Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 640
Hei,

i mars var jeg på klassetur i RIga med mediaklassen min, og der tok jeg noen bilder av folk og andre ting.

Kameraet jeg brukte var Nikon D70, og bildene er redigert litt i Photoshop. Bildene er tatt i sammenheng med en oppgave om rik og fattig.

Bildene kan ses her: http://home.no.net/gardai/Riga/

Hva synes dere? Konstruktiv kritikk er fint.
Likte ikke bilbildene, og ikke den døra. For meg var det ingen referanser til rik/fattig. Likte det med den gamle damen og mannen i dress.
Syns det siste bildet var best, men hadde vært enda bedre om en fattig person hadde kommet mot henne. Men akkurat det var det ikke stort du kunne gjøre med.
tittel
Zahremar's Avatar
Trådstarter
Nei jeg vet. Jeg tok flere bilder med flere fattige personer, men disse er fortsatt på skole-PCen, så jeg fikk ikke lagt de ut her. Men takk skal du ha for tilbakemelding
Elsket de, man ser at det er amatør - men elsker den enkle tankegangen, kontrastene (som budskap) og den harde overgangen. Spesielt Aston Martin-bildet var virknigsfullt. Det dårligste blir nok Mercedesen som jeg ikke ville ha printet ut og hengt på veggen,

God jobbet, dog trenger noe mer konsistens i etterbehandlingen mht kontraster, metning og utsnitt - utenom det så er de spennende.
Sist endret av Chubby; 9. august 2007 kl. 10:28.
Likte bildet med den gamle dama og mannen i dress. De andre bildene var det ikke noe spesielt med.