Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  561 78084
Om du bytter fra Win Server 2003 til Ubuntu 64-bit, så burde det fungere, ja.
Jeg mener, det gjør det hos meg, på flere forskjellige servere.
men hvorfor fungerer ikke det OS jeg bruker nå?

Takk for hjelp forresten =)
Har ikke fått et endelig svar fra utvikleren(e), men man antar at det har med hvilke compiler-innstillinger som ble brukt når Coyote_miner ble compilet.

http://bitsharestalk.org/index.php?t...sg8885#msg8885
Tror jeg bare skal prøve å kansellere hele greia, og prøve å få tilbake pengene mine.
Forbanna useless kundeservice, og serveren er nede ofte.

Om dere noen gang kommer til denne siden og vurderer å sette opp en server hos dem, spar deg mye bry og drit i det:
https://crm.datasoft.ws

Hvor leier du servere s1gh? og føler du det er verdt det?
Jeg har en VPS fra den nettsiden du nevner og har ikke hatt noe problem med kundeservicen.

Fikk en Dell PowerEdge Intel 24 Thread 8 GB Fully Managed Dedicated Server gratis i 1 måned, og den står vel konstant og miner med 150-160 HPM.
Det er akkurat den typen jeg har leid. Hvorfor må de lage så jævla mye styr med akkurat meg
Den har vært nede minst 50% av tiden, og jeg må sende mail hver gang for at de skal fikse det...

____________________________________________________________ _____________

Nå har jeg skrevet mail at jeg ville kansellere min server og ha tilbake pengene.
Da ble det selvfølgelig mer fart og samarbeid på dem. Nå venter jeg på å bli assignert en ny server med ubuntu
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Siden tråden er for altcoins så må jeg bare meddele at jeg GPUminer Worldcoins akkurat nå. Man får sinnsykt mange i timen. Jeg miner med ca 500Kh/s akkurat nå og får kanskje en WDC hvert 10ende minutt.

De har en pris på ca 0.00011-0.0003BTC/WDC.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Siden tråden er for altcoins så må jeg bare meddele at jeg GPUminer Worldcoins akkurat nå. Man får sinnsykt mange i timen. Jeg miner med ca 500Kh/s akkurat nå og får kanskje en WDC hvert 10ende minutt.

De har en pris på ca 0.00011-0.0003BTC/WDC.
Vis hele sitatet...

Hvilken pool miner på?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av hightower Vis innlegg
Hvilken pool miner på?
Vis hele sitatet...
wdc.nut2pools.com - Svært god pool, utrolig fint dashboard som gir deg info osv. Hver block jeg er med på får jeg ca 0.5 coins fra.
Jeg har 2.25 coins nå. I starten gikk det ganske "radigt" men det blir veldig fort "vanskeligere". Jeg fikk ikke opp motet av å høre at det ble minet ut over 500.000 av 2.000.000 PTS de første 5 dagene på grunn av en feil heller. Hadde det ikke vært for at jeg trenger varmen hadde jeg sluttet for lenge siden.

http://letstalkbitcoin.com/e57-proto.../#.UpMzjsSfi_8

1.) He (Dan) launched and started mining 2+ hours ahead of the announced launch time! 



The reasons given for this was that he said they spotted an IP when testing the network that they didn't recognize so they went for it too and started mining. But here is the thing, for this to happen they have to push the genesis block to the code base for people outside of his circle to have access to it, which they apparently did push to Github hours early. Pushing a genesis block hours early and mining the coin before your announced launch time is either a huge mistake (incompetence?) or intentionally a way to premine without calling it a premine. So while your users are waiting until the announced launch time, you get 2 hours of mining at the lowest difficulty before the announced launch time.



2.) Over 524,021 protoshares were mined in less than 5 days (Tues-Sun) of the max 2 million scheduled over 2 years.



