Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 4508
Jeg er en gutt på 13år og er helt GAL etter country, jazz, blues, classic rock, klassisk, world og reggea... Jeg har en CD samling på godt over 500 CD'er... Jeg har fire forskjellige mp3 spillere, alle over 4GB! Faren min er ganske lei av meg p.g.a dette... Men musikken er livet mitt!

Jeg har en 60år gammel venn i U.S.A som heter Gerry (Gerald) Rains (møtte ham på YouTube), vi har akkurat samme musikk smak! Jerry Croce, Johnny Cash, Roger Miller, Martin Sexton, StringFever, Blondie (?) og Israel Kamakawiwo'ole (søk på YT etter ham! Han er, eller var, den beste!), så sånn er det... jeg har samme musikk smak som en 60 åring!

Hva synes dere? Er dette litt feil, eller? Folk har kalt meg rar helt fra begynnelsen av! Men jeg sier bare at jeg er den eneste i klassen som faktisk har god musikk smak!!
Ikke rar i det hele tatt, slapp av.. det er ganske så deilig å nyte musikk når man virkelig elsker det, så fortsett med det!

Velkommen i klubben.
jeg hører på alt fra Tom Waits, Turboneger, Enya, Prodigy, Miles Davis, Papoose, Gatas parlament, film-musikken til Amélie, til The Spectacle... etc.

Mange sjangere.

Jeg liker all god musikk, hvem som bestemmer hva som er god musikk er deg selv.
Sist endret av Turbolego; 9. juli 2007 kl. 22:38.
Ikke unormalt nei.
MAsse musikk er et must.
JEg hører sansynligvis på musikk i over 4 timer (Minst) Hver dag.

Hva som er god musikk er det jo du som bestemmer, etter din egen smak.

Men så skal det vere sagt at musikk fra plater med tittelen "Hitz for kiidzzzz 69" Eller "Absolut lars ivars!" Blir ikke bra uansett hvor mye du liker dem..!
Finally! Vel... Jeg glemte visst en ja... Enya!

Har ett tips: Kate Bush og Enya - Sail Away
hviss vi sier at de 500 CD-ene kostet tja, 100kr pr stk så har du betalt 50000,' kr
det er mye.
fremfor meg som har brukt kr.- "0" på musikk :P


DVS trådstarter, du er ikke gal, du er unormal
ikke at det er noe negatift
Sist endret av Evelen2; 9. juli 2007 kl. 22:49.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du har din smak og det er ikke no galt i det.. selv om DJ_Evelen har helt rett; dette er mye penger!
Jeg hører på Andreas Vollenweider, og folk tror jo jeg er gal for det ^^
Men mye Black eyed peas, Gwen stefani og Death Metal får meg til å ville spy.. bare sånn det er. En har sin egen smak.
Sist endret av robhol; 9. juli 2007 kl. 22:52.
Du er langt ifra rar, alle kan jo ikke like samme musikk Det virker som du har en ganske 'moden' musikksmak til å bare være 13 hvis du skjønner hva jeg mener. Kanskje jevnaldrende syns at det er det som er litt rart? Er ikke mange 13-åringer (som jeg kjenner ihvertfall) som kan nyte slik musikk som jazz og liknende.
Så kult sier nå jeg Bra du liker noe med litt sjel i framfor Britney Spears, Nsync og My boobs are ok!
Ikke kom her og si at "My boobs are ok" mangler sjel?!
Sitat av robhol
Du har din smak og det er ikke no galt i det.. selv om DJ_Evelen har helt rett; dette er mye penger!
Jeg hører på Andreas Vollenweider, og folk tror jo jeg er gal for det ^^
Men mye Black eyed peas, Gwen stefani og Death Metal får meg til å ville spy.. bare sånn det er. En har sin egen smak.
Vis hele sitatet...
Hører også på Andreas Vollenweider. Musikk er som mat. Av og til har jeg lyst på biff, fisk eller eplepai med is. Jeg kan spise mye rart bare maten er god. Hører for tia mye på Infected Mushroom, her kommer biffen med fløtegratinerte poteter inn i bildet.
Sist endret av crangaz; 9. juli 2007 kl. 23:10.
Personlig musikksmak er alltid bra.
Å være "kjerringa mot strømmen"kan tidvis være vanskelig,
men tro meg, du får mye igjen for det senere i livet.

