Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5074
Men jeg har ikke quiktime pro..når jeg prøver å laste den ned får jeg bare spørsmål om jeg vil kjøpe quiktime pro
Sist endret av Brell; 4. mars 2008 kl. 00:01.
Låta var en repetiv versjon av Heaven med barnslig tekst, men du skal ha creds for Berserk-lyder på slutten. :-)
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av Brell
Men jeg har ikke quiktime pro..når jeg prøver å laste den ned får jeg bare spørsmål om jeg vil kjøpe quiktime pro
Vis hele sitatet...

Bruker du mac eller pc?
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Sitat av Brell
Men jeg har ikke quiktime pro..når jeg prøver å laste den ned får jeg bare spørsmål om jeg vil kjøpe quiktime pro
Vis hele sitatet...
Trykk høyreklikk og "lagre som" evt bruk en nettleser som ikke har qt integrert eller fjern qt fra din nåværende browser.

sånn ja! tusen takk pr0cyon!
God den! = ))
Skjønner ikke at folk syns den var "dritfet". Melodien er nesten helt lik "heaven" av Bryan Adams, og teksta er ensformig. Samme melodi igjennom hele sangen, og med en sur lead, topper dette alt jeg har hørt som folk syns er "God".

yo.
HÆHÆHÆHÆ! God underholdning!