Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  86 17494
Det hele begynner med 3 gutter fra Bergen som er veldig glad i å kjøre bil, Skolmen, FK og Vegard.
Selv om de ikke hadde førerkort kjørte de bil nesten daglig. De to sistnevnte hadde enda ikke fylt 18, noe som får betydning senere i historien.

De var ute å kjørte en dag, og Vegard spør om de ikke skal ta å kjøre en tur til Voss (ca. 1 times kjøring fra Bergen.) Joda, men FK lurer på om de heller ikke skal ta turen over fjellet til Oslo. "Vil skal ikke bare kjøre til Amsterdam da?" spør skolmen egentlig litt på spøk.
Til skolmens overaskelse var både FK og Vegard veldig giret på det. Skolmen begynner å fortelle om Master Ferries som har veldig billige overfarter fra Kristiansand til Hanstholm i Danmark. De blir mer og mer giret på denne turen og de kjører opp til Vegard for å sjekke ut priser og muligheter. Det endte opp med at de bestilte billetter til en båt som gikk kl. 7 neste morgen fra Kristiansand, så de måtte kjøre den kvelden. Det ble minimalt med penger som de klarte å skaffe på så liten tid men det skulle nok ordne seg.


Skolmen tar seg av kjøringen til Kristiansand med 80's musikk på kasettspilleren "You feel like Steve McQueen, when you're driving in your car!"
http://bildr.no/thumb/117824.jpeg

Det gikk smertefritt. De kommer da i god tid til båten og sitter i bilen der og venter. De kommer seg inn på båten og gleder seg til Tax Free'n skal åpne. Rett inn å kjøpe litt alkohol til turen. Vegard sier han kan ta seg av kjøringen når de kommer av båten så skolmen og FK kunne ta å drikke litt.

Nå er de i Danmark og alle er fornøyd med fartsgrensen på Danmarks motorveier.
Alle var giret på å komme seg til Amsterdam så det tok ikke lang tid før de hadde kommet seg til Tyskland. Da var det på tide å teste toppfarten på denne hissige Toyota Carina II'n fra 1988 med forgasser motor. Bilen var uten tvil den eldste og i dårligst stand av bilene på Tysklands frie motorveier.
http://bildr.no/thumb/117848.jpeg

De legger merke til at folk ler og smiler mens de ser dem kjørende forbi.
http://bildr.no/thumb/117827.jpeg
Toppfart: ca. Utrolige 180 km/t!

Som sagt var det dårlig med penger på turen så det ble litt små-fylling av drivstoff til de fant en bensinstasjon med mangen kunder, så de kunne ta pumpestikk. Det fant de etter hvert og det gikk fint.

Det ble litt rot med hvor de skulle kjøre så det ble innkjøp av kart og hjelp fra hyggelige tyskere og turister. Ingen problem og de nærmer seg Nederland. Det begynte å bli mørkt og de kunne ikke vente på å få røykt seg noe godt noe!

De kommer fram ganske sent. Klokken viser over midnatt og de begynner å lete etter parkeringsplass. Skolmen leter desperat etter bensinstasjonen som han parkerte gratis på sist gang han var der nede, men uten å finne den ble det følging av citypark skilting og de endte opp med parkeringshus under et stort hotell rett utenfor sentrum.

Der begynte de miksing av noen latterlige drinker og sentrum stod for tur. Da de nærmet seg sentrum var det å spørre etter nærmeste coffyshop. Det var rett inn å kjøpe seg 5 gr. med pot og så videre for å nyte byens liv. De gikk rundt i red light district mens de nøt jointen og så på overraskende nok, veldig flotte damer i vinduene som teaset. Livet der var helt fantastisk og en spesiell følelse av å være der nede. Etterhvert ble de ganske full og høy, og Vegard begynte å plage de lokale dealerne av litt sterkere substanser med å si han skulle ha noe greier han egentlig ikke skulle ha eller hadde penger til. Det fortjente jo egentlig dealerne etter så mye som de plager turistene.

