Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4691
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
20.40

Så her sitter man da, skal på konsert med en kar som heter Jorn her i tr.heim.. no blodharry metal, blir nok morsomt. Er nå på 5. Pilsen og klokka er bare 20.40... kjenner en svak nummenhet i trynet, og bihulebetennelsen som jeg sliter med bynner å slippe taket. Skal sies at jeg har tatt 3 IBUX for ca. en time siden, så mulig det påvirker meg en smule. Jeg sitter nå på mIRC og chatter, merker at jeg har lettere for å være frekk og utagerende enn normalt. Samtidig kommer jeg med fler vittigheter som folk syns er morsomme, så det har sine positive effekter og. PS! Denne triprapporten er skrevet i realtime, så fra nå av kan det forekomme diverse skrivefeil.

21.15

Ikke så mye nytt egentlig, er i generelt godt humør og har nettopp vært hos en av samboerne mine (jeg bor i kollektiv med to andre jenter) og foreslo at hun burde sage hull i veggen for å tisse ut av. Jeg tror ikke jeg ville kommet med en sånt forslag hadde det ikke vært for det som nå har blitt 7 pils. Har fått en sterk kløe i nedre tanngard, sitter å peller som en villmann med en tannpirker. Håper dette gir seg etterhvert.

22.09

Ok, nå bynner jeg å bli veldig ustabil på flere områder. Jeg har mistet lysten på å skrive, og svarer folk på mirc/msn i korte setninger. Jeg bruker også jævli lang tid på å skrive, for jeg har evenen til å bruke backspace, men jeg skriver veldig mange skrivefeil. Jeg føler jeg er "on the tipping point" til å ikke gidde å rette opp mine skrivefeil. 10 pils er konsumert. Setningsoppbyggelsen er også ganske crappy nå kjenner jeg, og det merker sikkert dere og. Kompisen min bynner å bli lei av at jeg sitter foran pc'en.

22.45

Nå erre en time til vi skal stikke på konsert... Har en slags svaiende effekt på overkroppen, sitter å svaier frem og tilbake på stolen. Dette er noe jeg ikke gjør til vanlig for å si det sånn! Jeg føler meg generelt ganske rusa.

23.30

Nå skal jeg stikke til byen. Er overraskende i god form, men føler meg veldig bedøvet i kroppen. Som en test tok kompisen min nå og slo meg i ansiktet, ble bare litt varm og ikke no mer. Jeg kommer tilbake til denne rapporten hvis jeg ikke får meg no kvinnfolk på byen. Er i veldig godt humør og er glad i alle dere altså! Har utviklet et kjærlighetsforhold til backspace nå.

00.12

Vi missa den siste bussen så nå skal vi ta taxi. Jeg føler meg ikke som meg selv lengre, og denne setningen brukte jeg jævli lang tid på å skrive grunnet backspace. Jeg har pissa no jævli, og så driver jeg og hekter opp med ei dame som er helt sinnsyk. Altså, jeg har hatt min andel damer, men hu her er helt sinnsyk bra. Jeg ville giftet meg med henne NÅ om jeg kunne. Hun er den råeste dama (personlighetsmessig, karismatisk og utseendemessig) jeg noen gang har møtt. Hvis jeg ikke får henne kommer jeg til å, ikke henge meg, men leve som eremitt i en eller annen hule resten av mitt liv. True.

00.16

Har bestemt meg for å peise på med de siste 7 pilsa jeg har igjen.

00.31

Sitter her med min 14'e pils.. min kompis vil til byen, men jeg har mista lysten. Sitter nå og sms'er med kvinnen i mitt liv, og det er det eneste som opptar meg. Jeg føler at jeg driter i byens partyliv, alt jeg vil ha er henne. På toppen av det hele har jeg lyst på en pizza, så jeg vurderer det og. Og nå bynner jeg å komme på en liten nedtur her, jeg har vondt i tenna (som følge av min bihulebetennelse), satser på at et par til pils vil roe det ned igjen.

00.45

Nå snakker jeg med eksen min. Vet ikke om jeg skal ta det som et godt eller dårlig tegn, men jeg ville iallefall ikke ha gjort det hadde det ikke vært for mine 14-17 pils. Ja det er riktig, jeg har mista tellinga.

