Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3067
Som jeg sa på IRC tidligere idag, hvor faen er det Skyfex gjemmer seg?!
Haha. Lurer på hva hensikten er...
Den store Mario dagen !
Kult da, norge blir innvadert av "Marioterrorsistene Norge"! De er på jakt etter verdensherredøme, og de starter med å henge opp hypnotiske klistremerker .
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Makaber
Noen som har kopiert denne fjompen: http://212.247.84.180/norge/viewtopic.php?id=19253&p=1
Vis hele sitatet...

Eller, ååååh! Kanskje det er han....


Han har hengt i Bergen og Oslo, står det lenger ned i tråden, så...

Sitat av http://212.247.84.180/norge/viewtopic.php?id=19253&p=1
Til dere andre.
Det er fint at dere sprer dette og tipser andre. Det gjør det morsommere å holde på med.
Til nå har jeg hengt opp mest i Bergen, men skal om noen dager bombandere Oslo også. Siden det er der jeg bor.
Jeg er 23 år. Utdannet art director og dette er et privat prosjekt som jeg gjør bare på gøy.
Jeg reiser til nord-norge og kroatia i løpet av sommeren og blir å viderebringe prosjektet mitt dit.
Har omtrent 50 nye motiver som skal opp i løpet av de neste ukene. Med andre ord så vil galleriet bli oppdatert noe sinnsykt i nærmeste framtid
Vis hele sitatet...
Sist endret av Cheroxx; 21. juni 2007 kl. 16:24.
Jeg og Snerk her på forumet gikk fra Coloseum til majorstua T-bane stasjon da vi så en av disse på en mertalboks. Artige saker, pynter opp byen litt.

Edit: Haha, han satt på en sky på brusautomaten på skolen min også. Imponerende.
Sist endret av RadioSlave; 21. juni 2007 kl. 16:29.
Sitat av NirvanaPadda
Eller, ååååh! Kanskje det er han....


Han har hengt i Bergen og Oslo, står det lenger ned i tråden, så...
Vis hele sitatet...
Men så sier han senere i tråden at han ikke har hengt opp de på nettavisen.
Sitat av Makaber
Men så sier han senere i tråden at han ikke har hengt opp de på nettavisen.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at han sa det til deg, var at du bare linket til en som hadde en lignende tråd om dette tema. Det var om de samme bildene, og det samme tema, så presterer du å si at noen har kopiert han. Det er SAMME person som omtales.
Sitat av Matthiesen
Grunnen til at han sa det til deg, var at du bare linket til en som hadde en lignende tråd om dette tema. Det var om de samme bildene, og det samme tema, så presterer du å si at noen har kopiert han. Det er SAMME person som omtales.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg rota til lenkene ser jeg nå. Sorry.
Det var bare sunnsykt kult
Det er vanlig papir. Så har jeg brukt et lim som heter Plextol for å montere dem. Stryker man et lag over motivet, blir det vanntett.
Passer jævli bra for de jeg hengte opp i Bergen. wink
Vis hele sitatet...
YAY! Let's Go Nuts Nintedo Fans!

*Finner Fram Blyant, Papir og Plextol*

[edit:] .....og glasspulver.

Jeg får komme og sette opp noen nye da, og lage et sterkere lim.
Blander jeg glasspulver oppi det limet jeg bruker, er de nødt til å slipe dritten vekk
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 21. juni 2007 kl. 18:49.
Moderne kunst Stilig og morsomt.
OT:
Koselig av dagbladet å få med en gammel dame med hånda urovekkende
langt inn i søppelboksen.

"Fredrik" er helt. Kom til Trondheim:-)
Om noen uker tipper jeg vi har sopper hoppende rundt i gatene, og de drar selvfølgelig Mario-musikken med seg hvor enn de hopper.
Steng kloakksystemet!

Hvis denne "banden" skulle ta i mot requests: Narvik, Nordland - go for it.
Sist endret av charz0r; 21. juni 2007 kl. 20:21.
Kom til Geithus! Trenger litt Mario her på bondelandet å. Hel genialt!

EDIT: Syk spilling på filmen, charz0r!
Sist endret av zorro; 21. juni 2007 kl. 19:49.
Dette var jo bare utrolig stilig, jeg hadde iallefall blitt glad hvis jeg hadde gått en vanlig tur i byen og møtt på alle de figurene. Han kommer garantert ikke til Nord-Trøndelag men.
Opprinnelig skrevet av Christian
... Han kommer garantert ikke til Nord-Trøndelag men.
Vis hele sitatet...
Sikker? Les innlegg #7.

... Jeg reiser til nord-norge og kroatia i løpet av sommeren og blir å viderebringe prosjektet mitt dit. ...
Vis hele sitatet...


EDIT: Vet forresten ikke om men regner Nord-Trøndelag som Nord-Norge, men man kan jo håpe da.
Sist endret av zorro; 21. juni 2007 kl. 20:25.
Sitat av zorro
Sikker? Les innlegg #7.

