Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 9446
Ser ut til at det er jeg som skal ta meg av seatinga i år. Hvem kommer, og hvor vil dere sitte?

Diskusjon om selve TG tas her.

edit: nicket mitt på PTN er Nichotin, så sett meg som seater at once!
Sist endret av Nichotin; 22. desember 2005 kl. 03:01.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg vil sitte sammen med mongeland.
Sist endret av Kakcoo; 22. desember 2005 kl. 02:33.
Foreløpig ønsker jeg, afen og team malerbakken å sitte sammen.
Har søkt som å være crew på TG iår. Men får jeg ikke crew jobb kommer jeg til å sitte på nFF rekka som ifjor

Foreløpig ønsker jeg å sitte sammen med Antim0n evnt andre som vil sitte sammen med meg.
Slik kommer det til å foregå:
Innen kort tid vet vi sånn ca. hvem som kommer, og vi dytter opp forslag til hvem som skal sitte hvor.

Rekka kommer til å bli delt i to i år, slik av vi sitter rygg i rygg.
Sitat av Nichotin
Slik kommer det til å foregå:
Innen kort tid vet vi sånn ca. hvem som kommer, og vi dytter opp forslag til hvem som skal sitte hvor.

Rekka kommer til å bli delt i to i år, slik av vi sitter rygg i rygg.
Vis hele sitatet...
Supert at du gidder å ta ansvar med å lage nFF rekke!

Blir mye bedre å sitte rygg i rygg, mer sosialt




Stå på!
Jeg vil sitte sammen med Gilgamesj og sergeant.
*gleder seg til å se bakkus med Ibsen-skjegg*
Jeg vil sitte med Kakcoo og Gilgamesj!
Jeg, Cthulhu og Unenyq skal sitte sammen. Vi vil gjerne sitte litt nær kjernen.

(Credz til deg for at du gidder ta deg av seatinga.)
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Hva med Cthulhu, Unenyq, Golder, Kakcoo, Mongeland, Gilgamesj, Helk og sergeant?
Jeg kunne tenke meg å sitte med Golder og Unenyq, som Golder nevnte. Men plasser gjerne mongeland ved siden av meg, om det er mulig.

Med andre ord: Nei Kackoo, jeg har ikke lyst til å sitte på enden
Sist endret av dcfitjar; 22. desember 2005 kl. 11:28.
Jeg skal ihvertfall sitte med Moyner eller Nichotin eller Kackoo, kanskje Helk.. Helk er også kos. =)

Hvordan blir det med billettbestilling? Poster folk her om de får tilgang til å kjøpe billetter?
Jeg vil sitte sammen med vidder og voldern, og tommen om han kommer seg nedover.
Forøvrig enig med EXzlator, rygg mot rygg blir kult.
Sist endret av eppes; 22. desember 2005 kl. 14:41.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg, som EXzlator, har søkt på crew og er i samme situasjon som han. Om det ikke blir crew, blir det rekke på meg og.

Rygg mot rygg er kult.

Offtopic: Ligg mage mot mage og lag en barnehage. Ligg rygg mot rygg og gjør verden trygg.
Bare måtte si det
Offtopic has ended.
Jeg vil sitte med eppes, vidder og tommen om han i det heletatt kommer seg oppover.
Sist endret av voldern; 22. desember 2005 kl. 15:09.
Sitat av SkyFex
Jeg skal ihvertfall sitte med Moyner eller Nichotin eller Kackoo, kanskje Helk.. Helk er også kos. =)

Hvordan blir det med billettbestilling? Poster folk her om de får tilgang til å kjøpe billetter?
Vis hele sitatet...
Ta den diskusjonen med billetter her:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?p=629164
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=58873
Den mener du vel?

Jeg vil sitte sammen med alle sammen! SkyFex <3
Egentlig trenger bare å sitte sammen med sergeant, siden han er en liten gutt som trenger tilsyn..

Men jeg har kosa masse på Max og vi skal lage musikk sammen, så den rekka Kakcoo skreiv opp ser ganske bra ut.
I år bør det bli rygg mot rygg. Iallefall når vi er så mange som vi er.

Jeg skal som nevnt sitte med eppes og voldern, gjerne litt mer sentralt enn sist. Rygg mot den eksisterende 'gjengen' hadde vært fint. Antim0n og EXzlator; sitte sammen i år?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg vil sitte med Rowelt på rekka.

Er forsåvidt enig om at vi burde sitte rygg mot rygg. Da kan vi sitte enda mer samlet.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Sitat av vidder
I år bør det bli rygg mot rygg. Iallefall når vi er så mange som vi er.