00.55

Sitter og hører på DMX Krew. Det er jævli fett. Plantene mine er enige. (Jeg har testet diverse musikk på dem, og de gror best når de for høre på DMX Krew, ja bedre en Mozart).
Har innsett at jeg ikke får pule ikveld så går å henter meg to til pils. Er egentlig ikke så hypp på fitte heller, for jeg er forelska i ei chick.

00.59

Nå stakk kompisn min til byen, for han skulle møte dama. Whatever. Forresten så glemte jeg og nevne at vi fyrte opp en rev her tidligere i kveld, så den kan ha hatt en viss innvirking, Kanskje jeg burde revurdere tittelen og kalle den "Triprapport: Alkohol og weed". Eagles er forresten jævli bra nå. Hør på "I cant tell you why" Genial. Begynner å føle meg beyond drita og at jeg kanskje burde revurdere livet mitt.

01.18

Nå har jeg ikke kontroll på meg selv. Er litt hypp på og spy, men hører på "Victim of Love" med eagles så jeg må holde ut litt til.

01.29

Jeg føler meg jævli rusa nå, og jeg har prøvd det meste. Sitter og reflekterer over at denne rusen er brought by me by the courtesty of Rema 1000, og det syns jeg er litt morsomt. 200 spenn på rema så er jeg mer wasted enn det meste for 200 spenn på undergrunnsmarkedet. Snart blir det å spy på dassn. Nå kunne jeg blitt voldtatt av hvem som helst. Kjempet hardt for å skrive disse ordene.

01.40

Negynner å ha vanskeligheter med å holde meg våken. Godt mulig jeg blir å starve av snart, men hun ene jeg bor ilamme har annonsert et nachspiel. Jeg tror ikke jeg greier å holde meg våken til da, alkoholen har gjort meg søvning og jeg git generelt faen i alt og alle.

Jeg poster shitzet nå, så får jeg heller edite det om jeg greier og holde meg oppegående.

EDIT: Nå driver er jeg godt over hun ene jeg bor ilamme, så aksnkej det blir no after all? Time will tell. Uansett synes jeg denne passer godt inn på tripp/rusrapport, ettersom jeg er vel så rusa som jeg har vært på andre stoffer. Polar out.

Edit2: Som slaktern sier så er jeg vel på en rus, ikke noen tripp. Så takk til den som endret det i topic. Jeg er uansett glad i dere alle, og det eneste jeg ville var å dele kvelden min med dere.
Sist endret av Polar-; 24. november 2007 kl. 01:55.
Dette var vel ikke så mye en tripprapport, som det var en oppsummering av en kjip kveld? Dessuten er vel ikke akkurat tripprapport noe godt navn, siden det jo tross alt ikke er en trip du har vært/er på.
Haha, takk for en god og dekkende rapport om alkoholrusens underfundigheter. Redigér dog gjerne tittelen til "rusrapport", da flatfylla ikke kan defineres som tripping.
Du er i hvert fall så full at du kan se inn i fremtida.
Postet 01:24 - allikevel har du klart å skrive hva som skjer 01:40. Impressed.
Jeg synes generelt tripraporter er noe av det kjedeligste jeg vet om. Å onanere på rusminner og skryte av det på nettet er ikke hva jeg definerer som spennende, tøft eller nyttig.
Men her var det en om alkohol! Nå vet jeg ikke om det var tiltenkt som en humoristisk kommentar til de andre dophodene, men i så fall, god idé.

Og er du for full til å se på klokka? Innlegget er lagt ut 01.24, og du har punkt både fra 01.29 og 01.40.
Jeg lo, og det var sannsynligvis poenget..
Dessuten er jeg sikker på at ting begynner å se rimelig rart ut etter 19 pils...
Sist endret av Joachimsen; 24. november 2007 kl. 01:34.
Sitat av froskenfredrik
Jeg synes generelt tripraporter er noe av det kjedeligste jeg vet om. Å onanere på rusminner og skryte av det på nettet er ikke hva jeg definerer som spennende, tøft eller nyttig.
Men her var det en om alkohol! Nå vet jeg ikke om det var tiltenkt som en humoristisk kommentar til de andre dophodene, men i så fall, god idé.
Vis hele sitatet...
Tror du seriøst har misforstått meningen med å legge ut en tripprapport. Og dine "frekke" kommentarer bidrar bare til å fremstille deg selv som ignorant og uvitende. Keep up the good work!
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Alkohol og cannabis er da vel så gode rusrapporter som noe annet?
Hehe dette kan jo kåres som den morsomste rapporten på freakforum da.
Du må nesten forsette når du våktner og fortelle om den deilige fangoveren
For all del, ja.. Har savna noen av de her inne
Hehehe... "Rusrapport på alkohol"...dette måtte jo bare komme...
Var en av de mest morsomme jeg har lest, kanskje siden jeg kjenner meg igjen. (har ikke brukt noe anna enn alkohol i mitt liv, so far)
Lit trist at du ikke kom deg ut av huset, tho...
Fikk du pizza?
Haha, ventet på at en slik skulle komme! Har lenge lurt på hvordan responsen på en etanol rusrapport ville bli.

