Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63783
Merket det

Nå er det noen som har lagt ut Generic 3 GB HDD til 2147483647 CR igjen
Så litt på Order Status på SpendMore nå .. Hva er den ETA TICK?

Eksempel på min logg:
Sunday, March 06, 2011 02:58 ETA 19 tick
Friday, March 04, 2011 22:21 DELIVERED
etc
110110010001
82 8
Sitat av Awarize Vis innlegg
Så litt på Order Status på SpendMore nå .. Hva er den ETA TICK?

Eksempel på min logg:
Sunday, March 06, 2011 02:58 ETA 19 tick
Friday, March 04, 2011 22:21 DELIVERED
etc
Vis hele sitatet...
ETA = Estimated time of arrival.

Edit: Leif
Sist endret av Toddi10; 6. mars 2011 kl. 16:42.
Sitat av Toddi10 Vis innlegg
ETA = Estimal time of arrival.

Edit: Leif
Vis hele sitatet...
Såppas skjønte jeg, men er det at det er 19 tick igjen til jeg får varene da eller?
110110010001
82 8
Sitat av Awarize Vis innlegg
Såppas skjønte jeg, men er det at det er 19 tick igjen til jeg får varene da eller?
Vis hele sitatet...
Tror det :P
ROUND 62 COMPLETE
59% med liv igjen på jævelen... F***
Sitat av Awarize Vis innlegg
Sånn btw .. Du får mer exp av å feile på nye missions, fremfor å gjøre gamle ^^
Får 100exp når du feiler på nye oppdrag .. Ca 40 når du tar de gamle
Vis hele sitatet...
Men du får vel ikke noe cash av å feile på oppdrag vs å ta gamle ?
Sitat av Marken Vis innlegg
Men du får vel ikke noe cash av å feile på oppdrag vs å ta gamle ?
Vis hele sitatet...
Det vil jeg ikke tro. Men det er verdt det, for exp'en imo.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det er mye bedre å ta gamle missions. Man får ikke mye mer exp av å feile på nye missions, og man får heller ikke penger av det. Samtidig kan man få items når man vinner oppdrag. Selv om de fleste items ikke nødvendigvis selger for 20k per, er det fremdeles verdt å gjøre eldre oppdrag.
Sist endret av thomasf; 6. mars 2011 kl. 17:51.
Har prøvd å skrive inn koden som ligger i førstepost her, og den som ligger på facebook-sida, men får bare denne beskjeden: "There are no more uses left on this code"

Jeg vil ha invite!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Bruk denne koden: viral-alpha-code9

Kun for "venner"

BTW: Jeg ønsker meg RAID kort, og hadde vært fint med forskjellig tick per bruker, slik at ikke serveren blir overbelasta, masse junk som kommer på auksjon rett etter en tick, pga alle som selger det de får.

Dette blir et bra spill, ser for meg mange timer foran dette

Edit: Kjekt med auksjonsside som viser hva du er aktiv i, og at du kan trykke på linken for å komme til auksjonen, siden burde inneholde vunnede auksjoner, tapte og egne auksjoner.
Sist endret av Fleff; 6. mars 2011 kl. 18:28.
Skulle gjerne vært en "wishlist" som man putter inn det man har lyst på av komponenter, så får man en varsel når det blir lagt ut på auksjonen =)
You now gain 10 AP each tick, and can have maximum 100 AP
Vis hele sitatet...
Jaja, får vel starte en ny account som ikke er speed-basert.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Jaja, får vel starte en ny account som ikke er speed-basert.
Vis hele sitatet...
Det vil komme en skillpoint reset-knapp ganske snart, muligens i morgen om nem fikk tid, så det er ikke nødvendig.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
@Ozma, Er det speed poeng som gjør at du kan ha flere AP?
Jepp. Får ca. 80 over natten, og 16 per tick. Frem til nå.
Sitat av Fleff Vis innlegg
@Ozma, Er det speed poeng som gjør at du kan ha flere AP?
Vis hele sitatet...
Ikke nå mer. Nå får alle 10 per tick, og kan ha maks 100 AP. Dette fordi når du kommer høyt nok opp får du ikke brukt de opp engang, og det å bruke de for å farme vil ikke være nødvendig, for da har du for mye CR.
Bare tenkte på en ting .. Hadde vert fint med "search by level" på SpendMore
Si jeg vil ha noen items som er lvl 10, så får jeg opp de delene som er lvl 10
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Awarize Vis innlegg
Bare tenkte på en ting .. Hadde vert fint med "search by level" på SpendMore
Si jeg vil ha noen items som er lvl 10, så får jeg opp de delene som er lvl 10
Vis hele sitatet...
Det er der allerede. Ganske godt synlig på venstresiden står der en bar der du kan velge required level.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hmm Bug?

