Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 504
Jeg har et problem! Jeg har en NEC DVD RW ND-3550A som ikke viser innhold på enkelte cd/dvder... noen som vet hva det er? Det var ikke sånn før jeg reinnstallerte windows.

På forhånd takk
jaG
Produktutvikler
Sjekket at alle drivere osv. er instalert og oppdatert?
Sist endret av jaG; 27. august 2007 kl. 17:20.
Virker ikke som det finnes egne drivere til den enkelte cd/dvd-romen. Tror den bruker innebygde Windows drivere, men den kommer opp som NEC DVD RW ND-3550A i enhetslisten. Er det noe sted man kan oppdatere windows standard-drivere?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Drivere til CD\DVD-drev sluttet å eksistere på windows98...

Derimot kan det være et soneproblem dersom det kun gjelder DVD'er (du må sette regionkode på spilleren).
Kan også hjelpe å flashe firmware på spilleren (finnes på produsentens hjemmeside).
Ellers sier du ikke noe om typen plater den nekter på, har vært borti noen spillere som er kronglete på DVD+ og DVD- f.eks og noen spillere som ikke liker visse merker av plater (spesielt på CD-RW siden).