Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1318
Var ute og tok noen bilder i stad. Blant annet dette:



Ja, den uskarpe blomsten i front irriterer meg også. : p

Kritikk er ønsket.
Sist endret av patches; 29. august 2007 kl. 05:40.
Ser ut som de synger på siste verset ja.
Ganske så stilig bilde, men tror jeg hadde likt bedre om ikke de stod så vendt mot høyre.

Kanskje rettet bilde loddrett(!)
Veldig tøft bilde! Himmelene og lyset er perfekt, stilige farge, og motivet er rått. Dette er utvilsomt noe av det beste jeg har sett på forumet.
Likte det skikkelig godt. Litt dystert og fint.
Veldig fint bilde, nesten litt sånn skummelt også. :P
Skal ikke sånne blomster egentlig ha hvite kronblader?
Veldig nice bilde! Likte lyset og fargene og alt
Sitat av egeulf
Skal ikke sånne blomster egentlig ha hvite kronblader?
Vis hele sitatet...

Jo. Blåskjæret er et resultat av unsharp mask. PCen jeg redigerer på har en skjerm som er mørk, og ikke ser farger, så jeg jobber i blinde. : p

Takk alle sammen.. : )
Err. Hva har USM med feil hvitbalanse å gjøre?
Kan ikke si noe annet enn vakkert !
Syns dette var et stilig bilde!
Flotte farger, men fant liksom ikke noen plass å feste blikket skikkelig. Men det var et meget pent bilde!
Sitat av egeulf
Err. Hva har USM med feil hvitbalanse å gjøre?
Vis hele sitatet...
Det er et hdr-bilde. Noe som i beste fall fører til minimale endringer i hvitbalansen.. Det behøver ikke nødvendigvis å være synlig, men "USM" forsterket tydeligvis den "feilen". Det kunne jeg som sagt ikke se der og da. Kan nok fikse det med en omredigering, men så viktig er det ikke.

Altså.. på min feilkalibrerte skjerm, er de 100% hvite.
Sist endret av patches; 31. august 2007 kl. 00:28.
Utrolig kult bilde! Likte måten været var mørkoransje og blomstene sang på siste verset. Det ga bildet en utrolig dyster stemning..

Ja den blurry blomsten i front irriterte meg litt også, og har man først sett den greier man ikke unngå det heller

btw, har du større oppløsning? Jeg vil se hvordan dette fantastiske bildet gjør seg på desktopen min
Sist endret av simdal; 31. august 2007 kl. 00:25.
Såg litt rart ut..
Ser ut som om du har limt sammen to bilder :-P
Likte bildet. Jeg likte også at den som var nærmest var uklar, jeg
Syntes det bildet var veldig pent, mer eller mindre perfekt! ( etter min mening)
Fint bilde og stilig idé, men som sagt ble blomsten foran veldig irriterende, og jeg synes at det lyse på himmelen ble litt for skarpt i forhold til fargene på resten av bildet. Jeg synes også at det kanskje ble litt for mørkt opp til høyre ved den ene blomsten, men jeg er pirkete nå.
Flotte farger og et fint bilde, men jeg syntes det kanskje ble litt lite himmel og litt mye uklart "grønt" bakover. Dette var det vel sikkert ikke noe du fikk gjort noe med fra vinkelen så.