Uten å vite hvorfor, begynte de å gå tilbake til bilen. Men de hadde prestert å bruke opp nesten alle euroene og hadde ikke nok penger til å få bilen ut av parkeringshuset. Det endte opp med at FK skjelte ut parkeringsvakten over en intercom og sa at systemet deres ikke funket og at de ikke kom seg ut. De slapp og betale full pris og måtte kun ut med 1 euro. FK sitter seg da inn i bilen og skal kjøre, full som han er begynner han å kjøre før alle dørene er lukket og den ene døren smeller rett i en tykk betong stolpe og han klarer å klemstre fast bilen ved utgangen av parkeringshuset der man må putte kvitteringen inn får å åpne bommen. De klarte å få bilen løs og FK tror det er best han ikke kjører likevel. Skolmen overtar førersete, og igjen uten å vite hvorfor bærer det ut av Amsterdam og de skal finne ett sted å parkere bilen så de kan sove. De lager seg en god natt joint og sovner.

Dagen etterpå bar det videre mot Tyskland. Vegard ringte en kompis i håp om å få lånt noe penger, det gikk fint. De trenger da bensin og pengene er ikke kommet inn på Vegard sin konto så det blir pumpestikk igjen. Mens Fk og skolmen nøt jointer og var skev som bare det, kjørte Vegard inn på en tom bensinstasjon. Vegard spør skolmen om vi skal ta å fylle, Skolmen gir egentlig blaffen og svarer "jada bare fyll du!" Han som jobbet der så på dem mens de kjørte fra pumpen uten å betale.

Der var det ut på motorveien og igjen opp i toppfart for å komme seg fortest mulig vekk. Plutselig går det opp for Skolmen at Vegard kjører som en villmann, uten å si noe til oss hadde vi politiet etter oss. Vegard prøver å ta et 3 felts skifte og ut en utkjørsel for å riste dem av seg. Men det gikk ikke og politiet klarte å komme seg foran oss da vi ikke var på motorveien lengre. Mellom blålysene på taket står det å blinker "Polizei Bitten zu folgen" og de må følge etter dem til et passende sted å stoppe. Der spør de så klart etter førerkort og vognkort. Vegard tar fram mopedlappen sin av den nye typen som ser helt make ut som et norsk førerkort uansett klasse. Så ble det mye mas om pumpestikket og så var det fram med pass og den eneste som hadde pass var skolmen så det ble litt ekstra styr der og. Politiet hadde ikke lagt merket til at Vegard ikke var 18 og de måtte følge etter politibilen tilbake til bensinstasjonen for å si unskyld og betale.
http://bildr.no/thumb/117837.jpeg

Så måtte de følge etter dem videre til politistasjonen. FK og Vegard ville at de skal dumpe resten av poten, det var vel 4 gr. igjen som Skolmen absolutt ikke ville kaste ut vinduet. Det fløt med søppel i bilen etter McDonalds og andre ting så Skolmen tar å gjemmer det i bunnen av en McDonalds pose med søppel i og sa at han tok alt på seg om de fant det. Så kom de fram til politi stasjonen og der ble det stripping og de ble satt inn på et rom.
http://bildr.no/thumb/117849.jpeg[ img]http://bildr.no/thumb/117850.jpeg[/img]

Heldigvis var alle 3 på samme rom og det var lov å røyke der inne. De satt no bare der og preiket og egentlig hadde det ganske hyggelig, Skolmen og FK var fortsatt skev heldigvis. Etter en time må de en og en ut i avhør og skrive forklaring. Så tilbake til rommet. Der satt de no i ca 2 timer før han ene politimannen kom inn og smiler og spør "Who of you have a license" Ingen sier noe og han ler litt og sier, "Okey, Nobody" og går sin vei. Etter så lang tid hadde de endelig funnet ut at de ikke hadde førerkort. Og de måtte kontakte Norge og forhøre seg om Fk og Vegard. En liten stund etter kommer de inn med en klips pose og spør hvem det er sitt. Skolmen tar det på seg og må forklare seg på nytt. Skolmen forklarer at de kjøpte det i Tyskland av en tilfeldig kar i en by like over grensen.

Etter ca. 3 timer igjen spurte de hvordan dem skulle komme seg hjem siden de ikke kunne kjøre. Politiet prøvde å hjelpe dem med å finne ut en løsning. Politiet kom fram til at de skulle kjøre dem til togstasjon så kunne de ta toget til byen Kiel der det gikk båt til oslo.

Så var det ut i bilen og hente bagasjen og det vi skulle ha med oss men Skolmen fikk ikke ta med alkoholen for da hadde de bare latt han stå igjen. Så den fikk no ligge. Politiet tok også fra dem vognkortet til bilen.

