Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 511
Har ett problem med Geforce 6600 i Windows vista Prenium. Får ikke sett på film fra pc'en til tv'en. Noen som veit åssen dette gjøres??

Har de nyeste driverne til geforce i vista som er datert 27/07-2007
Hva slags tilkobling bruker du? Mellom pc og tv?
Bruker S-Video kabel
4 pins eller 6 pins? Og hva slags program prøver du og spille av med?
Sist endret av MagicalTrevor; 4. september 2007 kl. 11:05.
Bruker 4 pins. Og har prøvd å spille av med Media player og winamp. Har du noen andre programmer å anbefale?

Det funka helt fedt i XP men etter at jeg bytta til vista så finner jeg ikke ut av det.
Har du vært inne i driveren og definert at skjerm 2 skal være TV'en da ?

Etter dette er stilt må du huske å enten kjøre clone modus eller gjøre TV'en primærskjerm for å få bildet på TV'en og ikke på PCskjermen.
ok, får prøve dette.

Takk for hjelpen
Kjører med "utvidet skrivebord" hjemme, altså at jeg "drar vinduet " over til tven ved og bare dra det ut a skjermen på venstre side. Og videoen popper opp der den. Bruker VLC. Opplever en gang nå og da at videoen blir svart, da er det bare og stoppe og starte den så funker det fint her.

Kjører med "utvidet skrivebord" hjemme, altså at jeg "drar vinduet " over til tven ved og bare dra det ut a skjermen på venstre side. Og videoen popper opp der den. Bruker VLC. Opplever en gang nå og da at videoen blir svart, da er det bare og stoppe og starte den så funker det fint her.

Bruker forresten 6pin S-video.