Hvis jeg byr fks 200 CR og 1Bit på en ting, og jeg blir utbydd, så får jeg CR tilbake, men ikke BIT'n min =/
Sitat av thomasf Vis innlegg
Det er der allerede. Ganske godt synlig på venstresiden står der en bar der du kan velge required level.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på SpendMore, ikke auction ;o Altså "nettbutikken" til HTP.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Awarize Vis innlegg
Jeg tenkte på SpendMore, ikke auction ;o Altså "nettbutikken" til HTP.
Vis hele sitatet...
Aha! Beklager
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kan jeg få alpha kode? den på førstepost funker ikke
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av drittsekken Vis innlegg
kan jeg få alpha kode? den på førstepost funker ikke
Vis hele sitatet...
Les post nr 411
110110010001
82 8
Hvorfor fikk jeg nettop 10 bits xD
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av Toddi10 Vis innlegg
Hvorfor fikk jeg nettop 10 bits xD
Vis hele sitatet...
Jeg fikk også det, men rett etter en mission, stod ikke noe om bits som reward da.
Sitat av Toddi10 Vis innlegg
Hvorfor fikk jeg nettop 10 bits xD
Vis hele sitatet...
for å kunne resette "Player Stats".
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av meitemark Vis innlegg
for å kunne resette "Player Stats".
Vis hele sitatet...
Ah, leste dette på changelog:
As a token of our appreciation, we have added 10 BIT to all users. Spend them wisely and remember that we just added a skill reset button on the profile page.
Vis hele sitatet...
Edit: Noen som vet kor tid man kan få brukt programeringspoenge sine?
Sist endret av Fleff; 6. mars 2011 kl. 21:12.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Edit: Noen som vet kor tid man kan få brukt programeringspoenge sine?
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke åpnet for bruk av PP enda.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
10bit for og resette skillpoints?? 10kCR hadde vert bedre! bit kan man jo ikke få mer av!
Sitat av echuz Vis innlegg
10bit for og resette skillpoints?? 10kCR hadde vert bedre! bit kan man jo ikke få mer av!
Vis hele sitatet...
Mistenker at vi kan etterhvert få muligheten til å veksle inn ekte penger i Bit.
Sist endret av meitemark; 6. mars 2011 kl. 21:43. Grunn: skriveleifene forfølger meg
Sitat av echuz Vis innlegg
10bit for og resette skillpoints?? 10kCR hadde vert bedre! bit kan man jo ikke få mer av!
Vis hele sitatet...
Vel, vi fikk jo 10cr nå nettop da så hehe ..
Men det er jo ikke meningen at du skal gjøre dette ofte, sånn som en evt wow-respec.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Mistenker at vi kan etterhvert få muligheten til å veksle inn ekte penger i Bit.
Vis hele sitatet...
Har vert inne på tanken selv!
det er garantert

eg hadde vertfall gjort det om det var mitt spel..
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ah, liker ikke når ekte penger blir blandet inn i spill som dette, alltid noen som er helt extreme på det, og bruker mange tusen penger, da er det alltid noen som leder helt overlegent over alle nesten.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ah, liker ikke når ekte penger blir blandet inn i spill som dette, alltid noen som er helt extreme på det, og bruker mange tusen penger, da er det alltid noen som leder helt overlegent over alle nesten.
Vis hele sitatet...
Det er vel kanskje meningen og Er jo kjekt for developers å tjene litt og ..
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av Awarize Vis innlegg
Det er vel kanskje meningen og Er jo kjekt for developers å tjene litt og ..
Vis hele sitatet...
Jo, selvfølgelig, men da syntes jeg heller de kan legge inn litt reklame, samt en donate knapp, dette er jo bare mine meninger, så ikke sikkert de andre tenker det er en god ide.
"Possible task rewards
none"

Hva med å sette den til "Unknown" istedet?
None vil jo si at man ikke vil få noe som helst, noe man som oftest gjør...
Ikke legg inn sånn ekte penger betalings greier, få lagt inn reklame og donate knapp
Sitat av Fleff Vis innlegg
Jo, selvfølgelig, men da syntes jeg heller de kan legge inn litt reklame, samt en donate knapp, dette er jo bare mine meninger, så ikke sikkert de andre tenker det er en god ide.
Vis hele sitatet...
Sitat av sanmagician Vis innlegg
Ikke legg inn sånn ekte penger betalings greier, få lagt inn reklame og donate knapp
Vis hele sitatet...
Men det er jo alltids de som skal ha noe igjen for pengene siden, derav legger de på en paypal funksjon på bits e.l.
Og reklame er ikke nyttig før siden har en relativt høy aktivitet, fra flere brukere.

