Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 33895
Følgende er basert på sanne hendelser, men noen deler er endret for å få litt mer drama, samt at det finnes segmenter jeg var for full til å huske.
Jeg skriver dette av ren kjedsomhet da alle jeg bor med har reist hjem for helga og jeg sitter alene i leilighet i Bergen. Uten venner.


Opp igjennom tiden har jeg opplevd ganske mye merkelig når det gjelder sex, spesielt når det gjelder one-night-stands. Dette er en av hendelsene som har brent seg fast i hukommelsen.

For en god stund siden var jeg på fylletur til Syden med en god del kompiser. Første kvelden er alltid den verste på slike turer. Da "SKAL VI FAEN BLI FULLE GUTTA SCHKÅÅLL!". Som alle vet synker standarden drastisk etterhvert som alkoholen stiger. De fleste av oss fikk napp allerede første kvelden, men dette var da med damer som aldri ville pryde noe FHm-forside. Vi har ikke linser på den størrelsen enda.

Etterhvert som dagene gikk var det vanlige story'n. Stå opp, spy, spise, stranda, spise, stranda, hjem, drikke, x-faktor, stå opp.

En natt vi var på byen befant jeg meg plutselig hånd i hånd med ei eller anna tutte fra Bærum- eller Askerområdet. Jeg tenkte at nå hadde jeg virkelig truffet bunn. Ikke nok med at hu sikkert ligner på Per Inge Torkelsen, men hu er Lindeberg-disippel også. Oh well, when in Rome, tenkte jeg.

Men etterhvert som vi gikk hjemover og jeg bler litt mer edruelig la jeg merke til at dama faktisk var pen. Her snakker vi skikkelig pen, og ikke tegn til lovehandle's eller noe som helst. Her skyter jeg gullfuglen, tenkte jeg. Hva som har blitt sagt/hvor mye jeg har spandert forblir et mysterium.

Når vi kommer til rommet mitt finner vi ut at romkameraten min tydeligvis har dratt igang stort nachspiel. Alle kompisene mine gaper når de ser "fangsten". Dette styrker meg enda mer i min sikkerhet på at dette er mye poeng på scoreboardet.
De vet hva som er på gang og gjør ikke tegn til å prøve å dra oss bort. Bettina (som jeg underveis hadde fått vite navnet på) trakk meg med inn på soverommet. Her startet det som likegodt kunne være en filmscene, full fart for å få av klærne, mens samtidig opprettholde mest mulig tungekontakt. Jeg var helt forelska i dama, jeg var på nippet til å gå ned på knær og be om hånda hennes.

Etterhvert havna vi i senga og jeg tenkte jeg kunne likegjerne gi henne et australsk tungekyss ("down under", hvis du ikke forstår enda så er du for ung til å lese dette). Så jeg begynte å kysse meg nedover. Da jeg kom nedenfor navlen hørte jeg henne si: "Hva gjør du a'?", med en litt merkelig stemme. Etter tonefallet å dømme trodde jeg det var i positiv overraskelse, at hun ikke var vant med gutter som på one-night-stands olja maskineriet før stemplene begynte å gå. Men gentleman som jeg er, og sikker i min sak at hu faktisk var pen så jeg mitt snitt til å imponere litt ekstra.

Jeg bevega meg sakte nedover igjen, før jeg igjen fikk samme spørsmålet. Da svarte jeg at det gikk bra, at hun bare skulle slappe av, men jeg merka at hu var litt shaky. "JÆVLA KÅDE SIKKERT! LYST Å PULA" var vel det som gikk gjennom hodet mitt.

Jeg var nå helt nede, men satt enda med hodet litt ovenfor. Jeg tenkte jeg skulle kjøre på med fingrer også (2 in the pink, 1 in the stink. Alltid en vinner). Jeg så opp, hu så meg rett i øynene og jeg bøyde så hodet ned og senket det sakte, jeg hadde enda litt klarering da jeg kjørte igang med fingrene.
Det neste jeg husker er et jævlig grunt/stønn og at hodet mitt ble slengt bakover. Etter dette husker jeg ingenting.