Jeg husker godt tiden fra ungdomskolen,
da jeg var en relativt evneveik, kvisete drittunge.
Jeg var 1.49høy(eller lav), hørte på Miles Davis og Frank Zappa
og gikk i rare klær. Man kan trygt si at jeg var utstøtt fra "det gode selskap".
En periode prøvde jeg å tilpasse meg mine omgivelser.
Kjøpte meg alt for store bukser, teite solbriller og hettegensere.
Jeg bytta til og med ut Jazzplatene mine med Eminem og Snoop Dogg.
Hele greia var veldig flau og falsk, jeg var ikke komfortabel med identiteten
jeg prøvde å skape.

Ingenting er sunnere enn å tørre å være seg selv.
Musikksmaken din, klærne dine og meningene dine
er hvem du er. Hva andre måtte mene ville jeg ikke bekymret meg for.

Å bruke penger på musikk er i min mening en veldig god investering.
Kebab og øl(eventuellt brus) får man nok av uannsett,
en utrolig bra plate kan (og vil) forandre livet ditt.

Du er ikke gal når det kommer til musikk.
Derimot er du bevisst og interessert, til og med lidenskapelig
opptatt av musikk. Fortsett å utforske den musikalske verden du,
begrensninger er for pyser.
Vel, jeg har brukt VELDIG mye på CD'er det må jeg si!!!

Og tusen takk alle sammen! Ser ut til at jeg får mye positive "vibber" fra dere

Og som Krizzeyboi sa;
Å være "kjerringa mot strømmen"kan tidvis være vanskelig,
men tro meg, du får mye igjen for det senere i livet.
Vis hele sitatet...
Jeg går ofte i dress jakke og hatt.. noe folk syns er litt (bare litt?) rart :P Jeg bare nyter livet mitt! Drit i hva andre syns! Det er mitt liv og de kan bare drite og dra etter min mening!!! :P
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Du er helt normal.MEN du må ikke bare høre på det du hører på nå,ta sjansen og lytt litt på heavy/psykedelia/pønk/garage/ska/new wave eller rett og slett hør på nåkka du ikke har hørt før,kanskje du liker det?
Du er helt normal.MEN du må ikke bare høre på det du hører på nå,ta sjansen og lytt litt på heavy/psykedelia/pønk/garage/ska/new wave eller rett og slett hør på nåkka du ikke har hørt før,kanskje du liker det?
Vis hele sitatet...
Har allerede prøvd... det funket visst ikke for meg.. det er som å gi en mann på 80 år en heavy metal plate med... vel... iron maiden eller noe sånt..
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
alderen har jo ingen ting å si!Beethoven er jo flere hundre år og det er mange som liker han....
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Du er nok veldig normal -- utenom det at du er 13 år og har en 60 år gammel "venn" ved navn "Gerry".
Hehe, jeg forstår den... han er ikke noe utenom det vanlige.. vi har allerede snakket om det og jeg har fått bekreftet at han bor i usa (via et bev...)
Tja, noen eier 500 DVD-er, andre eier mye av noe annet. At du er 13 år og har så mange CD-er er vel ikke akkurat vanlig, men siden det er dine interesser så er det ikke noe galt i det.
Sitat av hallooghei
alderen har jo ingen ting å si!Beethoven er jo flere hundre år og det er mange som liker han....
Vis hele sitatet...
Beklager å overrekke den dårlige nyheten,
men; Beethoven er død

Trådstarter; Det er veldig bra at du har din egen stil, og ikke vil la andre bestemme over din smak.
Det jeg reagerer litt på er instillingen din mot andre. Folk setter sjeldent pris på bedrevitere.
Husk på at andre nok opplever deg på en annen måte enn du selv gjør.
Utsagn som"jeg er den eneste i klassen med god musikksmak" er bare tåpelige.

Kan det hende at du bevisst prøver å være særere enn du egentlig er?
Er dette din falske identitet?
Jeg sier ikke at du egentlig ikke liker det du sier at du liker,
poenget mitt er at du ikke behøver å eksludere deg fra andre for å være spesiell.
Sist endret av miles; 9. juli 2007 kl. 23:57.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg vil si at det er positivt med variert musikksmak. Jeg er nå ferdig på musikklinja ved Lundehaugen vgs, og har på de tre årene jeg har gått der utvidet min musikksmak noe enormt. Før gikk det mest i metalsjangeren, men nå hører jeg på det meste. Kriteriene mine er vel egentlig at det skal være et godt og komplett lydbilde, en fengende melodi eller obligat som gjør at du får lyst til å høre mer enn de fire første taktene, og kansje at det er mer harmonisk utfordrende enn at låta bare bruker Tonika, Subdominant og dominant(selv om dette også funker veldig godt i mange sammenhenger. Det har bare en tendens til å bli kjedelig når du har hørt det så mange ganger før). Teksten er for meg ikke så veldig viktig i mange stilarter, men i andre stilarter kan teksten være hele clueet.