Så hadde de kommet seg til tog-stasjonen. Det var da seint på kvelden og de tok seg inn på en bar. Der satt de og drakk godt øl og koste seg med 2 svære skåler med kylling-vinger. De ble tatt godt i mot! Så var det ut igjen og de visste egentlig ikke hva de skulle gjøre, men de kom i kontakt med en taxi sjåfør som ville ha dem på et utested som het Fun Factory. Skolmen tenkte herregud, det hørtes skikkelig dårlig ut men det ble no til at der skulle de og de fikk kjøpt inngangsbilett gjennom taxi-sjåføren så han kjørte til sin taxi sentral og hentet biletter før han kjørte dem til Fun Factory.

De kommer da drassende med all bagsjen som de fikk sjekket inn der man kan sjekker inn klær og vesker osv. Så får de tildelt klippe kort. De trengte nemlig ikke å betale for drikken før man skulle ut eller hadde drukket opp klippekortet som var på maks 30 euro.

Så er de inne da, det var gigantisk svært der inne og det var flere "avdelinger" med forskjellig musikk. 1 svær med trance og house og slikt, 1 hip-hop, Disco og fler jeg ikke husker. Stappfullt med folk var det og. Tok helt av.

De hadde jo ikke allverdens med penger da det bare var 1000 kr de hadde fått lånt seg så de drikker litt beskjedent på Vegard sitt klippekort. Så begynte de å bli litt full og Skolmen kom med den geniale idèen om at han selv og FK skulle drikke opp klippekortene sine og bare si at de ble så full at de hadde mistet dem.

Alle ble ganske full, Fk gikk rundt å prøvde å finne noen med lappen og forklarte situasjonen og om noen kunne være med og hente bilen for oss. Veldig mange sa ja til dette men det ble aldri noe av.

Det var stenge tid og Vegard gikk å betalte for sitt klippekort mens Skolmen og FK var alt for full til å tenke i riktig retning så i stedenfor å forklare at de hadde mistet klippekortene snek de seg bak noen planter å prøvde å komme seg ubemerket igjennom kassen. Det gikk dårlig og vaktene som alle var tyrkere, gav Skolmen en flatneve og kastet han langt bortover gulvet og slepte han videre etter halsen. Fk hadde og fått seg en flatneve og ble slengt mot en vegg. FK sier til dem at de ikke kan holde oss igjen og de får ringe poltitet hvis det er noe. Da gir de seg og vi fikk gå. De hang utenfor til klokken 7 sammen med andre de ble kjent med, så tutlet de sammen med de mot byen og de skulle jo ha bilen sin tilbake igjen, ikke faen om de skulle ta toget.

De kommer seg til slutt i en taxi som skal kjøre oss til politistasjonen men han visste ikke hvilken det var så han kjørte dem til nærmeste politistasjon. Der går Fk inn meget full og begynner og skjelle de ut og sier han skal ha bilen. Det utroligste er at de ringer rundt og prøver å finne ut hvilken politistasjon bilen deres var på. Skolmen og Vegard går ut av taxien og FK kommer ut og der begynner taxien å kjøre. Fk løper etter med Skolmen skrikende i helene som igjen hadde politiet i helene. Heldigvis kjørte sjåføren i en blindvei og snudde og holdt på å kjøre på FK. Han smeller hånden i panseret, sjåføren spretter ut og hiver ut bagasjen og kjører. Det verste av allt er at politiet ikke gjorde noen ting med det. Fk går da inn å snakker med poltitet videre mens Skolmen og Vegard sov litt på gaten. Så får de tak i en annen taxi som visste hvilken politistasjon det var. De kom fram til bilen deres og setter seg inn, tar en røyk for å manne seg opp også tok like greit Skolmen og kjørte ut på motorveien og rett til Danmark. Uten problemer med med ett unntak, de ble blitzet av fotoboks i Hamburg.

Fk og Vegard sovnet raskt i bilen mens Skolmen kjørte helt til Århus og parkerte utenfor et stort kjøpesenter som heter Bilka og der sov de til litt ut på lørdags kvelden før de gikk på by'n i Århus.
Denne gangen var det Skolmen som skulle prøve å få lånt noe penger, det gikk fint.