Vis hele sitatet...
Nord-Norge er et stykke unna Midt-Norge men man vet nå egentlig aldri! Blir artig og se, dette er et jævla arti prosjekt av fyren.
Fett! Jeg som nettop i går lastet ned Nintendo 94 Emulator med Super Mario til PC
Sist endret av Pheromone; 21. juni 2007 kl. 20:40.
Noen som vet hvor man får tak i mario-klistremerkene? ;D
Som skrevet i tråden her og forklart i saken til dagbladet Xeon så er dette "klistremerker" han lager selv.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Blackspot
Fett! Jeg som nettop i går lastet ned Nintendo 94 Emulator med Super Mario til PC
Vis hele sitatet...
94bits nintendo? WTB, Special Japanese edition for you only soldiah boy? $5!
Det neste blir vel å skaffe sånne bittesmå lydavspillere som er i gratulasjonskort og sånn, få dem til å spille mariomusikk og henge dem opp rundt forbi. Undergrunnsmusikk på T-banen og sånn ^^
Sist endret av Pantheon; 22. juni 2007 kl. 09:05.
Hvorfor tror jeg med meg selv at noen her står bak?
http://pub.tv2.no/nettavisen/ioslo/article1141774.ece
Er jo bare for folk å printe ut bilder fra nettet, for så å springe rundt med litt lim (tapetlim?) og klistre opp!
dett var fet.
Bra utført å

noen som har adressen til flickr siden?
Sitat av Dj_Evelen
dett var fet.
Bra utført å

noen som har adressen til flickr siden?
Vis hele sitatet...
Her: http://www.flickr.com/photos/2505351...7600303539348/
Fredrik du må komme til Kristiansand også!
ja, det hadde vert fet!
Kom til lillehammer Vi trenger det!
▼ ... noen uker senere ... ▼
hah, dette likte jeg !
Vet at det allererede står hvordan man lager det, men kan noen gi meg en nøyaktig oppskrift fra start til slutt (fra han har fått bildene på pc'n til de er klistret på veggen)?

Hadde vært fett om folk lærte dette og begynte å løpe rundt å klistre opp mario bilder osv (zelda er et must) opp på vegger, vinduer , søpplekasse og benker
Ahh, jeg begynte å lure på hvorfor det var sånne figurer overalt.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
«Fredrik» ønsker av naturlige årsaker å være anonym. Han er snart ferdigutdannet AD ved en grafisk skole i Oslo, og mener at det han gjør bidrar til å gjøre byen litt bedre å leve i
Vis hele sitatet...
Hmm... Jeg kjenner i hvert fall en snart ferdigutdannet AD ved en grafisk skole i Oslo, som også er her på forumet - og som garantert har omtrent tilsvarende grad av Mario-fetish som alle andre her på forumet. Noen som føler seg kallet til å stå frem? A - hva med deg?

...

Edit:

Forresten, jeg la ut en sak om dette på Digg.com... Den anonyme kunstneren fortjener all oppmerksomhet han kan få; DIGG saken nå! :-)

http://digg.com/design/Super_Mario_h...in_Norway_pics
Sist endret av Stormen; 21. juli 2007 kl. 15:14.
Hmm, nesten verdt å gjøre selv detta her, all respekt til "Fredrik" for en genial ide. Så et par i Frognerparken sist helg, de passer overraskende godt inn
Hehe kult da - Kom til Skien ;D
Så faktisk den en mario-figur i bergen forrige uke. Like ved fisketorget, på en grå liten koblingsboks (eller hva nå det heter)
kjører lastebil mellom oslo - stavanger et par ganger i uka. så "fredric" pm meg og jeg skal gi deg og utstyret gratis tur-retur til fra stavanger.

Seriøst altså. denne plassen trenger MARIO
Sitat av Stormen
Hmm... Jeg kjenner i hvert fall en snart ferdigutdannet AD ved en grafisk skole i Oslo, som også er her på forumet - og som garantert har omtrent tilsvarende grad av Mario-fetish som alle andre her på forumet. Noen som føler seg kallet til å stå frem? A - hva med deg?

...

Edit:

Forresten, jeg la ut en sak om dette på Digg.com... Den anonyme kunstneren fortjener all oppmerksomhet han kan få; DIGG saken nå! :-)

http://digg.com/design/Super_Mario_h...in_Norway_pics
Vis hele sitatet...
Hehe, nei, det er ikke meg, men jeg vet godt hvem det er, og han henger såvidt jeg vet ikke her

Sitat av draco12345
kjører lastebil mellom oslo - stavanger et par ganger i uka. så "fredric" pm meg og jeg skal gi deg og utstyret gratis tur-retur til fra stavanger.

Seriøst altså. denne plassen trenger MARIO
Vis hele sitatet...
Skal si fra til han jeg