I min musikksamling finner du Rhapsody, Chick Corea, Opeth, Farmers Market, Chicago, Steely Dan, Enslaved, Tom Waits, My Chemical Romance(og nei, jeg er ikke emo. De lager faktisk intelligent musikk) og Maynard Fergusson.

Noe av det jeg hører på er også rimelig sært, men det betyr noe for meg. Jeg begynner nærmest å hoppe i stolen hvis jeg hører noen skikkelig sløye eller drøye vendinger i en jazzlåt, samtidig som jeg rocker med Rhapsody of Fire når jeg hører på dem. Musikken og den følelsen av velvære jeg oppnår med den, er det som driver meg.

Så lenge musikken gir deg noe skal du ikke bry deg om du har såkalt "sær" musikksmak. Musikken er unik for alle.

Edit: til trådstarter: jeg tror forresten jeg kansje har spilt for deg. Vi spilte for noen klasser ved Teinå Ung.skole i faget musikkformidling i vår. :P
Sist endret av TurboAciid; 10. juli 2007 kl. 00:05.
Jeg sier bare stå på!

Du må ikke føle deg rar for at du hører på slik musikk, det er fint at du har utviklet din egen musikksmak allerede som 13 åring, mang finner ikke "seg selv" før de begynner på vidregående for eksempel, har opplevd at mange har hatt store forandringer etter de har modnet litt, du høres ut som en moden 13 åring, å du er tøff som hører på jazz
Når jeg var like gammel som deg gikk jeg også "mot strømmen", jeg hørte og hører på musikk som Eagles, Jimi Hendrix, Canned Heat, Blues og Classic rock generelt. Jeg har i dag samme musikksmak som min 58 år gamle far. Utenom at jeg har blitt særlig påvirka av han. Det er meg. Sånn er jeg. Når jeg senere har blitt eldre så har jeg funnet ut at det er mange som liker dette. Husker ikke hvor mange som kalte meg rar når jeg var 13. Senere så er dette noe jeg bare ler av. Fy faen hvor mange som har skiftet musikksmak de siste åra av folk jeg kjenner fordi de vil være seg selv. ^^

edit:
Tips: Skaff deg en platespiller og let etter noen gamle vinylplater. Er skikkelig kos å sette på en plate og bare nyte lyden. Litt knitring kan forekomme men det blir så god stemning.
Sist endret av rocknroll; 10. juli 2007 kl. 00:41.
Kom nettop hjem fra Roskilde, og kan trygt konstantere at; selv om det store flertallet hører på "vanlig" musikk, er det null problem å digge annert. Sjekk line-up'en som var, og se hvor mye merkelig som er der. Jeg lover deg at det var minst like mye liv på de små, ukjente, merkelige konsertene.
litt off topic


Sitat av Hardcore
Men så skal det vere sagt at musikk fra plater med tittelen "Hitz for kiidzzzz 69" Eller "Absolut lars ivars!" Blir ikke bra uansett hvor mye du liker dem..!
Vis hele sitatet...
hører man på hitz for kids har man ike musikk smak spør du meg :P
Når jeg var like gammel som deg gikk jeg også "mot strømmen", jeg hørte og hører på musikk som Eagles, Jimi Hendrix, Canned Heat, Blues og Classic rock generelt. Jeg har i dag samme musikksmak som min 58 år gamle far. Utenom at jeg har blitt særlig påvirka av han. Det er meg. Sånn er jeg. Når jeg senere har blitt eldre så har jeg funnet ut at det er mange som liker dette. Husker ikke hvor mange som kalte meg rar når jeg var 13. Senere så er dette noe jeg bare ler av. Fy faen hvor mange som har skiftet musikksmak de siste åra av folk jeg kjenner fordi de vil være seg selv. ^^

edit:
Tips: Skaff deg en platespiller og let etter noen gamle vinylplater. Er skikkelig kos å sette på en plate og bare nyte lyden. Litt knitring kan forekomme men det blir så god stemning.
Vis hele sitatet...
Far min kjøte seg en platesoiller for en laang tid siden.. Men så ble stiften ødelagt og han ville jo kaste den.. Så jeg fikk den og han kjøpte en ny en, da.. Jeg fikk, etter lang tid, kjøpt meg en ny stift! Så nå kan jeg sitte å høre på gamle plater fra The BEatles, Jimi Hendrix og The Eagles... Veldig kjekt å hør på, sier nå jeg! Meg og pappa har en stor samling sammen som inneholder alt fra country til classic rock... Det går vel helst i country, jazz, blues og litt gammel rock... Har litt pop musikk og, men det er nå bare f.eks. Martin Sexton (Anbefalt!) (Helst sangen hans "Diner")
*kremt*

