Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 521
Har fiklet en stund med å få til å åpne porter i routeren min som jeg har vært så "heldig" å få av telenor, jeg kommer inn i konfigen på routeren men det er ingen konfigalternativer der, alt jeg kan se er informasjon om routeren og nettet jeg sitter på... noen som har opplevd noe lignende eller som sitter på noen tips og triks til hva jeg kan gjøre? på forhånd takk
Du mener at det er ingenting du kan trykke på inne i konfigen, bare info om ruteren og nette?
hadde den før, Den er helt elendig. Med 20 min telefon assistance(som telehor tjener rått på) fikk jeg veiledning til og disable alle ruter funksjoner, og dermed fikk et nogenlunde stort/prangende modem som ble altfor varmt. Med en ruter bak denne som faktisk nytter og konfigge, gikk alt fint.

Kan kanskje være verdt og nevne at vi nå har Get fordi vi gikk lei av at ruteren kræsjet hele tia og lei hele Telehor.
Trådstarter
66 0
@wipeout - jepp, der har jeg vært, og har satt opp statisk ip osv, men kommer ikke lenger enn til punktene hvor man går inn i konfigurasjonen av routeren fordi jeg ikke har noen av konfigurasjonsmulighetene inne i routeren... ser at det ble veldig kronglete skrevet, men litt vanskelig å forklare

@zipp - ja, i menyen til venstre står det "basic", også er det muligheter for å se diverse info om routeren og nettet genrelt, som ip osv, men ingen muligheter til å konfigurere noe som helst! nå skal jeg ikke skryte på meg alt for mye hva gjelder routere osv, men det står da skrevet svart på hvitt her: http://www.online.no/kundeservice/ve...pneporter.html at det skal være muligheter for å konfigurere både det ene og det andre
Sitat av MagicalTrevor
hadde den før, Den er helt elendig. Med 20 min telefon assistance(som telehor tjener rått på) fikk jeg veiledning til og disable alle ruter funksjoner, og dermed fikk et nogenlunde stort/prangende modem som ble altfor varmt. Med en ruter bak denne som faktisk nytter og konfigge, gikk alt fint.

Kan kanskje være verdt og nevne at vi nå har Get fordi vi gikk lei av at ruteren kræsjet hele tia og lei hele Telehor.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke 100% sikker, men er Telenor som Tele2 så tjener ikke Telenor penger på å sitte lenge i telefonen med deg. De taper på det. På tele2 skulle alle telefoner være ferdig på ca 5 min i gjennomsnitt, eller så taper de penger. Og jeg antar at det er noe av dem samme dealen for telenor.