Jeg skal som nevnt sitte med eppes og voldern, gjerne litt mer sentralt enn sist. Rygg mot den eksisterende 'gjengen' hadde vært fint. Antim0n og EXzlator; sitte sammen i år?
Vis hele sitatet...
Sitter alle i crew for seg selv eller kan noen sitte i salen? Tenker spesielt på press, content og security (som jeg søkte på). Jeg har ikke fått svar på min søknad enda, derfor jeg spør.
Om jeg ikke blir crew er jeg med deg vidder.
Om du blir crew blir jo opptatt store deler av døgnet, og når du er på vakt vil du jo gjerne ha tilgang til PCen din, noe du ikke får da de vil ha crew i umilddelbar nærhet.. Så om du blir crew må du nok holde deg på crewområdet.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Aint that a bitch...
Ble plutselig ikke sikker på om jeg vil være crew, bedre med venner enn jobb mener jeg.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Jeg har ikke søkt crew i år (ikke tro at jeg ikke har blitt spurt), av den enkle grunn at jeg har for mange venner på "gulvet."

Nicho: du veit hvor jeg og de meg med vil sitte..
Sitat av vidder
I år bør det bli rygg mot rygg. Iallefall når vi er så mange som vi er.

Jeg skal som nevnt sitte med eppes og voldern, gjerne litt mer sentralt enn sist. Rygg mot den eksisterende 'gjengen' hadde vært fint. Antim0n og EXzlator; sitte sammen i år?
Vis hele sitatet...
Seff vil jeg sitte sammen med deg Men må først se om jeg får jobb som crew da. Noe jeg håper på.
Sitat av bakkus
Nicho: du veit hvor jeg og de meg med vil sitte..
Vis hele sitatet...
Skal alle fire bakkusene sitte på rekka i år også?
Jeg skal på rekka. Eneste forbehold er at jeg ikke vil sitte med søppelnerder, men det sitter vel ingen søppelnerder på rekka? ^^.
Tja, eneste kravet jeg har er at helk befinner seg i umiddelbar nærhet. Utover det vil jeg ha min oslokebabposse representert med malerbakkemannen, nicho og IvI innen en armlengdes avstand. At det sitter et par emokiddies innen en usb-kabels lengde får bli en bonus
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Har enda ikke bestemt meg, og derfor ikke billett enda. Jeg tar det fortsatt litt på gefühlen framover, det blir isåfall et noget amputert oppmøte fra tidligere. Skal jeg er det ønske at jeg kommer litt i nærheten av kjernen. Gir en lyd når jeg finner ut mer.
Jeg og mrvangen blir med på rekka
Jeg tror dette er en god løsning på seatinga. Noen som mener noe annet?
Ser greit ut. Kan rekke to sitte med ansiktet mot scenen? Det var så greit i fjor.
Sitat av Nichotin
Vis hele sitatet...
Ser greit ut dette. Men jeg har veldig lyst til å sitte sammen med Vidder og Voldern. Eller sitter jo ikke langt ifra hverandre nå heller da men..

Sitat av Cthulhu
Ser greit ut. Kan rekke to sitte med ansiktet mot scenen? Det var så greit i fjor.
Vis hele sitatet...
Er enig med Cthulhu her ja. Rekke 2 må sitte med ansiktet mot scenen. Det var supert ifjor

edit: Jeg har 1 billett å selge! Sjekk den andre TG tråden for info.
Sist endret av EXzlator; 30. desember 2005 kl. 15:59.
heh, du sitter rett ved dem, faktisk.
Ser meget bra ut, nicho. Hvor mange meter er det mellom meg og den som sitter bak meg på andre rekka?
Kan være jeg også blir med i år. Må bare se om det blir noen billetter igjen når det er min tur i køen, og om jeg får med noen kamerater bortover. Vil uansett sitte på nff rekka, samme hvor egentlig, kjenner ingen her personlig uansett
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg vil sitte ved siden av Prozhen og Ictus.
Sitat av Gilgamesj
Ser meget bra ut, nicho. Hvor mange meter er det mellom meg og den som sitter bak meg på andre rekka?
Vis hele sitatet...
Rundt to meter tror jeg det er. Man sitter ganske intimt.
Jeg har hvertfall ingen innvendinger. Spørs på devine
Jeg vil gjerne sitte med tep0sen, som nevnt ovenfor.
hmmm, ved Aciid ? :P
Zykes, icTus, tep0sen og Prohzen kommer, altså?
høh ?

jeg sa aciid. trodde jeg da :S
1. Finner ikke voldern på selve rekkene?
2. Gidderu presse inn Bakkiz mellom meg og sergant?
vidder: ah. beklager meg. han ble borte da jeg mekka på noe.
noen andre som også føler seg utelatt, da?
Nice, looking good.
eyh, hvorfor rotter alle seg opp mot meg a?
eppes-rekka du liksom
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Sitat av Nichotin
Zykes, icTus, tep0sen og Prohzen kommer, altså?
Vis hele sitatet...
Jeg, prozhen og IcTus kommer ja
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg kan ikke se Tias og |d13m0b i lista di!

Edit: Dere kan gjerne speilvende en av rekkene for min del. *se på Helk*
Sist endret av Kakcoo; 30. desember 2005 kl. 22:50.
Skriver du opp meg også eller?

Drar jeg uansett hvis jeg får billetter. Noen som vet hvor mange det er igjen? Ligger vel ca. på 600-700 plass i køen nå tenker jeg.