The cause of this was another big mistake, they released the protoshares code without changing all the parameters from bitcoin to protoshare's spec. The net result of this is that literally many or months worth of protosharesprotoshares (PTS) were generated in days for the early miners like Dan, since the blocks were being generated way ahead of schedule. In less than 5 days (Tues-Sun) after launch, over 524,021 protoshares were mined of the max 2 million scheduled over 2 years. http://bitsharestalk [dot] org/index.php?topic=286.0




Dette er jo helt krise...
Noen som kan hjelpe meg med å sette opp en virtuell maskin som miner bra og ikke koster et fast antall penger hver måned?
Sitat av s1gh Vis innlegg
Jeg har en VPS fra den nettsiden du nevner og har ikke hatt noe problem med kundeservicen.

Fikk en Dell PowerEdge Intel 24 Thread 8 GB Fully Managed Dedicated Server gratis i 1 måned, og den står vel konstant og miner med 150-160 HPM.
Vis hele sitatet...
Har du problemer med denne serveren nå?
Virker som de har blokkert programmet med meg...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av phish Vis innlegg
Jeg har 2.25 coins nå. I starten gikk det ganske "radigt" men det blir veldig fort "vanskeligere". Jeg fikk ikke opp motet av å høre at det ble minet ut over 500.000 av 2.000.000 PTS de første 5 dagene på grunn av en feil heller. Hadde det ikke vært for at jeg trenger varmen hadde jeg sluttet for lenge siden.

http://letstalkbitcoin.com/e57-proto.../#.UpMzjsSfi_8

1.) He (Dan) launched and started mining 2+ hours ahead of the announced launch time! 



The reasons given for this was that he said they spotted an IP when testing the network that they didn't recognize so they went for it too and started mining. But here is the thing, for this to happen they have to push the genesis block to the code base for people outside of his circle to have access to it, which they apparently did push to Github hours early. Pushing a genesis block hours early and mining the coin before your announced launch time is either a huge mistake (incompetence?) or intentionally a way to premine without calling it a premine. So while your users are waiting until the announced launch time, you get 2 hours of mining at the lowest difficulty before the announced launch time.



2.) Over 524,021 protoshares were mined in less than 5 days (Tues-Sun) of the max 2 million scheduled over 2 years.



The cause of this was another big mistake, they released the protoshares code without changing all the parameters from bitcoin to protoshare's spec. The net result of this is that literally many or months worth of protosharesprotoshares (PTS) were generated in days for the early miners like Dan, since the blocks were being generated way ahead of schedule. In less than 5 days (Tues-Sun) after launch, over 524,021 protoshares were mined of the max 2 million scheduled over 2 years. http://bitsharestalk [dot] org/index.php?topic=286.0




Dette er jo helt krise...
Vis hele sitatet...
Du har helt rett i det.

Vanskeligheten med å mine nå er sinnsyk. Verdien har stått stille/gått litt tilbake den siste uka. Ingenting av dette er positivt.

Samtidig har mange andre altcoins steget som aldri før. XPM, PPC, LTC og FTC er bare noen av altsa som har steget noe vanvittig.

Jeg miner selv FTC akkurat nå siden det er utvunnet et svært lite antall av det totale antall mulige coins. PPC har fordelen av å ikke ha noe tak, men akkurat nå er poolen jeg skulle benytte under DDoS angrep så det var nytteløst å prøve å mine det.

Kort fortalt så er jeg gått over til WDC/FTC/PPC, men jeg følger fortsatt med på PTS siden de snart skal lansere BTS, BitShares. Hvis man er med å miner fra dag 1 på de så har man mulighet til å få mina noen coins.

En ting til med PTS er at man nå har klart å få GPU miners, men jeg frykter at bytemaster, mannen bak hele greia, har kjøpt opp denne mineren. Ikke bare er det feigt, men det er grådig gjort også.
Noen som vet om noen altcoins annet enn PTS som kan mines med CPU uten å bli akterutseilt av GPU kjempene?
Har et kjapt spørsmål her... La det først være sagt at jeg har null peil på, eller tidligere erfaring med, Bitcoins, Shares eller liknende.

