Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 10039
Hei, jeg har akkurat tastet inn koden for nummer 5 og kan nå få en gratis vask av Statoil.

Men skal du taste inn kode på 1,2,3,4,5 så må du vente vær 24 time, må jeg dette på nummer 6 også eller er jeg ready to go ?
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hei, jeg har akkurat tastet inn koden for nummer 5 og kan nå få en gratis vask av Statoil.

Men skal du taste inn kode på 1,2,3,4,5 så må du vente vær 24 time, må jeg dette på nummer 6 også eller er jeg ready to go ?
Vis hele sitatet...
Sikker på det?
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jupp, vet koden jeg men må man vente 24 timer på nummer 6 også ?
hvor tastes koden hen? aldri prøvd maskinvask før
Du laster ned statoil appen... nesten som ett stempel kort.

Så skriver ansatte inn koden, men siden koden allerede er vist trenger jeg bare taste den inn.
Du kan taste inn en kode hver 24 time. men på kode nummer 6 er jeg ikke sikker på om jeg må vente eller ikke.
Du skal ikke taste inn koden 6 ganger, kun 5. De i kassen taster inn på den knappen som heter "Statoil spanderer". Husk også å vente 24 timer fra nr 5 til "statoil spanderer"
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Du skal ikke taste inn koden 6 ganger, kun 5. De i kassen taster inn på den knappen som heter "Statoil spanderer". Husk også å vente 24 timer fra nr 5 til "statoil spanderer"
Vis hele sitatet...
Dette stemmer!

Man må også vente 24 timer før du går til statoil å sier "Heisann har fått gratis vask nå" Så 24 timer etter du tastet inn den 5, taster den ansatte inn 6 og du får en gratis vask.

Får man det beste av det beste ? eller er de kjipe..
Sitat av Aleksanderck Vis innlegg
Dette stemmer!

Man må også vente 24 timer før du går til statoil å sier "Heisann har fått gratis vask nå" Så 24 timer etter du tastet inn den 5, taster den ansatte inn 6 og du får en gratis vask.

Får man det beste av det beste ? eller er de kjipe..
Vis hele sitatet...
Du får gullvask til en verdi på 200kr, men du får ikke med vg og bolle(trur jeg det var) med gratis, som du ville fått vis du hadde betalt for gullvasken
Koden ble forandret idag, ser ut som om det er hver 10. dag, så da bare legge man til 10 nye dager og får koden
Sitat av packman Vis innlegg
Koden ble forandret idag, ser ut som om det er hver 10. dag, så da bare legge man til 10 nye dager og får koden
Vis hele sitatet...
Koden blir forandra hver tredje uke 040313 er koden
Iphone eller andriod på dere som får det til? Appen har aldri virket på min s3...
Slå av internett når du starter appen så hjelper det
Android

Sitat av Uklar Vis innlegg
Koden blir forandra hver tredje uke 040313 er koden
Vis hele sitatet...
Forrige var 210213, nå er den 040313 som du sier.. Det er ikke tre uker, men 11 dager for å rette meg selv
Her i bygda er appen allerede bannlyst.. Prøvde meg i sta på en gratis vask, men var visst kommet så mange ungdommer i det siste å vist fram mobilen mot gratis vask..
Forrige var 210213, nå er den 040313 som du sier.. Det er ikke tre uker, men 11 dager for å rette meg selv[/quote]

Forrige kode var 110213, hvertfall det jeg har tasta inn fram til i dag.
Det er 3 uker akkurat
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Her i bygda er appen allerede bannlyst.. Prøvde meg i sta på en gratis vask, men var visst kommet så mange ungdommer i det siste å vist fram mobilen mot gratis vask..
Vis hele sitatet...
hehe, var vist ikke så sikkert det kode opplegget dems alikavel?


men samma faen og ungdom har prøvd seg på gratis vask da. de kan ikke på noen måte motbevise at du ikke har vaska 5 gansker det siste året på forskjellige statoilstasjoner, så jeg hadde bare stått på harde møkka, og krevd gratis vask!!
Sist endret av stukeren; 4. mars 2013 kl. 22:00.
får man vg når man vasker med gratis vask ?
Sitat av Elshop Vis innlegg
får man vg når man vasker med gratis vask ?
Vis hele sitatet...
Pleier nå å få med VG og vipes til å vaske interiør?
Sitat av Elshop Vis innlegg
får man vg når man vasker med gratis vask ?
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke det, har spurt 2 ganger
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har den nye koden?

