år, en går kanskje på en smell her og der sporadisks tilslutt men faktisk så forrandrer hele rusen seg til at mange blir ofte bare kvalm og skikkelig bad i formen av å spise knips... så vær varsom... spis d lite, helst minde enn du har lyst...

personlig liker jeg å stappe i meg 2 knips og bare leggge meg i senga me ei dame eller alene, hive på noe musikk og bare trippe villt og vri og vralte i orgasmefeelingen knipsen gir deg...

er du enda mer vågal og har ting du vil snakke me foreldre/venner/osv så er knips en god måte å få sagt de tingene du virkelig innerst inne vil si, MERK da at reaksjonene til folk kan bli "du har spist narotika og er helt idiot og alt du sier er bare piss" dette må du ta til etterretttning...

knips på byen... ikke helt min greie... fett som faen hvis d skjer noe på feks tou scene eller sting eller whatever ein plass en kan bare danse og gi faen, du er mye i ei boble på knips og folk utenfor som ikke har spist noe fatter ofte ikke hva du driver med, og seriøst.... du vil opptre VELDIG flipp for "normale" mennesker.... seff avhengig av dosen.... men feks å snakke me ein streiting mens du har kjevekramper og sliter med i d hele tatt se personen som står forran deg fordi alt bare pulserer og ja, ka skal du sei, er totalt skrudd og kanskje bare klarer å presse ut noen skjelvene grynt mens øynene dine flakker rundt, ja... ein streiting vil kanskje ikke akkuratt si du ser helt okay ut

ang nedturen, skaff noen blå (valium) ryppere, xanor, kryssere whatever, benzo.... chiller ut mye av nedturfeelingen og sitter i kroppen lenge (spess xanor) så deppresjonen som for meg kan vare 3 dager til ei uke ikke merkes så hardt.... men som sagt, dette er absolutt ingen varig løsning

ang depresjonen eller nedturen på knips så tror d er vanskelig å egentlig merke den, for meg merker jeg bare at jeg er i en mer nedstemt stemning i ei uke etterpå...

men jeg har hatt erfaringer med knips, speed, cola, piller, rev 2 liter rom på ein kveld og d har gitt skikkelig HEFTIGE abstinenser, noen kaller det religiøse opplevelser... jeg toucha ikke drugs i 3 mnd etter d... knipsen var mest skylden der... så vær varsom
Sist endret av charras; 24. april 2006 kl. 15:37.
Har hørt det er vanlig og blande knips med for eks. syre, men er det vanlig at knips kan være pendla med syre? Har ikke mest sikre skilsen på dop, så vet aldri helt hva jeg får:P
knips pensla me syre ; BARE PISS

akkuratt som hasj pensla me hero
Sitat av charras
knips pensla me syre ; BARE PISS

akkuratt som hasj pensla me hero
Vis hele sitatet...
Mener du at det ikke finnes, eller at rusen bare er piss?
det finnes ikke. det er en "myte"
Men det finnes knips med syre i? Har hørt av tette at de har knaska knips med syre i.
Ecstasy med syre er ikke vanlig, men jeg vedder huet på at det har forekommet. Men for all del, det er ikke vanlig i det hele tatt, bare sjekk analysene til ecstasydata. Det er ikke mye LSD ute å går der nei. Det går for det meste i MDA, MDE, koffein, efedrin, amf og methamf. En del DXM og annet herk også..
Jeg fikk e'er med psilocybin en gang.. Husker ikke helt hva de het, det er mange år siden, husker bare at de var spraglete.. Men psilo var det visselig.
Sitat av mxyzptlk
Jeg fikk e'er med psilocybin en gang.. Husker ikke helt hva de het, det er mange år siden, husker bare at de var spraglete.. Men psilo var det visselig.
Vis hele sitatet...
Spraglete kyllinger? spraglete høner..? isåfall har jeg funnet ut hva det var i dem..
har også hvert borte i e med psilocybin en gang.men har aldri kommet over det igjen.og de funka bra også