Så neste dag var det turen til Aalborg og en fylla der. Utrolig hvor mye liv det var der for å være en søndag. Det tok helt av. Ble kjent med 2 damer fra stavanger som de fikk overnatte hos på hotell. Endelig en seng å sove i! De skulle ta båten samtidig som Skolmen og de, så de reiste videre med dem og tok 2 dager i stavanger og. Greit på byn der også.

Så kjørte de hjem. De kommer aldri til å glemme den turen der! Vognkortet er fortsatt i tyskland.
Sist endret av nso; 17. januar 2010 kl. 11:08. Grunn: Per request
Skolmen: Fantastisk historie. Elsker å lese sånt. Snakker om å ta det som det faller seg, ass:P Virket som om politiet var ganske hjelpsom..

Holy crap jeg vil på roadtrip.
De var veldig hjelpsomme og greie. Ingen ble tatt for noe som helst.

Utenom det som lå i klipsposen da.

btw. Takk
Sist endret av skolms; 1. november 2007 kl. 15:29.
KP til deg for feeet historie=)
Hørtes ut som en sikkelig dritt tur, uoversiktlig og rotete skriver du også. Gjelder kun to regler når man drar på road trip 1. null planlegging 2. nok spenn. synd at dere klarte å bryte den viktigste...
Sitat av voktern
Hørtes ut som en sikkelig dritt tur, uoversiktlig og rotete skriver du også. Gjelder kun to regler når man drar på road trip 1. null planlegging 2. nok spenn. synd at dere klarte å bryte den viktigste...
Vis hele sitatet...
Får unskylde mine skrive ferdigheter da.

Og en ting til, er helt uenig med deg om din regel nr 1.
Sist endret av skolms; 1. november 2007 kl. 15:32.
Har dere hørt noe fra diverse autoriteter etter dette?
Gøy å lese!
Sitat av Dice
Har dere hørt noe fra diverse autoriteter etter dette?
Gøy å lese!
Vis hele sitatet...
Har fått ett brev som stod på tysk så skjønnte ikke mye av det. Men det var bare 1 ark så det kan umulig ha vært noe om en bot eller noe veldig viktig.

Regner med jeg får bot.

Og bot fra fotoboksen har tidligere eier av bilen fått, haha! 400 kr for 16 km/t over fartsgrensen 60 km/t
Sist endret av skolms; 1. november 2007 kl. 15:41. Grunn: Skrivefeil
Litt tungvindt at du bytter mellom "vi" og "de" i hele historien, men når jeg omsider var ferdiglest måtte jeg le. Faen dere var heldige. Skulle nesten tro hele historien bare er BS. Men men, kreds for gullhår i röven
Sitat av margido
Litt tungvindt at du bytter mellom "vi" og "de" i hele historien, men når jeg omsider var ferdiglest måtte jeg le. Faen dere var heldige. Skulle nesten tro hele historien bare er BS. Men men, kreds for gullhår i röven
Vis hele sitatet...
Ja jeg merket jeg gjorde det, bytttet på vi og de. Allt skulle egentlig være "de".

Beklager for det. Hva betyr BS?

Hehe, skjønner at du tror det. Men det er det ikke!
Sist endret av skolms; 1. november 2007 kl. 15:48.
Bullshit ;P Virka for god til å være sant, men om det er tilfelle var dere jævlig heldige :P Men høres ut som en morsom tur Ingenting er som spontanturer!
Jævlig kult gjort, og gjøre det på den måten bare kjøre ned på sparket uten førerkort.
Rart at norske myndigheter ikke gjorde så mye når de ble kontaktet av tysk politi...
Morsom historie, tror dere var veldig heldige ett par ganger. Morsom blanding mellom fortid og nåtid også.
BS = bullshit.

Heftig historie! Mye flaks hadde dere også hehe..
Sitat av Pumpkin
Rart at norske myndigheter ikke gjorde så mye når de ble kontaktet av tysk politi...
Vis hele sitatet...
Var det rart? De kan ikke gjøre noe.

Men tviler faktisk på at de kontakte de i det hele tatt, men de sa de måtte kontakte de før de kunnne latt oss gå.
Haha, geniale greier..!
pluss for bilder fra turen!

