Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 11853
Kan et ganske morro triks på en brusautomat, det er en sånn ganske ny en med samleband, som går opp å ned. For å få 2 brus for en: Det er et svart lokk der hvor brusen kommer ut, hold det svarte lokket fast så det ikke kommer noe ut, brusen står å vibrerer litt, så går samlebandet ned, så får du pengene tilbake. NÅ ligger brusen du "kjøpte" helt til høyre på samlebandet, kjøp nå en brus som er litt til venstre så den ikke treffer den andre brusen på samlebandet, så kommer det 2 brus ut, fort deg å ta ut den første brusen som kommer ellers blir det bare kluss.!.
tøfft...
mener det er en slik på skola...
hmm virker ganske røft! er det de helt nye colaautomatene som nesten kun er på flyplasser det funker med eller?
ELLER så kan du bare ta en flat skrutrekker og vippe av den ene låsboltshiten øverst i venstre hjørne, og bare TA brus. gjorde det på skolen min. var så mange som gjorde det at tilslutt var automaten tom, og den ble tatt vekk. men vi fikk med oss kanskje 6-7 brus hver gang vi var der...
Opprinnelig postet av flein
Kan et ganske morro triks på en brusautomat, det er en sånn ganske ny en med samleband, som går opp å ned. For å få 2 brus for en: Det er et svart lokk der hvor brusen kommer ut, hold det svarte lokket fast så det ikke kommer noe ut, brusen står å vibrerer litt, så går samlebandet ned, så får du pengene tilbake. NÅ ligger brusen du "kjøpte" helt til høyre på samlebandet, kjøp nå en brus som er litt til venstre så den ikke treffer den andre brusen på samlebandet, så kommer det 2 brus ut, fort deg å ta ut den første brusen som kommer ellers blir det bare kluss.!.
Vis hele sitatet...
Folk på skolen fikk ut 5 stk ved bruk av det trikset der. Automatene ble rimelig sjapt erstattet med den gamle versjonen.
Deilig, dette må testes, 2 brus for prisen av 1 :P namnam

Er ganske mange "bugs" på colaautomater.
Har skjedd utallige ganger at automaten har slukt pengene mine

Nå skal jeg ta igjen for det tapte
noen i trondheim som vet om en automat i trondheim? (hehe sikle sikle cola)
erlend fs: om jeg tenker riktig så er det en slik en på SIT kafeen i Sentralbygget på Gløshaugen
Opprinnelig postet av erlend fs
hmm virker ganske røft! er det de helt nye colaautomatene som nesten kun er på flyplasser det funker med eller?
Vis hele sitatet...
..og på skolen vår.
Tror disse kommer til å erstatte alle gamle automater, og jeg tror det er enklere for de folka som kommer rundt med brus og fylle dem og sånt.


OT:
Detta må vi prøve ut i neste IT time niigu
Hvordan kan jeg vite hvilken brus som er til venstre?
det får du se igjennom glassruta husker jeg rett!
noen andre steder? gløshaugen er det atmed samfundet? eller hvor er det?
Opprinnelig postet av erlend fs
noen andre steder? gløshaugen er det atmed samfundet? eller hvor er det?
Vis hele sitatet...
gløshaugen=NTNU...?
Du er min venn
niigu's Avatar
Opprinnelig skrevet av XByte:
..og på skolen vår.
Tror disse kommer til å erstatte alle gamle automater, og jeg tror det er enklere for de folka som kommer rundt med brus og fylle dem og sånt.


OT:
Detta må vi prøve ut i neste IT time niigu
Vis hele sitatet...
OH YEAH!!!!111

*glede seg til Tirsdag*
cool dette på prøves :P
Jeg mener å huske at de hadde en slik på Bleiker VGS i Asker Kommune.
Gløshaugen == NTNU ja...teknologiens høyborg rett opp bakken fra Samfundet. Sånn ca midt på er det et langt bygg som bl.a. består av 2 høye blokker. I ene enden er det en kafé, og i den står det en slik automat
Jeg har endelig fått testet trikset på automaten jeg har på min egen skole. Konklusjon: Trikset funker. Skal du være ekstra slem betaler du med 50 drakmer, maskinen tar dette som tjuekroninger. 2 brus for 50 drakmer? Coolio.
Opprinnelig postet av erlend fs
noen andre steder? gløshaugen er det atmed samfundet? eller hvor er det?
Vis hele sitatet...
Det er en på HiST også. (Like ved Prinsen kino)
erlend: det er en på Pirbadet der du går ut etter du er ferdig...
Tror det står en sånn på Sentralbane stasjonen også.
Sist endret av nidaroz; 4. februar 2004 kl. 14:19.
Er en på Ladejarlen vgs også
Den har vel blitt bytta ut for lenge siden?
Smart club på tiller har også en slik..
smart club på tiller ja, også er det en ved rulletrappa på city syd. den trappa som går ned, ved den plassen hvor de selger mat.

