Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1993
hvordan er det med diazepam og lsd? har hørt at man ikke skal ta valium 10-14 dager før en syretripp pga noe med SSRI og sånt, men valium er vel ikke SSRI medisin? så blir litt usikker . noen som vet om det vil være safe å poppe en valium eller to noen dager før en syretripp?
Det bør ikke ha noe å si. Jeg har spist syre mange ganger etter å ha spist valium dagen før. Og om du tar en valium på full-on trip, vil du muligens merke en smule dempende effekt, men du må spise mange for at det skal ha noen reell innvirkning på trippen.

I verste fall virker ikke LSD'en like heftig som den kunne ha gjort. I verste fall blir det en marginalt roligere tripp. Ikke noe å bekymre seg for.
Valium og ryhopnol gir en sterkt dempende effekt på lsd'en og andre psykedeliske stoffer, bør brukes for å komme ned igjen, "avslutte trippen". på en annen måte, kan du bruke valium som en sikkerhet første gang du prøver, blir det for heftig så spis 10 blå og allt går bra imårgen "har reddet meg og venner flere ganger".
Kan man kjøpe Benzodiazepiner lovlig?
Det kan isåfall dempe en jævelig tripp ifølge folk her, men det var ikke det emnet var om faktisk
Hvor mange Valium må en spise for å roe ned en altfor heftig trip? Tenkte jeg skulle ha noen blå i bakhånd til min første LSD/Sopp- trip, i tilfelle turen går alt for galt. Har ingen erfaringer med benzoer i det hele tatt. Tenkte jeg skulle spør her, når en ny tråd om dette emnet ville vært unødvendig.

-Aryer
Roa ned en heftig LSD-trip med 1 eller 2 blå. Funka fint det, ble kvitt de kjipe følelsene og fikk sove etter en time eller to.. Dette var dog på slutten av tripen.

Er du på peaken kommer du nok ikke helt ned, men du kan nok bli kvitt litt noia hvis du har det.
Sitat av Forconin
Roa ned en heftig LSD-trip med 1 eller 2 blå. Funka fint det, ble kvitt de kjipe følelsene og fikk sove etter en time eller to.. Dette var dog på slutten av tripen.

Er du på peaken kommer du nok ikke helt ned, men du kan nok bli kvitt litt noia hvis du har det.
Vis hele sitatet...
Men det kan ikke kjøpes lovlig uten resept?
Sitat av torsken
Men det kan ikke kjøpes lovlig uten resept?
Vis hele sitatet...
Nei, det kan ikke kjøpes lovlig uten resept.
Sitat av Aryer
Hvor mange Valium må en spise for å roe ned en altfor heftig trip? Tenkte jeg skulle ha noen blå i bakhånd til min første LSD/Sopp- trip, i tilfelle turen går alt for galt. Har ingen erfaringer med benzoer i det hele tatt. Tenkte jeg skulle spør her, når en ny tråd om dette emnet ville vært unødvendig.

-Aryer
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri "spist meg ned" fra en tripp, samme med røyking. Jeg har aldri klart å ruse meg ned, bare "til siden". Dog har jeg en god venn som pleide å trippe noe helt forferdelig tilbake på 90-tallet. De gangene han følte han måtte "spise seg ned", tok han et helt glass rohypnol. Det funker altså ikke med én, to, tre eller fem, man må hive innpå haugevis hvis man virkelig skal ned.

Dog kan man nok roe seg ned litt, på en heftig tripp, ved inntak av piller. En valium eller rohypnol roer en en smule ned, og jeg tipper at den psykiske effekten har vel så mye å si som den fysiske.

Ikke gå inn i en tripp og tro at du kan spise deg ned. Skal du på død og liv ha piller i bakhånd som sikkerhet (noe jeg selv har praktisert ved flere anledninger) bør du se på det som det det er; beroligende, ikke "drepende".

PS. De gangene (det har blitt noen) jeg skulle ønske jeg hadde beroligende piller på tripp uten å kunne få tak i, har det gått helt fint til sist. I dag er jeg faktisk glad for at jeg ikke hadde benzoer de gangene det virkelig kneip. Det var de trippene jeg lærte noe av.
Jeg hadde heller ingen planer om å drepe trippen, bare roe meg ned hvis ting gikk forferdelig galt. Jeg vil såklart bruke pillene som en ''siste utvei'', og ikke hive dem innpå før jeg kjenner at jeg virkelig trenger det. Har fått ett inntrykk av at det som regel er det heftigste, mest intense trippene man lærer mest av. Men håper på og regner med at førstegangen går bra, men å ha beroligendes i bakhånd er jo også en betryggendes tanke under trippen. Å vite at hvis det går skeis, så har jeg ihvertfall noe som kan roe meg ned litt.

-Aryer