Bare meg som synes dressjakke og hatt i 13 års-alderen er... harry?
Det som er kjipt derimot er når du er på fester og ALLE hører på techno 24\7 og det ikke faller i smak hos deg.
Jeg skjønner faen ikke hva som er bra med den JÆVLA SYREMUSIKKEN de kaller TECHNO.
Skulle hatt en pris for de laaameste sangtekstene!!
Flere sanger går bare sånn her "Welcome To Eterinty" om og om igjen uten noen logikk eller mening!
HATER DET AV HELE MITT HJERTE.
Sikker bra hvis du er på speed eller noe sånt men det er bare drittunger som ikke tør og høre på noe annet..
*kremt*

Bare meg som synes dressjakke og hatt i 13 års-alderen er... harry?
Vis hele sitatet...
Hehe, forstår den ja Bruker gammel-moten, jeg Helst hvit dress-jakke og enten svart eller hvit Sinatra hatt..

Det som er kjipt derimot er når du er på fester og ALLE hører på techno 24\7 og det ikke faller i smak hos deg.
Jeg skjønner faen ikke hva som er bra med den JÆVLA SYREMUSIKKEN de kaller TECHNO.
Skulle hatt en pris for de laaameste sangtekstene!!
Flere sanger går bare sånn her "Welcome To Eterinty" om og om igjen uten noen logikk eller mening!
HATER DET AV HELE MITT HJERTE.
Sikker bra hvis du er på speed eller noe sånt men det er bare drittunger som ikke tør og høre på noe annet..
Vis hele sitatet...
Vel, jeg må si at det derne Techno greiene er bare crap (sorry for de som liker det men sån er'e berre )! Nå for tiden har det vært noen country/jazz/bluegrass festivaler rundt omkring der jeg er (stavanger /sørlandet), så det passer nå iallefall godt for meg :P Har møtt noen fine jenter der og (vel, mesteparten ble tvunget med av foreldrene:P)
Imponerende med over 500 plater når man er 13 år. Hvordan har du fått råd til alt det? Ellers vil jeg bare si at det absolutt ikke er noe galt i å ha høre på musikken du liker og du er absolutt ikke gal. Kanskje litt utenom normen, men det er bare positivt.
Har blitt litt sponset av foreldre og besteforeldre da... men ellers er det jeg som har kjøpt dem.. Begynner å bli litt vel mye CD'er nå, men jeg kjøper visst bare mer og mer...
Hadde vært så mye kulere hvis flere folk gjorde som deg og kjørte sin helt egen stil.
Mye kulere med folk som skiller seg litt ut.
Men sånn som det er nå er folk liveredde for det, folk løper etter moten og skal absolutt ha det som er "trendy" nå, det er så DUMT!! AT JEG BLI S^JÆVELIG SUR. Unskyld for utbruddet men det er såå irriterende!
Folk er som jævla aper som ikke tørr og være seg selv eller gå i egene klær.
Hvorfor i helvette føler folk at de burde falle offer for motebransjen og gjøre følge moten som zombier, kjøpte busker til 3000KR når man får likebra på H&M for 300.

ÅÅÅgud, Blir så irritert.
*kremt*

Bare meg som synes dressjakke og hatt i 13 års-alderen er... harry?
Vis hele sitatet...
Kjøper helst hatter fra Hom Hatte butikk i OSlo (Over internett...)

http://www.hattebutikken.no/

Har to Sinatra hatter, en Western Gambler, tre High Rollers, en skikkelig tøff Fritidshatt Crocodile, en Stetson Trussville og til slutt, en Panamahatt Cuenca! Det begynner å bli mange hatter! Men jeg digger bare hatter!!!! Noen ville nok sagt at dette bare er ljug, men jeg skal være ærlig! alt ligger i hylla mi!!!
Hmm, det er ikke noe gale å like den musikken du hører på. Alle bør høre på den musikken man selv synes er god og ikke høre på noe bare fordi alle andre gjør det. Selv liker jeg best hard rock og noe metal.