Edit: Glem det, jeg som tastet feil
Sist endret av aerox88; 21. mars 2013 kl. 14:51.
Gratis vask? Jatakk! Fungerer 040313 fortsatt? Eller skifter koden hver tredje uke, slik at den som fungerer nå blir 180313 og 080413 neste gang?
Sist endret av kimzor; 25. mars 2013 kl. 10:05.
vist du har gratis vask så går du inn og får kode hilsen en som jobber påmstatoil
Hva er den nye koden nå ?
koden skifter hver 3 uke, så jeg tror den skifter i dag, så hvis ikke 04.03.13 fungerer i dag (fungerte i går), så er 250397 koden!
Takk

250397 funka ikke da men 250313 funka :P
Sitat av Elshop Vis innlegg
Takk

250397 funka ikke da men 250313 funka :P
Vis hele sitatet...
haha, sorry. blanda med bursdagen til en kompis av meg!
Er det koden på vaskehallen som man taster inn før man kjører bilen inn dere snakker om? Hva slags vask får man? Gullvask? Og er det slik at alle statoilhaller i hele norge skifter kode hver tredje uke? Er dette en universalkode for ansatte? :s
er det bare den app'en "statoil" i google play som skal brukes? Den funker ikke på min s3 iallefall
Sitat av kimzor Vis innlegg
Er det koden på vaskehallen som man taster inn før man kjører bilen inn dere snakker om? Hva slags vask får man? Gullvask? Og er det slik at alle statoilhaller i hele norge skifter kode hver tredje uke? Er dette en universalkode for ansatte? :s
Vis hele sitatet...
Du laster ned en app på appstore / hva du har som heter "Statoil" på den appen så er det en knapp som det står bilvask på trykk på den og trykk på 1,2,3,4,5 ikke trykk på 6 det gjør de i kassa. Ja du får gullvask.

Ja.
Ja.
Funka på s3'n nå, hvis jeg starter appen først også kobler til wifi.. fikk bare nr 1 til å bli godkjent med koden over, må vente 24 timer står det nå.

M
Jupp, du må vente 24 timer hver gang du skal taste ny kode.
så når jeg har kommet til nr 6, så viser jeg mobilen med app'en til den hyggelig statoil ansatte også får jeg vask altså?

M
Ja, du må ikke taste inn koden selv da blir den selvfølgelig nullstilt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
hva er koden nå ?
250313

"added text to make the answer long enough to post!"
Sitat av stukeren Vis innlegg
250313

"added text to make the answer long enough to post!"
Vis hele sitatet...
Tusen takk!

Blir det snart vask av bilen
Så oppdatering kom nå, noen som vet om dette fungerer på oppdateringen og? Ellers lar jeg være å oppdatere

Jeg kan forresten sjekke etter jobb på den andre telefonen min, sier ifra da

Sitat av Effage Vis innlegg
Så oppdatering kom nå, noen som vet om dette fungerer på oppdateringen og? Ellers lar jeg være å oppdatere

Jeg kan forresten sjekke etter jobb på den andre telefonen min, sier ifra da
Vis hele sitatet...
Kjørte nyeste versjon på den andre telefonen nå, alt fungerer som vanlig, ved dog ikke om dine tidligere gratis vasker forsvinner når du updater (om du har tastet koden noen dager i forveien)
Sist endret av Effage; 5. april 2013 kl. 22:07.
Ehm, hva er den nye koden? 250313 fungerer ikke lenger. å har prøvd 3 uker frem..
Prøvd jeg og.. noen staroilansatte her?
I'm prepared:

http://www.norimg.no/bilder/800-533.718.png
Sist endret av ZimperZ; 13. april 2013 kl. 01:22.
Sitat av ZimperZ Vis innlegg
I'm prepared:

http://www.norimg.no/bilder/800-533.718.png
Vis hele sitatet...

Nytter jo ikke det når vi ikke kan koden som fungerer
Sist endret av CkLenox; 13. april 2013 kl. 02:19.
That is true, kanskje de skjønte at det ikke funket med en så lett kode og har skiftet hele kode systemet
250313 funket for meg igår. Husker ikke helt når på dagen, men mener mellom 12-15 en plass...
Går det ikke an å knekke koden ved å sette opp et program til å gjette kode på pcn med en emulator?
Sikker på at dere bruker riktig kode? jeg prøvde nå nettopp og den funket helt fint her

250313 vis noen lurte.

og har ikke lastet ned den nye oppdateringa vis det har noe med saken
Sitat av ZimperZ Vis innlegg
I'm prepared:

http://www.norimg.no/bilder/800-533.718.png
Vis hele sitatet...
hva slags jailbreak er det?

Sitat av Uklar Vis innlegg
Sikker på at dere bruker riktig kode? jeg prøvde nå nettopp og den funket helt fint her

250313 vis noen lurte.

og har ikke lastet ned den nye oppdateringa vis det har noe med saken
Vis hele sitatet...
Feil kode.
Feil kode.[/quote]

Hvordan kan det være feil kode når jeg nettopp brukte koden og den funket?
Uklar, da vil du nok støte på problemer når de i kassa prøver å taste den koden det egentlig er, og de får feil
vis det skjer så er det ikke jeg som får et problem vel?

hvordan kan de i kassen vite at jeg har jukset meg til denne vasken?

Slik jeg ser det så kan ikke de på noen som helst måte finne ut om jeg har jukset meg til denne vasken eller om det er andre ansatte på andre stasjoner som har tastet inn koden på min telefon.
Mente ikke problemer på den måten, mente problemer med å få gratis vask, når koden deres ikke virker
okei men uansett så har jeg krav på vask vel, er vel ikke mitt problem at systemet dems ikke virker vis dette skulle skje?