Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 710
Har oppstått et frustrerende problem på min HTC.

Jeg får konstant opp en feilmelding som sier:

"Telefonen støtter ikke USB-Hodetelefoner. Koble dem fra"

Det vises også et hodetelefon symbol øverst i skjermbildet mitt. Men jeg har ingen hodetelefoner koblet til!

At denne feilmeldingen popper opp hele tiden gjør at jeg ikke får sendt sms (da feilmeldingen avbryter mld jeg skriver) og det tapper også telefonen for strøm.

Noen som har vært borti dette før, eller har peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse det?
Er det noen muligheter for at du har fuktskader på tlf din?
Gå til elkjøp ellernoe? de kan sikkert fikse det.
Fuktskadet er den ikke.

Ja jeg må vel ta en tur på elkjøp eller noe slikt dersom jeg ikke finner noen løsning på det.
Hvis du tar en hard reset, går nok problemet bort. Da resetter du tlf, så ta back up. Bedre å prøve det enn å levere til Elkjøp og gå lenge uten tlf!
Sitat av Eivind Vis innlegg
Har oppstått et frustrerende problem på min HTC.

Jeg får konstant opp en feilmelding som sier:

"Telefonen støtter ikke USB-Hodetelefoner. Koble dem fra"

Det vises også et hodetelefon symbol øverst i skjermbildet mitt. Men jeg har ingen hodetelefoner koblet til!

At denne feilmeldingen popper opp hele tiden gjør at jeg ikke får sendt sms (da feilmeldingen avbryter mld jeg skriver) og det tapper også telefonen for strøm.

Noen som har vært borti dette før, eller har peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse det?
Vis hele sitatet...
Hadde samme problemet på en ny tlf kjøpt på mpx ,måtte sende den til rep fekk ny tilbake.
Tror dette lett skal kunne løses med hard reset. Pass på at hard reset slette alt på telefonen og stiller alt tilbake til fabrikkinnstillinger.