Er vel ikke lenge til det kommer en "Rusrapport: Snus" kommer.
Sist endret av zaXu; 24. november 2007 kl. 03:18.
Sitat av Polar-
Alkohol og cannabis er da vel så gode rusrapporter som noe annet?
Vis hele sitatet...
En rus eller triprapport har jo hovedsakelig som hensikt å enten skildre en nevneverdig, uvanlig opplevelse, eller beskrive effektene av et stoff slik at de som er interessert i stoffet kan lese noe om hvilke effekter det gir.

En standard lokekveld på alkohol eller cannabis går strengt tatt ikke under noen av disse kategoriene, men siden vi så vidt jeg vet ikke har en alkoholrapport her fra før av kan jo denne få stå =)

Bare håper ikke dette blir en trend framover. Synes vi har nok av lokerapporter her på forumet allerede, om ikke alle bønnerøykerne og helgedrankerne skal komme med sine bidrag også..
Sist endret av mentalmelt; 24. november 2007 kl. 03:52.
Helt enig med mentalmelt i at dette ikke bør bli noen trend, men akkurat denne syns jeg bør stå som et momument over alkoholrusen. I og med at de fleste drikker seg snydens jevnlig blir det jo ikke en nevneverdig, uvanlig opplevelse for dem, men jeg skulle gjerne sett reaksjonen til et fiktivt menneske som kun hadde opplevd andre rusopplevelser, i søken etter informasjon om nye rusmidler, idet han/hun leste denne. Det er jo en veldig god beskrivelse av hvordan alkoholrusen arter seg, og hvor panne man blir.
Sist endret av xtapolapocetl; 24. november 2007 kl. 03:36. Grunn: liten rettelse
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Oh maaaan.. jeg skal aldri drikke mer!
*Hiver nedpå 3 Ibux*
Haha, flirte godt!

Hvordan går det me dama du ble så forelska i da?
[quote=Polar-]
20.40

Er nå på 5. Pilsen og klokka er bare 20.40... .

01.40

Negynner å ha vanskeligheter med å holde meg våken. Godt mulig jeg blir å starve av snart, men hun ene jeg bor ilamme har annonsert et nachspiel. Jeg tror ikke jeg greier å holde meg våken til da, alkoholen har gjort meg søvning og jeg git generelt faen i alt og alle.
QUOTE]

Femte pilsen og klokka er bare 20:40? Ligger vel gjerne litt etter for min del.
I tillegg blir du søvnig før klokka blir 14:00?

Litt av en rusrapport må jeg si!

Kunne i det minste ha drukket hjemmebrent som oss Trøndere flest gjør, når du først skulle skrive rapport.

Jeg vil høre mer angst dagen derpå! Hvor mange politimenn, bartendere osv. du viste ditt edleste organ til.
Du er jo tross alt ikke full før asfalten hopper opp og skaller deg.
Sist endret av snowser; 24. november 2007 kl. 13:39.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Ja, altså når jeg er på fest holder vi det som regel gående til godt utpå dagen etter, men dette var stort sett bare meg on en kompis, og da er det MYE vanskeligere å holde seg våken! Det gikk nedpå en 16 pils og det blir man ikke akkurat kvikk av..