Jeg installerte PTS-walletn. Fikk kontakt med nettverket ved å hive inn en av ekstra-nodene oppgitt.
lastet ned Coyote-miner fra førsteposten og endret adressa i .bat-fila til min wallet-adresse (fra "Motta").
Nå har dette stått og surra og kommet opp i 1060 shares i følge cmd-vinduet.

Når kan jeg forvente å se noe i walleten? Den står fortsatt på "Saldo: 0.00 PTS". Evt. hva har jeg jort galt...
Og skal man ha på minning fra innstillingene i walleten? [Innstillinger -> Mine 1/2/3 Processes (X.XX GB Required)]
Sitat av Optimuz Vis innlegg
Har et kjapt spørsmål her... La det først være sagt at jeg har null peil på, eller tidligere erfaring med, Bitcoins, Shares eller liknende.

Jeg installerte PTS-walletn. Fikk kontakt med nettverket ved å hive inn en av ekstra-nodene oppgitt.
lastet ned Coyote-miner fra førsteposten og endret adressa i .bat-fila til min wallet-adresse (fra "Motta").
Nå har dette stått og surra og kommet opp i 1060 shares i følge cmd-vinduet.

Når kan jeg forvente å se noe i walleten? Den står fortsatt på "Saldo: 0.00 PTS". Evt. hva har jeg jort galt...
Og skal man ha på minning fra innstillingene i walleten? [Innstillinger -> Mine 1/2/3 Processes (X.XX GB Required)]
Vis hele sitatet...
Det kan ta litt tid overføring skjer en gang i døgnet. Jeg bruker ikke gruva som er innebygd i lommeboka
Sist endret av GreenRay; 28. november 2013 kl. 14:51.
Om du startet å mine i går/i dag så har ikke utbetalingene blitt kjørt enda.
Antar de dukker opp i løpet av ettermiddagen/kvelden.
Hvilke altcoins er lettest å mine nå?
Noen som er keen på og kjøpe 100-300 PTS?
Sitat av Minimal91 Vis innlegg
Noen som er keen på og kjøpe 100-300 PTS?
Vis hele sitatet...
Du bør være forsiktig med å skrive slikt på freak. Ikke lov med kjøpt og salg her

protip: Skriv heller "Noen som vet hvor jeg kan få solgt 100-300PTS"
Da bryter du ikke reglene, og er det noen som vil kjøpe så kan du regne med å få en PM.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Du bør være forsiktig med å skrive slikt på freak. Ikke lov med kjøpt og salg her

protip: Skriv heller "Noen som vet hvor jeg kan få solgt 100-300PTS"
Da bryter du ikke reglene, og er det noen som vil kjøpe så kan du regne med å få en PM.
Vis hele sitatet...
Var det jeg mente

Takk btw
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Det kan ta litt tid overføring skjer en gang i døgnet. Jeg bruker ikke gruva som er innebygd i lommeboka
Vis hele sitatet...
Alright Men jeg har holdt på siden tirsdag, så jeg burde ha sett en oppdatering i lommeboka til nå skulle jeg tro?
Sitat av Optimuz Vis innlegg
Alright Men jeg har holdt på siden tirsdag, så jeg burde ha sett en oppdatering i lommeboka til nå skulle jeg tro?
Vis hele sitatet...
Om du har holdt på siden tirsdag burde du egentlig ha mottatt noen PTS, ja.
Jeg mottok PTS både på tirsdag og onsdag.
Sist endret av s1gh; 28. november 2013 kl. 16:49.
Noen idé om hva som kan feile?
Har grønn hake (Ajour med nettverk) og tre streke på tilkobling (8 active connections) så det burde jo ikke være noe som forhindrer at walletn kobler seg til hva enn det kobler seg til?
Sist endret av Optimuz; 28. november 2013 kl. 16:53.
Du kan jo sjekke om du finner adressen din i utbetalingstabellen: http://bitsharestalk.org/index.php?t...11360#msg11360

I tillegg, les dette:

Coyote Pool is down to 400 computers mining on it. The odds of us finding a block are about once per day now. I am going to leave the pool running for my own miners. If you want regular payouts I would switch pools. This pool is no longer large enough to provide consistant payouts.
Vis hele sitatet...
Sist endret av s1gh; 28. november 2013 kl. 16:57.
Jepp, fant adressen min der.

