Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 726
Noen flere som har meldt seg opp for billetter her?
Så vidt jeg skjønte så var det 20 millioner som sloss om 20 000 billetter til en Led Zeppelin konsert i London den 26 november.

Om jeg er så griseheldig at jeg får billett dit, så skal jeg svømme over! Det må være noe av det kuleste som finnes å få sett Robert Plant synge med en vill Jimmy Paige på gitar ved siden av.
Håper bare de ikke har mista så mye av live prestasjonene siden det er så lenge siden sist de spilte sammen.

Jeg er hvertfall klar som et hardkokt egg enten jeg får se de live eller ikke. Blir gøy å høre gamle legender live igjen : >
Du må ikkje glemme John Paul Jones... Zeppelin hadde ikke vært det samme uten han.
Jeg har ikke klart å komme meg inn på siden enda

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om en reunion. En av de tingene som gjør at zeppelin er zeppelin er at de ga seg når Bonzo døde. Dette fordi han var uerstattelig.

Men en konsert kan ikke skade.. særlig siden det er for en nobel sak. Jeg vil mer enn gjerne få me meg dette, zeppelin er tross alt tidenes største og beste band.

Siden du sier "live igjenn" har du sett zeppelin live tidligere.. gammel man?
Ja det er sant. my bad.
Siden det kun er snakk om en konsert, så har jeg ikke noe imot det.
Nei jeg har ikke sett de live før, men er ikke "mer" enn en 20 års tid siden de spilte sist da. Så ikke nødvendig å være såå gammel.

Det er vel også sønnen til Bonzo som slår seg løs i hans fravær? Håper det ligger litt i blodet selv om han ikke kan erstattes fullt ut.

Jeg måtte hoppe over første forelesning idag pga jeg ikke kom meg inn på siden pga for stor aktivitet, men kom meg inn etter et par timer : D
det er vel 19 år siden de spillte sammen. Har vært et par "one off" opptredener i mellomtiden men.
PÅ Live Aid blant annet. Da spillte Bonham Jr. og Phill Collins trommer samtidig. Kan jo hende at jr. har blitt bedre med årene.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå, hva synes dere? Synes det så ganske bra ut, det jeg har sett på youtube, selv om de har blitt litt rustne med årene. Jeg kommer garantert til å prøve å få sett dem hvis det blir turne.
▼ ... over et år senere ... ▼
selv om robert plant har blitt litt rusten i stemmen er det ekstremt kult å høre på bare fordi de er Zeppelin.
forresten hadde ikke bandet blitt som det er uten noen av de som var med.