Jeg syntes forresten dere burde fjerne muligheten til å by på egne auksjoner.
Jeg la inn et bud på min egen auksjon her forleden, men fikk bare tingen, og ikke pengene. (noe som er kjipt i seg selv)
Sitat av Awarize Vis innlegg
Men det er jo alltids de som skal ha noe igjen for pengene siden,
Vis hele sitatet...
Implying at det faktum at vi i utgangspunktet får leke oss med noe som noen andre har brukt tid å resurser på å lage ikke er betaling nok i seg selv. Desverre så finnes det nok en del av disse ja donate knapp / reklame. Få hardware butikker til å reklamere inne på SpendOn? Dette er jo direkte reklame mot brukere som faktisk har interesse for å se reklamen til en viss grad.
Sitat av blueshift Vis innlegg
Implying at det faktum at vi i utgangspunktet får leke oss med noe som noen andre har brukt tid å resurser på å lage ikke er betaling nok i seg selv. Desverre så finnes det nok en del av disse ja donate knapp / reklame. Få hardware butikker til å reklamere inne på SpendOn? Dette er jo direkte reklame mot brukere som faktisk har interesse for å se reklamen til en viss grad.
Vis hele sitatet...
reklame er ikke så godt betalt. Jeg støtter de om du legger inn så man kan kjøpe bits, så lenge de ikke gir en veldig stor fordel i spillet. Slik at man ikke MÅ kjøpe bits for å kunne være på toppen, men at det gir et par goder (som at man kan resette stats).
Brukte 10 bits til en skill-point reset. Brukte de nye poengene mine og lukket siden, åpnet den igjen litt senere og skill-point reset hadde skjedd enda en gang noe som gjorde at mine 10 siste bits var borte.
Kan du forklare litt om hvordan damage blir kalkulert? Jeg forstår ikke hvordan det er mulig at damage varierer så mye som fra miss til 64 critical damage i løpet av to runder?
Sitat av hosjmeister Vis innlegg
Kan du forklare litt om hvordan damage blir kalkulert? Jeg forstår ikke hvordan det er mulig at damage varierer så mye som fra miss til 64 critical damage i løpet av to runder?
Vis hele sitatet...
Det er vel akkurat som andre spill. Man har en hvis sjanse til å misse på et target hver gang man slår, og man har en hvis sjanse til å critte. Er ikke noe mystisk i det.
Jeg vil ha muligheten til å korte ned leveransen ifra SpendMore etter at man har bestilt!
F.eks 500 per 2. tick eller noe slikt.
Når jeg prøver å komme inn, enten ved å trykke login eller ved login via facebook, bare oppdaterer siden seg uten at jeg kommer meg inn på spillet. Noe jeg gjør feil?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Vet ikke om det har vært tatt opp tidligere, men jeg skulle gjerne sett en indikator på omtrentlig hvilket level et oppdrag er ment. Eventuelt en index på oppdraget så man i det minste kan rangere de fra A til B, for jeg har litt problemer med å huske rekkefølgen på oppdragene. :/

Hvordan blir "Score" beregnet når man har utført en deloppgave i et oppdrag og hva kan gjøres for å eventuelt øke den?
Sist endret av m0b; 7. mars 2011 kl. 13:47.
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Vet ikke om det har vært tatt opp tidligere, men jeg skulle gjerne sett en indikator på omtrentlig hvilket level et oppdrag er ment. Eventuelt en index på oppdraget så man i det minste kan rangere de fra A til B, for jeg har litt problemer med å huske rekkefølgen på oppdragene. :/

Hvordan blir "Score" beregnet når man har utført en deloppgave i et oppdrag og hva kan gjøres for å eventuelt øke den?
Vis hele sitatet...
Enig i første punkt, og angående score så har ihvertfall jeg merket at jeg får høyere score på et oppdrag hvis siste angrep blir critical/høy damage. Så tror at score blir basert på ekstra damage du leverer etter at oppdraget er gjort.
Hva om man kan holde musa over en item i auksjonen eller spendmore, så man kan sammenligne items du allerede har med det du holder musa over? Da blir det enklere å vite om det egentlig lønner seg å kjøpe, eller om man kan stå over
Sitat av epledisco Vis innlegg
Når jeg prøver å komme inn, enten ved å trykke login eller ved login via facebook, bare oppdaterer siden seg uten at jeg kommer meg inn på spillet. Noe jeg gjør feil?
Vis hele sitatet...
dobbeltsjekk at url til siden ikke her hackteplanet.no/?logout , men bare hacktheplanet.no