Plutselig kjenner jeg at noen klapser meg i kinnet og åpner øynene. Jeg har store vansker med å holde øynene åpne, men jeg kan skimte flere av hotellvaktene, samt ca. alle fjesene jeg husker igjen fra nachspielet. Jeg legger også merke til at jeg da faktisk er splitter naken. Foran disse menneskene.
Og jeg legger også merke til Bettina som sitter i et hjørne og gråter og blir trøsta ei eller annen fra nachspielet. Han ene hotellvakten sier på gebrokkent engelsk at han tror nesa mi er brukket og at jeg bør sjekke meg hos hotelllegen. Jeg får på meg ei skjorte og en shorts og de følger meg til han. Visst faen, brukket nese.

Da jeg kom tilbake var det kun noen av folkene jeg reiste med som var igjen. Damen i mitt liv var borte og jeg forsto ingenting. Etterhvert som jeg satt og småprata med de som var igjen kom det etterhvert frem hva som skjedde:


Bettina hadde fortrodd "trøsteren" med at hun aldri hadde hatt munnsex før og ble derfor helt plutselig jævlig kåt da fingrene mine rørte henne. Hun fikk da en eller annen form for syk spasme som førte til at hun kjørte underlivet rett opp. Bekkenbenet til godeste Bettina traff meg rett i nesa med slik kraft at jeg ble nærmest slynget bakover hvor jeg landa rett på hodet på flisegulvet og svimte av. Bettina fikk helt panikk og hylte og skrek, jeg lå jo tross alt der blødende fra nesa, pikken i været og bevisstløs. Resten av "gjestene" kom kjapt inn. Noen sprang for å få tak i vakter, mens han ene kompisen min som vi ikke kaller noe annet enn sanitet-pikken mente han visste akuratt hva som måtte gjøres: Nemlig å sjekke luftveier samt stabilt sideleie. Noen ville hive et laken på meg, for å dekke meg til, men dette satte han seg helt imot da det var fare for å overopphete kroppen min(wtf?). Men ingen gjorde noe tegn til å jage ut uvedkommende.


Resultat: Brukket nese , foreldre som gikk helt bananas av bekymring da jeg kom hjem og jeg forklarte at jeg havna i bråk i syden og brakk nesen (den sanne grunnen var jo ikke akkuratt den typen du forteller din mor), og et uhyrlig utall filmer og bilder av deg naken på gulvet med blod i hele fjeset, og ståpikk.
Bettina har jeg aldri sett eller hørt fra igjen.

Lærdom av historien:
Skal du ha sex i grisefylla så må du holde deg til de stygge, som har vært borti ting japanske jenter ikke engang ville gjort og som har såpass med fett på kroppen at skjelettet ikke er mulige slagvåpen.
Sist endret av Goda; 28. september 2007 kl. 17:01.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Kvalitetspoeng til deg duxo, hvorfor fortalte du bare ikke til mora di at du ble slått ned av ei dame ?
Fy svarte faen! Jeg lo godt da jeg leste dette. For en forbaska kinky situasjon!! Quentin Tarantino film-humor Faen så sykt. Kjempeflott skrevet også!
HALOL! jeg flirer så tårene presser på, u da man, la ALDRI noen ta det fra deg, ALDRI!

Det der er Idretts-skaden sin det, herregud det blir ikke bedre! STOLT AV DEG!
Skulle vært illustrert.
Haha. Genial historie, noe jeg aldri kunne ha tengt meg kunne skje i senga. Skal legge det i bakhodet så jeg tar på meg hjelm før jeg prøver meg
Haha, herregud. Dette er en av de morsomste tekstene jeg har lest på lenge!
Sist endret av voldern; 28. september 2007 kl. 17:12.
Haha, konge <3. Der flira jeg godt. KP^^
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Diablo
Skulle vært illustrert.
Vis hele sitatet...