@ Diablo: Satser på å close dealen med ho dama ikveld
Haha, beste jeg har lest på lenge.
Koselig med ho "dama" di da
Sitat av wkL
Du er i hvert fall så full at du kan se inn i fremtida.
Postet 01:24 - allikevel har du klart å skrive hva som skjer 01:40. Impressed.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Polar- : i dag kl 01:55.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Hehe. Paradoksalt nok lo jeg godt av den (intensjonelle?) dårlig skjulte sarkastiske nikotin-rapporten din.
Det finnes jo ørten rapporter på syre og andre kraftigere stoffer, så jeg ser ikke problemet. Om du ikke interesserte deg for Rusrapport: Alkohol (som det så klart og tydelig står i topic) hvorfor lese den? Og ikke minst, hvorfor tror du at jeg bryr meg om hva du synes jeg burde eller ikke burde skrive?
Heil alkoholtripprapport, som sagt så har vi utallige tripprapporter på alt fra hasj til LSD så hvorfor ikke ha tripprapport på noe som de fleste har prøvd? Men om utallige personer nå skal legge ut alkoholrusrapport så er jo det nedtur da.
Sitter her litt fyllesjuk og bakskev (på spice vel og merke..) og surfer sløtt, da jeg klikket meg in på denne alkoholrapporten, som jeg bare gått forbi før.. Jeg lo meg nesten ihjel jeg. det er ju sånn det er. Alkoholen er spec... Man blir i godt humør, man babbler masse og sier ting man aldrig skulle sagt hvis man va edru.. Man tar kontakt med og sier sanninger til personer man egentlig ikke burde ta kontakt med. Man vill gå ut på byen men vet ikke om man orker, man hamner på et halvhjertet narspiel og har sånn passe gøy og så sisst men ikke minst forteller man alle hvor glad man er i dem! lengesiden jeg va på skikkelig grisefyll nå men man husker ju åssen det er.
Denne tråden har alltids plass i et rus forum.
Hm, 16 pils og ikke noe brennevin? Det må da ha vært temmelig kjedelig, eller? Forresten så skjønner jeg ikke hvordan man kan bli "beyond drita" på to six-packs med øl. Jeg klarer fortsatt å ta meg sammen etter et slik inntak. En kasse derimot. Hoho, da snakker vi rølpefyll.
Sitat av CHRNZN
Hm, 16 pils og ikke noe brennevin? Det må da ha vært temmelig kjedelig, eller? Forresten så skjønner jeg ikke hvordan man kan bli "beyond drita" på to six-packs med øl. Jeg klarer fortsatt å ta meg sammen etter et slik inntak. En kasse derimot. Hoho, da snakker vi rølpefyll.
Vis hele sitatet...
Jøss, du er kul som tåler så mye da....
Sist endret av Slaktern; 26. november 2007 kl. 22:28.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Sitat av CHRNZN
Hm, 16 pils og ikke noe brennevin? Det må da ha vært temmelig kjedelig, eller? Forresten så skjønner jeg ikke hvordan man kan bli "beyond drita" på to six-packs med øl. Jeg klarer fortsatt å ta meg sammen etter et slik inntak. En kasse derimot. Hoho, da snakker vi rølpefyll.
Vis hele sitatet...
Damn så tøff du er da. Skulle ønske jeg var like hard som deg. Jeg er redd 16 pils er mer enn nok for meg når jeg sitter foran PC'en.
Originalt og morsomt lesestoff! Tror mange kan kjenne seg igjen.
Sitat av CHRNZN
Hm, 16 pils og ikke noe brennevin? Det må da ha vært temmelig kjedelig, eller? Forresten så skjønner jeg ikke hvordan man kan bli "beyond drita" på to six-packs med øl. Jeg klarer fortsatt å ta meg sammen etter et slik inntak. En kasse derimot. Hoho, da snakker vi rølpefyll.
Vis hele sitatet...
Bra du kan telle da 6*2=12.
00.55

Sitter og hører på DMX Krew. Det er jævli fett. Plantene mine er enige. (Jeg har testet diverse musikk på dem, og de gror best når de for høre på DMX Krew, ja bedre en Mozart).
Har innsett at jeg ikke får pule ikveld så går å henter meg to til pils. Er egentlig ikke så hypp på fitte heller, for jeg er forelska i ei chick.
Vis hele sitatet...
Det der made my day xD

Jeg visste det ville komme en dag, og kom det ikke fra meg så måtte det vel komme fra noen andre xD

Dette inspirerte meg, kanskje jeg skriver en i framtiden xD

Morrsom raport på hvordan alkoholrusen er, kjenner meg godt igjenn på flere punkt, men rev og øl er vel aldri og anbefale,blir i alle fall fullere da