Men jeg er enig med torsken om at den tekno dritten som så mange hører på er jævlig stygt. Så lenge du ikke hører på det synes jeg ikke du er rar, når det gjelder musikksmak hvertfall, dressjakke og hatt på en 13-åring virker litt corny.
Sist endret av zipp; 10. juli 2007 kl. 12:57.
Nå skal man ikke si at all techno er dårlig. Det er en respektabel musikksjanger i seg selv det. At techno ikke faller dere i smak gjør det ikke dårlig av den grunn.
Men for all del.. Jeg skjønner hvor dere sikter Fjortiss-trance/techno/dance er ikke mye kunstnerisk!
Sitat av Mr.Non-Sleep
Kjøper helst hatter fra Hom Hatte butikk i OSlo (Over internett...)

http://www.hattebutikken.no/

Har to Sinatra hatter, en Western Gambler, tre High Rollers, en skikkelig tøff Fritidshatt Crocodile, en Stetson Trussville og til slutt, en Panamahatt Cuenca! Det begynner å bli mange hatter! Men jeg digger bare hatter!!!! Noen ville nok sagt at dette bare er ljug, men jeg skal være ærlig! alt ligger i hylla mi!!!
Vis hele sitatet...
Laster du opp et pose bilde på galleriet eller? Jeg er nysgjerrig.
hehe, bra du kjører egen stil.. folk har sett på meg som rar en stund, men etter at jeg begynte på vgs. har ikke dette vært ett problem netopp fordi på skolen min tør folk å være seg selv. jeg for min del hører på metal (goth,industrial,power, speed og symfonisk), div hard/heavy/klassisk rock, punk (det meste untatt pop-punk) og gotisk-inspirert sang (f.eks. emilie autumn).
Det er bra at de unge i dag tar tak i noe av den gamle musikken og holder liv i den.

Men uansett hva, så tror jeg ikke du trenger å spørre oss om du er "rar" eller "unormal" på noen måter; så lenge det du driver med ikke gjør noe vanskelig for deg så er det ikke noe problem.

Fardin bør være stolt av at du har funnet din stil og din levemåte - kanskje du bare skal konfrontere han og spørre om han sjemmes over deg siden han er arg. over dette... Om han ikke vil donére penger til cd-kjøpinga di, så er det noe annet... Men fortjener du penga - så er det det samme hva du bruker de på spør du meg

Stå på og gjør det som DU vil.

/d
Hehe, at folk kaller deg rar fordi du har spesiell musikksmak og går i dressjakke og hatt kan jeg forstå. Men hvis det virkelig er din stil får du bare fortsette. Jeg tror du regnet med den typen svar

Til dere som sier at 'techno' er noe jævla dritt, så tviler jeg på at det er den musikktypen dere har hørt på fest. Festmusikken er nok noe mer av typen "dance2trance-mania-pump it up-2007-partyboost" komersiell fjortissmusikk, og ikke techno i det hele tatt. Ikke det at techno ville falt dere bedre i smak, men at jeg tviler på dere vet hva techno er.
Sist endret av nitrous; 10. juli 2007 kl. 15:55.
TurboAciid
...Så lenge musikken gir deg noe skal du ikke bry deg om du har såkalt "sær" musikksmak. Musikken er unik for alle.

Edit: til trådstarter: jeg tror forresten jeg kansje har spilt for deg. Vi spilte for noen klasser ved Teinå Ung.skole i faget musikkformidling i vår. :P
Vis hele sitatet...
Let's see... kan huske noen som spilte noe for oss en gang for ikke så særlig lenge siden... Kan det ha vært en Tirsdag eller fredag? I så fall, da husker jeg dere Ikke helt i min smak, men jeg kunne høre det. Av en eller annen grunn tror jeg at jeg kan huske at dere spilte en sang av bethoven eller mozart i rock stil... Vet ikke hvorfor men jeg tror sterkt at jeg husker det...

Kan også huske en unge på omtrent vår alder som var med dere... Han så ut til å bli litt vel revet med av musikken Ganske kul, var han da!

I så fall, hvis dere ikke spilte på en Tirsdag eller Fredag.. Vel, jaja...
Ellers hvis du ikke kan huske det... Da var det sikkert dere

og pluss: For dere, enten kristen eller ikke (og egentlig hvilken som helst tro...), jeg har en kjempe bra sang å anbefale for dere (alle)!