i dag skal det kjøps brus ;D
Opprinnelig postet av reallife
Jeg mener å huske at de hadde en slik på Bleiker VGS i Asker Kommune.
Vis hele sitatet...
ja de har sånn, de klarte og få med seg 5 brus på den, folka på skolen
Jamen faen så offtopic folka her er a ;p
Og så jævlig mangre fra Tr. Heim det var her og? Dærsken.
vidde:trøndere er det dominerende i norge!
(er det offtopic å si hvor automatene ligger hen når jeg lurer?)
takk til alle som har skrevet hvor de er hen!
erlend: alt som ikke har noe direkte med det som står i den første posten å gjøre, er egentlig offtopic, men hvis det har en liten sammenheng, som at du spør om hvor det er automater i Tr.Heim, så er det vel egenltig ikke så farlig.
Neste gang jeg drar til byen blir det brusshopping
noen som kan skaffe et bilde av en slikk automat, jeg vet ikke hva dere mener
Digg, trikset funker som bare det
Snart ikke flere brus i automaten på vår skole
Du er min venn
niigu's Avatar
Hehe.. Vi gjør det hele tida nå, lurer på om de Coca-Cola folkene blir skuffa da de skal hente utbyttet

Hehe.. Går forsåvidt på samme skole som Fotsopp!
Hver eneste IT-Time vi har (5 timer, 3 ganger uka) så går det minst 4 colaer Dvs 24 kr, istedenfor 48..!

hehe.. konge! Keep it coming!

n
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Noen steder i Oslo hvor disse automatene står?
Opprinnelig postet av erlend fs
noen andre steder? gløshaugen er det atmed samfundet? eller hvor er det?
Vis hele sitatet...
På HIST ved Tapir. Ved Adolf Øiens skole. Om du vet hvor det er?
Opprinnelig postet av B3ndx
noen som kan skaffe et bilde av en slikk automat, jeg vet ikke hva dere mener
Vis hele sitatet...
Her er et bilde... er ganske dårlig da..
(den til høyre)
Opprinnelig postet av Ayascon
ELLER så kan du bare ta en flat skrutrekker og vippe av den ene låsboltshiten øverst i venstre hjørne, og bare TA brus. gjorde det på skolen min. var så mange som gjorde det at tilslutt var automaten tom, og den ble tatt vekk. men vi fikk med oss kanskje 6-7 brus hver gang vi var der...
Vis hele sitatet...

Genialt egon. har gjort det. 10 gratis brus
det er jo bare å sette døra tilbake igjen så merker ingen en dritt
tænk ju
Opprinnelig postet av Bad|Arne
Her er et bilde... er ganske dårlig da..
(den til høyre)
Vis hele sitatet...
Går du på bodin ?
her er bilde av hvordan man gjør det. tegna litt på bildet til han som la det ut husker ikke navn... Red: bad arne

Bruk en flat skrutrekker og vipp av den lille metall flate "metall" låsen som holder døra fast. Benn så ned døra (pilens retning) og bare ta ut brusen. etterpå er det bare å sette på plass låsen eller hva man skal kalle det
funker best hvis automaten står på et litt remote sted enn midt i byen. litt kjipt hvis du blir tatt...
Opprinnelig postet av bushman
Går du på bodin ?
Vis hele sitatet...
jupp
Har testa det et par ganger, funker som faen...
skal teste det med skrutrekkeren i morgen
Bare synd de ikke har coca-cola der:/
Kjiipt at jeg ALDRI har sett en sånn automat :/ Jeg vil også ha gratiis cock..
Nico: Cock? :P

Automaten gikk til helvete når jeg prøvde, var et stag som sperra brusen fra å dette ned på renna igjen.. Fikk dytta den inn igjen, men da ville ikke heisen opp..
*Kremt*, tror jeg må legge inn forslag i elevrådet på skolen vår om å få byttet ut den gamle automaten med en slik
Står en slik automat i kantina på Brundalen vgs i Trondheim. Dette må testes