Enough said!
Hahaha.. God Lesing :--)

Denne skal legges i favoritter ;D
Genialt, leste litt og litt, men så ble det brått mer spennende og jeg måtte lese resten.
Hahaha. Beste jeg har lest på nff på lenge.
Nemlig å sjekke luftveier samt stabilt sideleie. Noen ville hive et laken på meg, for å dekke meg til, men dette satte han seg helt imot da det var fare for å overopphete kroppen min(wtf?)
Vis hele sitatet...
Å fy faen! Kp!
Sist endret av RayMonk; 28. september 2007 kl. 17:17.
I lold! Utrolig artig for oss andre å lese, men vet ikke helt hvordan situasjonen var for deg der og da :P Takker og bukker for en utrolig underholdende og morsom historie, dòg det må ha vært rimelig sært. Garantert kåthetspoeng til deg når jeg får. Btw så flaut det må ha vært for dama, å knocke folk bevisstløs av kåthet skjer ikke hver dag.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Snakker for alle når eg seier...

[center]PICS OR IT DIDN'T HAPPEND![/center]
Jeg trenger KP å gi bort!
Å herregud!

Mandig skade da
veldig god lesing, men alt det overdrevne pisset om hvor jævla pen hun var, kunne du spart deg..
Sist endret av hyys; 28. september 2007 kl. 17:25.
Hahahaha, vittigste jeg har lest
Haha, beste historien på nFF ever
Sist endret av Leif Motorvei; 28. september 2007 kl. 17:31.
haha,noe av det beste jeg har lest av historie på lenge

PICS OR IT DIDN'T HAPPEND! (plz,sensurer det som ikke tåler dagslys)
Helt konge. Me votes for erorisk novelle i se og hør.
Sitat av hyys
veldig god lesing, men alt det overdrevne pisset om hvor jævla pen hun var, kunne du spart deg..
Vis hele sitatet...
Syns ikke det var noen overdrivelse. Bare en god beskrivelse med noe ekstra, slik det skal være for å se for seg situasjonen for lesere.

Bra skrevet, flirte flere ganger
Haha!
Vitti, men kjinki situasjon:P
Jeg har nr. til flere Bettinaer i Asker, do you feel lucky?
Ah, enda en koselig historie. En av grunnene til at nFF eier.
Hvor er bildene?
..
Trådstarter
Sitat av comi
Kvalitetspoeng til deg duxo, hvorfor fortalte du bare ikke til mora di at du ble slått ned av ei dame ?
Vis hele sitatet...
Jeg er fra Sandnes. Jeg hadde blitt gjort arveløs hadde ei jente knukket nesa på meg.

Sitat av hyys
veldig god lesing, men alt det overdrevne pisset om hvor jævla pen hun var, kunne du spart deg..
Vis hele sitatet...
Det var for å forklare poenget med hvorfor jeg gikk ned i det hele tatt. Selv synes jeg ikke det var noe videre overdrevent.

Sitat av Goophy
Jeg har nr. til flere Bettinaer i Asker, do you feel lucky?
Vis hele sitatet...
Navnet er også byttet på, men takk for tanken!

Og pics: Believe me, ain't happening!

Har noen flere historier i samme selvopplevde sjanger også, men jeg får se når jeg tar meg tid til å skrive de ned. Kan ikke la det bli for mye av det gode heller.
Sist endret av Goda; 28. september 2007 kl. 18:24.
Jo pleas? (A) jeg vil se blod
Sist endret av Bob_marley; 28. september 2007 kl. 18:23.
Det er vel noen som kan lage en liten karikatur-tegning av hva som skjedde vel?
Sitat av Tierra
Syns ikke det var noen overdrivelse. Bare en god beskrivelse med noe ekstra, slik det skal være for å se for seg situasjonen for lesere.

