Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 917
1. Den reklamen om selvmord, "hvorfor sa du ikke noe til oss" Han mannen med barten.
2. Reklamen som handler om karrière utvikling eller no, en man med haugensunds dialekt eller no, som har masse kopier av seg selv i bilen som snakker sammen, Tjukk skallet mann. Inbiller meg at jeg har sett han som en sjef eller no en gang :P
3. Hun damen i reklame for den nye kanalen til tvnorge "fem" . Ligger i en seng og vrir seg, ser ut som om hun har orgasme eller no,

De 2 første er vel fra norsk film, og den siste fra komedie eller no?
FAnt desverre ingen av filmene på youtube
ANyone?
1. Minner meg mest om faren til en venninne av meg, men tviler litt på at det er han :P

2. Han har da så absolutt ikke Haugesunds-dialekt, men en klar Stavanger/Siddis-dialekt. Men vertfall, det er en norsk stand-up komiker, mener jeg så han på NRKs "Usett" eller noe slikt en gang. Husker ikke noe navn.

3. Hun minner meg mest om dama som Rolf(?), mannen til Juni, hadde for noen år siden i Hotell Cæsar. Hun med barna Måne og Sol.
Sitat av purity
3. Hun minner meg mest om dama som Rolf(?), mannen til Juni, hadde for noen år siden i Hotell Cæsar. Hun med barna Måne og Sol.
Vis hele sitatet...

Kan regne med at det er hun ettersom trådstarter skrev at det så ut som hun hadde orgasme, og hun er vel den kåteste personen som noen gang har spilt i cæsar
Trådstarter
Sitat av purity
1. Minner meg mest om faren til en venninne av meg, men tviler litt på at det er han :P

2. Han har da så absolutt ikke Haugesunds-dialekt, men en klar Stavanger/Siddis-dialekt. Men vertfall, det er en norsk stand-up komiker, mener jeg så han på NRKs "Usett" eller noe slikt en gang. Husker ikke noe navn.

3. Hun minner meg mest om dama som Rolf(?), mannen til Juni, hadde for noen år siden i Hotell Cæsar. Hun med barna Måne og Sol.
Vis hele sitatet...

BITTEN!!!!

1 down 2 to go
Sitat av purity
3. Hun minner meg mest om dama som Rolf(?), mannen til Juni, hadde for noen år siden i Hotell Cæsar. Hun med barna Måne og Sol.
Vis hele sitatet...
Han het Ragnar:O Nekro navn!
Sitat av Cutoff
2. Reklamen som handler om karrière utvikling eller no, en man med haugensunds dialekt eller no, som har masse kopier av seg selv i bilen som snakker sammen, Tjukk skallet mann. Inbiller meg at jeg har sett han som en sjef eller no en gang :P
Vis hele sitatet...
Det er Hans Morten Hansen driver på med stand up og kommer i fra Stavanger.