Jeg vil og på roadtrip!
Veldig morsom historie, fikk lyst og gjøre det samme
Utrolig morsom historie
Elsker roadtrips, fikk minner med eigang jeg begynte å lese.
Kp for bra historie, utrolig heldige som ikke fikk mer problemer fra politiet!
Sist endret av Klix; 1. november 2007 kl. 21:49.
Genialt... dette er virkelig "Balls of steel" Dere har guts
Så sykt bra, en av de bedre historiene jeg har lest ;D
Sykt morsomt fortalt ;D
Takk alle sammen.
for meg virker alt som tull.
Sitat av prick
for meg virker alt som tull.
Vis hele sitatet...
Neida, Nordmenn er gale

Faen jeg har lyst på road-trip nå! Noen som trenger tjenester? (trenger penger til det nå)
Kudos. Alltid hatt lyst til å gjøre noe lignende
Haha, fy flate så kult da! :-) Dette er noe dere aldri glemmer vil jeg tro
Helt utrolig!
Skulle egentlig på en roadtrip denne sommeren, hadde bare planlagt at vi skulle klare og komme oss ut av europa på et tidspunkt, uansett om det var til vi rakk en u-sving =)

Men den ble da avlyst (for min del) da jeg trenger penger til leilighet + 42"+ps3 :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
ingenting er bs her veggisen fikk akkurat brev fra Amtsgerich Delmenhorst som sa:
Sehr geehter Herr L****,

in der Strafsache gegen Sie

wegen Betruges


erhalten Sie die Anlage(n) mit der Bitte um Kenntnisnahme.

Mit freundlichen Grüssen
Auf Anordnung

Borchers
Justizangestellte

PS. Noen som vil oversette dette dritet?
koselig at du ikke kan kjøre i Tyskland på hvor mangen år?
Sitat av torekunde
Mit freundlichen Grüssen
Vis hele sitatet...
Med vennligst hilsen

Finfin historie, høres morsomt ut. Til dere som ikke tror er bs, seriøst, alle er ikke A4 som dere.
Etter å ha lest denne historien er jeg enda mer takknemlig for at jeg fikk utdelt en hjerne ved fødselen.
Sitat av TheGEEK
Etter å ha lest denne historien er jeg enda mer takknemlig for at jeg fikk utdelt en hjerne ved fødselen.
Vis hele sitatet...
Hehe

Er du like glad for at du mest sannsynlig ligner litt på han i avataren din også eller?

Forresten, alle mennesker blir født med hjerne.
Sist endret av skolms; 13. desember 2007 kl. 20:10.
TheGeek:
"Bare den som er dum seirer i livet, den som ikke er det ser alt for mange hindringer og blir usikker før han begynner." - Fra Erich Maria Remarque "Tre Kamerater"
skolms:
Forresten, alle mennesker blir født med hjerne.
Vis hele sitatet...
Ja, men alle er ikke like funksjonelle.

Det er forskjell på å gjøre feil og på å være dum.
Det er så ufattelig mye som rett og slett er idiotisk i historien.
Det finnes absolutt ingen unnskyldning for å være idiot. (idiot; gjøre noe man vet er dumt)
Jeg sier ikke at selve turen var idiotisk, bare alt det tullet dere greide å finne på.
(Prøve å kjøre fra politiet i et fremmed land, uten førerkort eller pass!?)
Ha respekt for kongen vår:P (avataren er sarkastisk ment)


Lanze:
"Bare den som er dum seirer i livet, den som ikke er det ser alt for mange hindringer og blir usikker før han begynner." - Fra Erich Maria Remarque "Tre Kamerater"
Vis hele sitatet...
Hvis du virkelig tror at man kommer noen vei i livet ved å være idiot så tar du grundig feil.
Å være dum/idiot er IKKE det samme som å tørre å ta sjangser.
Sist endret av TheGEEK; 13. desember 2007 kl. 20:21.
Hehe, morsom liten mann du TheGEEK. Men hadde du giddet å sagt hva som var så idiotisk? Jeg lurer faktisk på det, min hjerne er ikke funksjonell nok til å forstå det.

Eneste som teller her er at vi hadde det sinnsykt gøy.


