Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5101
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg slengte sammen denne trancelignende låta for å make en move på ei jente jeg driver og flørter med. Tenkte å sende den til henne i kveld

Den heter "I Want To Fuck You" og ble brukt ca. 30 min på å lage.

Synspunkter?

link: http://home.no/polar2000/fuck.mp3

Sist endret av Polar-; 31. oktober 2007 kl. 20:33.
Definitivt det jeg ville brukt for å komme i buksa hennes!
en unge med downs
comRade's Avatar
Hehae, lo når jeg hørte den. Men faen, god den da.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Faktisk ganske fet. Hehe, men er for mye av "I want to fuck". Gikk ganske lei, burde hatt noe mer der også.

Stå på!
damn,liker hun trance er du i buksa på hu
lit mye "i want to fuck" men drit fet beat
Haha.. Ja, jenter skal jo visstnok like ærlighet - men?..
Jævli bra sang ^^ Prøver å lære meg FLS nå jeg
Skriv en litt festlig tekst som ender med refrenget "I Want to Fuck You"

EDIT: Ja.. og kanskje litt ekko på teksten? Ellers likte jeg den!
Sist endret av Pheromone; 31. oktober 2007 kl. 21:21.
Hehe, burde nesten ha laget en seriøs versjon av den du, for beaten var alt for bra til "bare" og bli brukt til det =)
har jeg hørt den der melodien før?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Hehe, det er godt mulig. Den er iallefall ikke noe særlig original. Bynnelsen av melodien på gitarsoloen er inspirert av en Halvdan Sivertsen låt faktisk.
hehe - likte beaten, men den er vel kanskje litt ærlig? Får håpe for din del at hun tar den på rette måten da
muligens hører hun ikke teksten i det heletatt :P
jaja, ærlighet skal visst vare lengst
Isje så gale den. Høres ut som om du har tatt utgangspunkt i en technoversjon av "we're in heaven". Bra til å kun ha brukt 30min.
en unge med downs
comRade's Avatar
Du sier noe der the captain, du du du du du du.
Er noe kjent med beaten, men husker ikke hvor jeg har den ifra. Kul låt, par småting:
  • Syns stemmen var litt lav i forhold til resten av lydene.
  • Gitarsoloen passet ikke helt inn etter min smak.
  • En av de bakgrunnslydene lagde litt for mye bråk, klarer ikke helt beskrive hvilken lyd jeg mener. Er den psshhhh...
  • "I want to fuck" blir reperert ALTFOR mange ganger, går litt lei.
  • Hva i helvete var det på slutten? Hørtes ut som noe tatt fra en animeserie eller noe.
Hvilket program har du brukt til utviklingen?
Er det ikke melodien fra Dj sammy - heaven? Eller tar jeg helt feil. Mener den er nesten lik. Har ikke sjekka, så jeg kan ta fryktelig feil...
Ja det er fra Heaven, men ikke hele.. det er starten halve melodien :P

Det er vel ikke noe jeg ville kjøpt, og litt mer variasjon i sangen.. eller mer bass?

Uansett, bra laga
Bra laga! (kanskje litt ensformig)
Lurer også på hva i huleste det greine var på slutten.

...Og funka sangen på jenta eller?
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg fikk ikke åpnet sangen:-(

noen som vet noen løsninger
Sangen din ligger ikke på server'en lenger.Det kommer opp 404 not found on this server.Kan du laste den opp et annet sted?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
The tune is now back due to popular demand!

Samma link, http://home.no/polar2000/fuck.mp3

Cheers
den er jo litt kul.
Likte spessielt periodene med gitar!
Kul låt :P
Men hvilket program brukte du?
Jada, gudd den!
Men her snakker vi sexpress av verste sort!
gleder meg til å høre hvordan kvelden gikk jeg

ja og hvilket program brukte du btw?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Siden folk liker den bør jeg kanskje lage en litt mer gjennomført versjon med tekst og det hele?


Sitat av zorro
Kul låt :P
Men hvilket program brukte du?
Vis hele sitatet...
Sitat av turbo2k
ja og hvilket program brukte du btw?
Vis hele sitatet...
Cubase SX3!
Sist endret av Polar-; 19. november 2007 kl. 19:01.
Fet beat, men ja høres kjent ut :P gir ihvertfall et jævli klart budskap xD fikk du no a?
Kicken og bassen er for lav iforhold til resten. Teksten kan vel de fleste kjenne seg igjen i Hva har du brukt for å lage dette? Jeg savner mer markante crashes og hihats. Men fjortissynthene er godt plassert! Denne sjangeren er ikke den mest krevende. Og den minner altfor mye om Heaven. Keep making music! Beatloopen kan varieres mer. Og igjen, hvilken sequenser bruker du?

