Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 614
Er d noen som vet hvordan jeg ENKELT kan endre farge themes på windows XP??.. prøvde å laste ned forskjellige themes igår, men da kom det bare opp at nedlastingen blei blokkert fordi det var en trojansk hest osv.=S
Lær deg å søke: Her er blandt annet en tråd om det. (les hele tråden)
Vi har Royale Og Zune fra microsoft.
Man kan instalere programmet "Wndows Blinds" og så avinstalere det igjen, da henger themene igjen
Kan jo også Patche uxtheme.dll og laste ned tonnevis av themes fra forskjellige sider.
Jepp, uxtheme patcher er veien å gå- (ENKELT er relativt..følg instruksjonene når du innstallerer!). Fant ikke akkurat min versjon som jeg lastet ned for en stund siden, men det er noen her.

Themes til XP finner man flere steder, bl.a.
deviantart
customize.org
skinz.org

Det var i hvertfalll de linkene jeg hadde tilgjengelig nå (litt av en jungel å navigere i på de sitene..)

Selv bruker jeg uxtheme patcher i kombinasjon med Style XP. Jeg slipper da å ha Style XP kjørende i bakgrunnen når windows starter (jeg tror ihvertfall det er slik..), og theme'n virker allikevel. Nå bruker jo Style XP "native" XP-styling uansett (bruker ikke mer ressurser enn et themed XP ville gjort). Uxtheme må patches for å kunne bruke usignerte/uorginale themes, ellers sitter man med Zune og de 3 andre..

Bruker Style XP mest fordi det er praktisk for å bytte themes, og også bootscreens og logon-screens

Det finnes jo også et utall andre theme-programmer, men de har jeg ikke prøvd ennå.