Sitat av TheGEEK
For å komme med noe positivt; props for at du prøver å bidra til forumet.
Vis hele sitatet...
Hadde bare hjernen min vært funksjonell nok til å klare å holde nåtid eller fortid gjennom historien, hehe.
Sist endret av skolms; 13. desember 2007 kl. 20:34.
Jeg ser ærlig talt ikke poenget i det, hvis du virkelig ikke greier å se det selv så vil det neppe hjelpe at jeg lister opp alt.
For å komme med noe positivt; props for at du prøver å bidra til forumet.
Sist endret av TheGEEK; 13. desember 2007 kl. 20:29.
HELT til Amsterdam uten førerkort. Det er bra gjort det
Sist endret av disaster master; 13. desember 2007 kl. 20:39.
TheGEEK: Du slår meg som en litt kjedelig fyr.
Selvfølgelig gjorde de fantastisk mye idiotiske ting på den turen, men av og til så er det helt greit å gjøre en masse idiotiske ting. Det eneste jeg kan putte fingeren på som provoserte meg litt er fyllekjøringa. Å sette andre liv i fare for sin egen underholdning er ikke kult uansett.
Men ellers så gjør de jo bare piss som har veldig lite konsekvenser, og det er tross alt bedre å sitte på gamlehjemmet å angre på alt man gjorde, enn å angre på alt man ikke gjorde fordi man var en snusfornuftig pappagutt.
Sitat av lanze
Å sette andre liv i fare for sin egen underholdning er ikke kult uansett.
Vis hele sitatet...
Var det ikke det de gjorde hele turen, da? Når du ikke har nok erfaring til å få lappen, burde du HVERTFALL ikke kjøre til Amsterdam alene. Og nå sier sikkert alle at: JAja, de kunne jo kjøre bil, og det gikk jo bra..

Konsekvenser? Det virker som nesten alle her ikke klarer å tenke på konsekvensene.

Og joda, jeg har full forståelse for at det sikker var jævlig morsomt, og jeg har gjort mye idiotisk opp gjennom årene selv, men det betyr ikke at det er lurt.
hehe, jeg har da ikke sagt at de var lure. De fleste 17åringer som har kjørt en del med pappa kjører bil helt greit, og det er vel få land som har så store krav til utdanningen som må til for å få lappen.

Om noen år kommer disse gutta til å se tilbake på turen med en ganske så skrekkblandet frykt. Hva faen var det vi tenkte på?
Slike usannsynlig infantile handlinger har jeg vel akkurat blitt for gammel til, og det er kanskje derfor jeg har sansen for at de gjør det.
haaha dritt bra historie!
Søppelhistorie med utallige tvilsomme elementer, IMHO. Men du skal ha kred for å ha tatt deg tid til å skrive den .
Kan du eller noen andre si meg hva IMHO betyr. Trodde nff var fri for sms og data språk.
Hvilken elementer er tvilsomme?

Lanze? Nei vi kommer ikke til å tenke "Hva faen var det vi tenkte på?" Vi kommer til å angre på hvorfor i helvete vi ikke har gjort det igjen.

Og ja, var dum den fyllakjøringen.
Sitat av porki
Søppelhistorie med utallige tvilsomme elementer, IMHO. Men du skal ha kred for å ha tatt deg tid til å skrive den .
Vis hele sitatet...
Søppelhistorie? Snakker du om da, var dritbra skrevet og underholdene!

IMHO - in my humble opinion (nett) (etter min ydmyke mening)
- Wikipedia
Jeg lo Kudos til deg!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ahh, faen jeg savner denne roadtripen
Hehe, etter at jeg leste dette fikk jeg jævlig lyst til og reise til Amsterdam
KP!
Sist endret av RosaElefant; 15. juni 2008 kl. 09:23.
kongebra historie! det at ingen av dere hadde førerkort var det beste! vurderer nesten å gjøre det selv

Sitat av Tee-Zee
Var det ikke det de gjorde hele turen, da? Når du ikke har nok erfaring til å få lappen, burde du HVERTFALL ikke kjøre til Amsterdam alene. Og nå sier sikkert alle at: JAja, de kunne jo kjøre bil, og det gikk jo bra..

Konsekvenser? Det virker som nesten alle her ikke klarer å tenke på konsekvensene.

Og joda, jeg har full forståelse for at det sikker var jævlig morsomt, og jeg har gjort mye idiotisk opp gjennom årene selv, men det betyr ikke at det er lurt.
Vis hele sitatet...
man er bare ung 1 gang, stikk å les en bok eller no!