edit: WTF er Mangalydene på slutten? Haha, moro!
edit2: Leste nå at du brukte Cubase SX3 (samme som meg). Anbefaler å mastre låten litt etter pålagt EQ på beaten! Bruk gjerne compressor og. Bruker du Hypersonic?
Sist endret av rcW; 26. november 2007 kl. 17:36.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
@ rcW: Mixen er kjørt igjennom en kompressor ja, med ganske lavt kompresjonsnivå. Vanligvis EQ'er jeg hver enkelt kanal pluss mastertracken, bruker som oftest en rørkompressor men ungikk det her pga. jeg ikke ville ha den "varme" lyden rørkompressoren gir. Jeg kan bruke flere timer bare på mastring og jobbe med stereofeltet i mine seriøse produksjoner, men denne låten er som tidligere nevnt en tullesang jeg brukte 30 min på, jeg har bare laget en trance sang tidligere i mitt liv. Det var også en tullesang
Etter noe av feedbacken fikk jeg faktisk lyst å prøve å lage en "seriøs" trancelåt, bare for å se hvor bra jeg greier å lage den. Blir isåfall etter eksamenstida! Jeg hører aldri på trance selv.
Sist endret av Polar-; 26. november 2007 kl. 18:01.
Polar-: Ja, det er jo ikke dårlig til å ha brukt rundt 30 min! Ja, lag en seriøst låt da. Lagde mye trance før, men nå lager jeg over et bredere spekter. Synes låta var morsom, altså. Ser også frem til en mer seriøs låt. I hvilken sjanger holder du deg vanligvis når det kommer til seriøse produksjoner?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Elektronica, Funk og Fusion
Fy faen mange folk som ikke vet hva de snakker om her, Trance??

..... Ikke si at dette er trance, for det er en sjanger som virkelig er bra... i forhold til genren Techno som dj sammy - heaven opprinnelig er.

Men uansett liker jeg hvordan du har tenkt å få et ligg hehe
Sist endret av Kejerith; 26. november 2007 kl. 18:52.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Auda.. der bomma du nok kraftig Kejerith

"Techno is a form of electronic dance music that had its early beginnings in Western Europe in the late 1970s and later developed and established as a genre in Detroit, Michigan during the 1980s.The term "techno" is derived from the word technology. Music journalists and fans of the genre are generally selective in their use of the term, careful not to conflate it with related but distinct genres, such as house, trance and hardcore. At the same time, "techno" is commonly confused with general terms such as electronic music and dance music."

Sakset fra Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Techno). Er veldig mange som misforstår hva Techno er pga at det feilaktig har blitt brukt om elektronisk musikk som helhet. Dette er nok mer i samme landskap som Trance og Dance, evt. en underkategori av Trance. Noen synspunkter?
Sist endret av Polar-; 26. november 2007 kl. 19:48.
Dance... sry tok litt feil der ja.. bøyer meg i søen.

Men det er ikke trance, for det er den genren jeg hører på hver bidige dag.
Sitat av Kejerith
Fy faen mange folk som ikke vet hva de snakker om her, Trance??

..... Ikke si at dette er trance, for det er en sjanger som virkelig er bra... i forhold til genren Techno som dj sammy - heaven opprinnelig er.

Men uansett liker jeg hvordan du har tenkt å få et ligg hehe
Vis hele sitatet...
Hvis du først skal leke ekspert burde du i hvertfall ikke drite deg ut på den måten der. DJ Sammy er ikke techno. Men enig i at låta ikke er trance

Edit: Sorry, ser at du tar tilbake det du sa.
Sist endret av jørgs; 26. november 2007 kl. 19:59.
Gjør ingenting
Morsom låt. Men savnet noe mer varierte elementer - som feks. noen klimaks i sangen. Om du vil høre på mitt råd er opp til deg, tho
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hadde du giddet å sende meg sangen eller? likte den drit godt
Var drit fet...
Laga noe mer? sleng det ut a
Du har vell ikke lyst til å gi meg sangen?:P
ok... i mine ører høres dette ut som en dårlig vesjon av "we're in heaven". At setningen "i want to fuck you" repeteres 27 ganger (ja, jeg har faktisk telt) hjelper lite.
no hard fealings.
det er jo det:P
Dama åpner brenn cd'n, hu ser gave fra deg: " I_Want_To_Fuck_You.mp3", blir det liiitt for direkte eller whaaat?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Det hele er en spøk.
jaG
Produktutvikler
Sitat av Polar-
Det hele er en spøk.
Vis hele sitatet...
OT: Hvordan gikk det? Fikk du dama?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Den korte versjonen: jeg fikk dama (på et fysisk plan), men det varte relativt kort. Lang historie. Det kommer i min selvbiografi "Meg mot Verden" om ikke så altfor lenge.
Sist endret av Polar-; 1. mars 2008 kl. 03:39.
Prøver meg på nytt:P Kunne du sendt meg sangen eller? hadde satt stor pris på det.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sangen ligger jo som nedlastning i første post...