Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1303
Terminator: The Sarah Connor Chronicles er en ny FOXserie som hadde premiere igår 13. Januar. Episode 2 blir sendt idag, 14.jan.

Serien starter historiemessig ett år etter Terminator2 filmen. Historien vil derifra ta en annen retning enn Terminator3 og den kommende filmen Terminator4. Selve historien skal jeg ikke fortelle så mye om, da jeg skal prøve å holde igjen litt på spoilere.

Tv.com Lenke
IMDB lenke

Cast:
Sarah Connor (Lena Headey)
John Connor (Thomas Dekker)
Cameron (Summer Glau, som også spilte i Firefly btw )


Personlige meninger:
Jeg så den første episoden idag, jeg syns faktisk serien virka bra. Ikke det beste jeg har sett, men er en serie jeg kommer til å fortsette og se på. Var også spennende med en liten tvist på slutten. Gleder meg faktisk til neste episode. Er dog litt skeptiskt til skuespillerne, men satser på at det tar seg opp utover i serien.

Er det noen andre her som har sett serien? Kom gjerne med innspill og sleng med spoileradvarsler for de som ikke har sett serien enda.

Notis:[COLOR=Plum] Ja jeg er klar over at det eksisterer en annen tråd om dette, men den var så ræva lagd at jeg tenkte det passet med en ny.[/COLOR]
Sist endret av RayMonk; 14. januar 2008 kl. 17:24.
ræva lagd? Innholdt det denne skulle. Formålet med den tråden var å opplyse folk om serien.
FFS
Ahh takk for å du lagde tråd om denne serien, så piloten for en evighet siden(i sommer hvis jeg husker korrekt) så hadde glemt serien helt.
Lastet ned første episode igår. Tenker å se den senere ikveld. Spent på å se hvor bra serien er, men utifra hva du sier så virker den jo som noe verdt å se på. Håper de gjør det beste ut av det.
Etter ep 2 så forsetter jeg hvertfall å se serien. Er ikke storfan av Terminator-filmene, men dette likte jeg. Fikk litt frysninger av karen på slutten av episode 2, hvem i huleste er han?
Sitat av Pantoliano
Etter ep 2 så forsetter jeg hvertfall å se serien. Er ikke storfan av Terminator-filmene, men dette likte jeg. Fikk litt frysninger av karen på slutten av episode 2, hvem i huleste er han?
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål, lurte litt på det selv. Er iallefall en serie jeg kommer til å følge videre. Var spennende, anbefaler folk å iallefall gi det en sjangse.
:(){ :|:& };:
trond89's Avatar
Sitat av Raymond
Godt spørsmål, lurte litt på det selv. Er iallefall en serie jeg kommer til å følge videre. Var spennende, anbefaler folk å iallefall gi det en sjangse.
Vis hele sitatet...
Er det ikke han "terminatoren" fra episode 1? han de sprengt før de gikk fremover i tid?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Er det en høyt budsjett på serien eller noe babylon 5 jalla? For at terminator skal være fett (slik som filmene, minus 3'ern) så må det være roboter med endoskeleton som dreper kvinner og barn med svære våpen. Jeg håper virkelig ikke de har prestert å lage en dramaserie av The Terminator. På bildet ser det jo ut som en ny CSI-spinoff.
Sist endret av Polar-; 18. januar 2008 kl. 09:32.
Sitat av Polar-
Er det en høyt budsjett på serien eller noe babylon 5 jalla? For at terminator skal være fett (slik som filmene, minus 3'ern) så må det være roboter med endoskeleton som dreper kvinner og barn med svære våpen. Jeg håper virkelig ikke de har prestert å lage en dramaserie av The Terminator. På bildet ser det jo ut som en ny CSI-spinoff.
Vis hele sitatet...
Er vel ikke no værre enn å sjekke ut de to episodene som er ute. Endoskeleton er på plass. Delvis iallefall.
Hmm, jeg vet ikke helt om jeg liker serien. Jeg må nok få se flere episoder før jeg vurderer. Men hun lille terminatoren er ikke flink til å spille terminator. Hun har for mye "følelser" på ansiktet, syns jeg. Med mindre om det er meningen at de nye terminatorer er programmert til det.

Jeg savner Arnold
Jeg synest serien virker lovende, men så skal det sies at alt hvor Summer Glau har en rolle virker lovende i mine øyne.
Sitat av marsboer
Jeg savner Arnold
Vis hele sitatet...
Det gjør vi alle

Uansett, episode 3 er ute idag. Kul episode (liten spolier):

[spolier]
Får se hvordan man lager huden på terminatorene.
[/spoiler]
Sist endret av RayMonk; 22. januar 2008 kl. 19:02.
where is arnold?

blir liksom ikke terminator uten han
Men sant skal sies...det er ikke så fryktelig flinke skuespillere...
Og det er riktig det marsboer sier...mini-terminatoren suger!! Noen ganger er hun alt for stiv i blikket (Svæære øyne) og andre ganger tar hun alt for mye av.....