Manhattan Transfer - Operator

Link til sangen:
http://www.youtube.com/watch?v=0r8286teVgc

Veldig bra sang må jeg si!!! Hvis noen lurer så er brukernavnet mitt på YouTube; HenningChristensen93

Jeg er helt øverst på Comment listen...
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Tror ikke du er gal
Selv liker jeg Country, Rap, Techno og Rock, veldig variert!

Folkmusikk er bra!
Vestlandsfanden, Leif og Kompisane, Vassendgutane og Vinskvetten er krem på fest
Leif og kompisane e jo bare fjell! kan nok si det samme om vestlandsfanden!
Det verste du kan gjøre er å tvile på din egen musikksmak, uansett hva du hører på burde du være stolt av!

Det du burde være mindre stolt av er å ha an 60år gammel "venn" i USA, og at du går med dress og hatt til vanlig, det er rett og slett litt for sært.
Om country eller techno er "crap" er vel egentlig opp til hver enkelt. Alle har sin egen musikksmak

Jeg hører stort sett på alt fra a til å.
Velkommen i klubben! Det er jo helt nydelig å digge musikk man syntes er bra! Rar? Pøh.

Men, diablo.. Hvorfor skal han være flau over hvordan han går kledd eller hva slags venner han har? Musikk, venner, stil. Så lenge man digger det, sier bare jeg! : D
Sist endret av innblikk; 11. juli 2007 kl. 02:10.
Det du burde være mindre stolt av er å ha an 60år gammel "venn" i USA, og at du går med dress og hatt til vanlig, det er rett og slett litt for sært.
Vis hele sitatet...
Hehe, forstår deg helt fullt! Møtte ham bare på Youtube da vi begynte å diskutere en mann med navnet Israel Kamakawiwo'ole' sin død... Etter det har vi bare begynt å snakke med hverandre og nå sender vi haugavis med musikk til hverandre, snakker om hverdagen og andre ting... Vi har vært borti det med at han kunne være en "luring", men han gjorde det helt klart at han ikke, under noen omstendigheter ville være frekk/slem mot meg! Ellers har jeg fått bekreftet at han bor i USA... Sendte et brev bare for å få sjekket hvor han bodde... Han sendte meg en epost etter det og bekrefte dette at han hadde fått brevet... uten at jeg hadde sagt noe på forhånd............

Ellers er han en veldig vennlig og snill fyr med navn Gerald Rains, , men han vil helst kalles "Gerry" fordi han misliker sin orginale navn... Han har en kone med navn Georgia (Georgia on my mind ), og de har en sønn ved navn Geoffrey... Han er 48...

ellers har jeg vel plapret nok i denne meldingen.. Snakkes!!

PS: Anbefaler at dere søker etter "Israel Kamakawiwo'ole" på YouTube!!!
hehe så han ble pappa som 12åring han da??
Du er ikke gal. Kanskje litt spesiel musikk smak for en 13 åring? 500 cder er veldig mye, mye mer en jeg har, jeg eier knapt 7 cder selv, av diverse band.

På hvilken måte blir faren lei av deg? Hører du på høy musikk, cder flyter overalt?

Hvis det er høy musikk så er det sånn jeg kjører og. Fattern er ikke særlig glad nå in flames er på nesten max.

In flames er livet mitt, klarer knapt en skoledag uten. (må ha inntak i friminuttene )

Ellers hører jeg vel på musikk alt fra 2 timer til 12 timer. Avhenger ove vær og hvor lenge jeg sitter ved pcen. Dårlig vær = kanskje 8-10 timer med musikk sammen med spilling.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skrevet av RichiRich
hehe så han ble pappa som 12åring han da??
Vis hele sitatet...
Sorry for det.. det var meg... 38 år...:S Vel... hadde vært litt merkelig å få barn som 12 åring... Vel, takker for at du merket det... Litt forvirrende når det står 48 år...

Ciao!
Sitat av Mr.Non-Sleep
Sorry for det.. det var meg... 38 år...:S Vel... hadde vært litt merkelig å få barn som 12 åring... Vel, takker for at du merket det... Litt forvirrende når det står 48 år...

Ciao!
Vis hele sitatet...

tja det kommer jo opp fra gang til gang i mediene at "unger " har fått barn.

vil nå ellers gratulere deg med musikken du har klart å samle på. kjenner til fenomenet selv, hørte kun klassisk når jeg gikk på ungdoms skulen, skilte meg litt ut ja he he