Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1508
Hei!
Sitter her med den største torrenten på TPB GeoCities torrenten!
Tenkte jeg skulle gjøre internetthistorien en tjeneste og seede denne via en dedikert server som ikke er ibruk.
Problemer er at torrenten stanser etter en liten stund med File missing eller at klienten stopper helt opp. Har nå prøvd med Utorrent Bitconnect Deluge og et par andre.

Er det noen som vet en annen måte og laste denne fila ned på?
Eventuelt en klient som takler så store filer?
Maskinen har i7 3930k 3,5 tb ledig plass (8 disker i raid ) 64 gb minne (51 ledig) 1 gbit uplink
Så specs skal ikke være problemet!
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Jeg har gode erfariger med rtorrent, drar lett torrents på flere terabyte (hvor selve torrentfilen er på 7MB+). Lynkjapp responstid samt marginalt forbruk av ram og cpu. Legg torrent i samme mappe som mappen med geocities, start rtorrenti samme mappe, trykk backspace, skriv de første få bokstavene i torrenrfilnavnet, tab og enter.

Takk for at du seeder btw, kanskje jeg endelig finner igjen den gamle nettaiden min
Får vel bli med å seede den litt, kjører også rTorrent og aldri hatt noen issues der. Var med og seedet diverse minutt-for-minutt serier fra NRK helt fint.
Hva er Geocities? Enten så loker jeg noe forferdelig, eller så beskrives ikke torrenten på TPB særlig godt hva det er?
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Hva er Geocities? Enten så loker jeg noe forferdelig, eller så beskrives ikke torrenten på TPB særlig godt hva det er?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/GeoCities

Tipper jeg skal pakke den ut, finne alle gif-bilder, og legge i en egen mappe
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jeg ser at det ligger en patchet versjon av torrenten ute. Er det den du bruker? Hvis ikke er det kanskje løsningen.
Ikke sikker på hva du mener med dette. Men jeg hadde en GeoCities hjemmeside for herrens mange år siden, hvis du gir meg en sjanse for tilbakeblikk, så er jeg svært takknemlig.
Trådstarter
49 1
ikke testet rtorrent enda.
Planen blir å gjøre innholdet tilgjengelig via torrent og http til de som ønsker dette.
Geocities var plassen min første nettside kom opp på helt tilbake ifra da jeg var 9 år (1999). Gode minner og mye historie som gikk tapt da de la ned. absolutt en del av internetthistorien dette!

det er den patcha versjonen som deles!

Da ligger fila ute til seeding.
For de som ønsker kan serveren nåes via adresseort
178.63.194.174:6881

valgte å gå for Ktorrent via en vps jeg satt opp aka en seedbox headless
Noe sier meg det tar tid å få hele innholdet til seeding, etter å ha fått 30% av filen raste nedlastinshastigheten rett ned.

"249 days Remaining..."
stemmer det
Derfor ser jeg på det som viktig at filen blir delt.
Finnes ikke veldig mange peers rundt om kring i verden dessverre!
Fant min gamle Geocities-side på: http://www.geocities.ws/