Nåh... Antar det vil si at man bør bytte pool for å ha utbytte?
Et spørsmål til svaart, hva viss noen sykinger finner ut at de har lyst å sette f.eks. http://en.wikipedia.org/wiki/Tianhe-2 til mining, blir det ikke fort kjedelig for oss som sitter her med en i5?

Hva viss noen slenger Tianhe-2 på mining? Blir det ikke veldig fort veldig kjedelig for oss da?
Hva skjer med PTS nå? Plutselig ble 1 PTS verdt nesten $20!
Sitat av s1gh Vis innlegg
Hva skjer med PTS nå? Plutselig ble 1 PTS verdt nesten $20!
Vis hele sitatet...
27$ nå. Håper dette fortsetter
starta nettop opp mineren og der sto det på earned (est): 13.2031023020130210 elno må bare åpne walleten nå
Dette er bare starten. Når Keyhotee og DAC's kommer vil prisen bare øke.
Sist endret av svaart; 29. november 2013 kl. 17:32.
Mineren min stenger seg selv etter benchmark noen som kan si meg hvorfor?
Sitat av tøffel Vis innlegg
Mineren min stenger seg selv etter benchmark noen som kan si meg hvorfor?
Vis hele sitatet...
Fordi du kjører .exe filen istedet for .bat filen.
Sist endret av Flue; 29. november 2013 kl. 18:42.
Ingen error eller noe? Har den funket tidligere?
svaart, nei nett begynnt. den stenger rett etter benchmark, ingen
info eller error.

Ser ut som flue har riktig
Sist endret av tøffel; 29. november 2013 kl. 18:46.
Hvilken fil kjører du? Du skal bruke samt redigere miner.bat filen som flue hinter til.
Hvor får dere tallene 20$ og 27$ fra?
Takker, på http://coinplorer.com/PTS viser den fortsatt 8.7$
På Cryptsy har det i alle fall blitt solgt en del PTS for ~16 USD den siste timen.
Bør jeg bruke en annen pool enn Coyote nå, eller er skal jeg holde meg til den?
Finnes det noen altcoins som kan mines passe bra via CPU kraft bortsett fra PTS?
Sist endret av Flexxnes; 29. november 2013 kl. 19:27.
Sitat av Flexxnes Vis innlegg
Finnes det noen altcoins som kan mines passe bra via CPU kraft bortsett fra PTS?
Vis hele sitatet...
Yacoin :titegn:
Sitat av aleks505 Vis innlegg
Yacoin :titegn:
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Kom over Primecoin, som er i samme nabolag.

Anbefaler folk å lese denne artikkelen, som peker ut noen altcoins som har sjans til å overleve.
http://motherboard.vice.com/blog/bey...yptocurrencies
Sitat av Eewee Vis innlegg
Bør jeg bruke en annen pool enn Coyote nå, eller er skal jeg holde meg til den?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker http://ypool.net/

Noen som scrypt miner på multipools som: http://middlecoin.com/ eller https://www.multipool.us/index.php ?

Erfaringer??
Har fått ordna meg Azure trial. Skal jeg bruke en ny PTS adress for hver virtual machine, eller bruke samme på alle sammen? Har 1 PTS på PCen min, usikker på om jeg skal bruke den adressen eller lage en ny.
Jeg har ikke fått utbetalt noe fra coyote siden 27. Nov. Noe andre som har samme problem?
Sitat av Mrperozzi Vis innlegg
Jeg har ikke fått utbetalt noe fra coyote siden 27. Nov. Noe andre som har samme problem?
Vis hele sitatet...
Ditto. Leste litt coyote tråden og fant dette "Next payout will be Sunday night as I do not have access to the server right now because I forgot to copy private key to my laptop.
"
210 CNY pr PTS akkurat nå på Bter.com

Har steget raskt.