Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3559
Goddag goddag!
Har gått en stund siden jeg skrev dette, har ikke fått lagt ut dette før nå pga. manglende nett..men her kommer det

Salvia trip 1

Salvia 25x fra deva ethnobotanicals.

Jeg kom rett fra jobben, satte meg ned til en nabo.
Da jeg satt godt i skinn-sofaen så fyrte jeg opp salvian, jeg kjente
jeg ble dratt bakover og 180 grader rundt der jeg satt i hjørnet på sofaen. Helsetrøya under skjorta ble som armeringsnett mot huden.
Da dette ga seg satte jeg meg på gulvet, tok av meg på overkroppen og fyrte opp en ny en, rakk så vidt å legge fra meg flaska og lighteren før
jeg la meg ned.

Deretter ble det ett intenst biomekanisk brak.
En fliring av dimensjoner traff meg og prating var bare å glemme, prating ble en mellomting av snøvling og plystring. Det kjentes ut som jeg siklet,
men det gjorde jeg ikke da jeg kjente etter. Intense bølger av varme og kulde feide over meg. Da jeg fliret kjentes det ut som det dundret i ganen,
det var ett arbeidslag som drev og boret seg oppover med høytrykksbor-maskiner. Deretter kom lyden fra de gamle doom-spillene, den lyden når man reloader.
Og det ble byttet ut batteri like over knærne mine, hele veien rundt foten ble det skutt inn batterier på størrelse og form med maglight-lommelykter.
Skikkelig biomekanisk opplevelse.

Dette var jævlig intenst og heftig, og det kriblet gjennom hele meg. Det siste jeg kjente var at det kjentes ut som jeg gled bortover gulvet,
kompisen min sa at jeg klamret meg fast til gulvet og flirte som bare det mens jeg ropte: "Åja, åja! mer mer!"

Senere samme dag

Salvia trip 2

Det var utpå kvelden, jeg dro på fest til en annen nabo og vi (noen kompiser til var der) drakk pils og slappet av.

Jeg bestemte meg for å fortelle dem om salvian, og viste dem posen min. Så spurte de meg om jeg kunne fyre den for å vise dem,
noe jeg gikk med på. Vi satte oss ute på terassen, jeg la meg til i en sol-seng og fyrte opp flaska igjen. Denne gangen kicka det tidligere.
Jeg mistet flaska og måtte legge meg helt ned på sol-senga. Deretter skjedde det rareste jeg noengang har opplevd.
Ett vesen med ett lyd-malende navn(aeh eller liknende) dukket opp. Det var ett vesen som reiste gjennom dimensjoner i en hinsides hastighet.
Hastigheten dette vesenet hadde var så høy at det var galskap å prøve å forestille seg det.
Jeg vekslet mellom å se på de som var tilstede og å bli dratt inn i dimensjonsreisen igjen, det var weird. Men aldri skremmende

Jeg fikk være med på reisen, og jeg løftet armene mot huset som for å vise han huset. Kompisene som satt rett atme rundt ett bord satt helt stille
mens huset blafret som sidene i en bok når man blar fort gjennom. Huset skiftet fargenyanser og jeg merket ingenting fra livet og ned på kroppen min.
Jeg ble usikker på om de var ekte eller ikke, hvilken farge huset hadde osv. Vi reiste gjennom flere hundre dimensjoner iløpet av noen hjerteslag.
Deretter kom jeg tilbake til virkeligheten. Jeg gikk inn fordi jeg frøs og da jeg gikk så kjentes det ut som jeg var en overfylt vann-beholder.

20 min senere setter jeg meg tilbake på sol-senga og sier unnskyld til salvia-skikkelsen. Jeg følte jeg hadde misbrukt den siden jeg ville vise kompisene
mine hvordan det fungerte, at jeg hadde gjort det for show. Og det kjentes ut som jeg fikk ett svar, jeg så det glimtet i rødt i toppen av ett tre.
Deretter følte jeg fred med meg selv og omgivelsene. Føler meg mettet på opplevelsen, og kompisene sa de syntes det så jævli artig ut.
Salvia var noe jeg gruet meg litt til å teste, men med engang jeg merka det kicka så slappa jeg helt av og følte vibbene.

Opplevelser på salvia er dypt personlig og jævlig vanskelig å prøve å forklare,


The S-A-L-V-I-A trip scale shows 6 trip stages:
• S - SUBTLE effects, Relaxation and increased sensual appreciation may be noted. This mild level is useful for meditation and may facilitate sexual pleasure.
• A - ALTERED perception, colors and textures are paid attention to. Thinking becomes less logical, and more playful.
• L - LIGHT visionary state. Closed eye visuals (clear imagery with eyes closed).
• V - VIVID visionary state. Complex three dimensional realistic appearing scenes occur. With eyes closed you experience fantasies. So long as your eyes are closed you may believe they are really occurring.
• I - IMMATERIAL existence. Individuality may be lost; one experiences merging with the Divine.
• A - AMNESIC effects. Loss of consciousness. The individual may fall, or remain immobile or thrash around. Dangerous!
Høres utrolig bra ut! Har du noe peiling på hvor mye du brukte?

Hvor mye kjøpte du, og var det noe problem å få innført i Norge?
Alt om Salvia Divinorum finner du under denne tråden.
Ikke noe problem å få inn i det hele tatt..ved salvia trip 1 måtte jeg dampe 4 ganger så mye som ved trip nr 2. Da rakk jeg så vidt å legge fra meg flaska før jeg ble trukket inn i salvias hengemyr
Slik du beskriver i første trippen din opplevde jeg også. Eller, jeg ble bare på en måte varm i kroppen ved første bongtrekk, så jeg fyrte opp på nytt, og plutselig kom det som et smell! Det var riktignok bare med 5x ekstrakt..