Bra skrevet, flirte flere ganger
Vis hele sitatet...


blir berre kjekkare å lese whiner
Bra skrevet, og uhyrlig morsomt! Kom en liten tåre fra meg da jeg leste
Sitat av duxo
jeg lå jo tross alt der blødende fra nesa, pikken i været og bevisstløs
Vis hele sitatet...
Kp fra meg og, elska den historien
Au.... Vondt i smilebåndene! xD
HaH!

Litt flaut for deg at du er _for_ god i senga da! xD
printer den ut og tar den med på vorspiel i morra viss det er greit
Hahaha.. fy faen så bra! God latter der
Sitat av ztaale
HALOL! jeg flirer så tårene presser på, u da man, la ALDRI noen ta det fra deg, ALDRI!

Det der er Idretts-skaden sin det, herregud det blir ikke bedre! STOLT AV DEG!
Vis hele sitatet...
Kan ikke si meg mer enig Beste idretts-skaden EVER!

Har du hatt noe kontakt med kvinnfolket i etterkant?
Kjenner en del Bettinaer i Asker/Bærum. Skal hilse hver eneste en
Sitat av Bob_marley
Jo pleas? (A) jeg vil se blod
Vis hele sitatet...
Pikk tenker jeg vi sier du vil se.
Sitat av mongeland
Pikk tenker jeg vi sier du vil se.
Vis hele sitatet...
Doh! Selvfølgelig ville jeg det. Er ikke hver dag mann for se en mann som ligget i svima med pikken i været og blod i trynet?
Haha, jeg lo saa hele dette engelske biblioteket stirra paa meg

Kudos
Hahahaha, fantastisk. Fantastisk!
Har du traumatisert henne for livet, tro?
Sitat av comicz
Hahahaha, fantastisk. Fantastisk!
Har du traumatisert henne for livet, tro?
Vis hele sitatet...
Er vel en viss fare for at denne jenta ikke vil akseptere noe oralsex eller evt fingre i random.hull i minst 10 år fremover
Evig bra historie :P

Pratet noe mer med hun siden det skjedde?
husker jeg ikke helt feil så skreiv han at han ikke hadde kontakta henne etter det!
Skulle likt å høre Bettinas versjon av historien.
Sitat av marsboer
Skulle likt å høre Bettinas versjon av historien.
Vis hele sitatet...
jah! det hadde vært interesant ;P
haha! Sykt morrsomt! Aldri fått så stor lattis av noe jeg har lest på her på nFF før.. xD
Gjett hvem som skal på fest og fortelle om syke duden på nFF nå da?
Ahahaha, KP-WIN!

Om dette er helt 100% totalt sant, liksom. Du har ikke fiksa litt på historien underveis?

Sitat av hyys
veldig god lesing, men alt det overdrevne pisset om hvor jævla pen hun var, kunne du spart deg..
Vis hele sitatet...

Cry me a river~
Sist endret av Exmagician; 28. september 2007 kl. 21:48.
[quote=loathsome]Ahahaha, KP-WIN!

Om dette er helt 100% totalt sant, liksom. Du har ikke fiksa litt på historien underveis?


Haha, det måtte jo bare komme, går jo ikke an og fortelle en sann historie her inne, uten en eller annen kommer med den.
Haha, dette er en sånn historie man leser på FHM i slutten av bladet. Du har ikke vurdert å sende inn? Priceless.
Sitat av loathsome
Ahahaha, KP-WIN!

Om dette er helt 100% totalt sant, liksom. Du har ikke fiksa litt på historien underveis?
Vis hele sitatet...
Sitat av duxo
Følgende er basert på sanne hendelser, men noen deler er endret for å få litt mer drama, samt at det finnes segmenter jeg var for full til å huske.
Vis hele sitatet...
Man jo fikse på litt.
Hahahaha, jeg lo godt. KP fra meg