Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 839
Hei
Jeg leter etter en bra cms/ hjemmeside jeg kan bruke men så vil jeg gjerne ha en med forskjellige muligheter sånn som blant annet Flash chat (ikke IRC), mulighet for at gjester kan kunne registrere seg å lage en profil som fungerer i et forum og på chatten, også skal det være forsjellige bruker klasser sånn som admistrator osv...

eller det kan ligne litt mere på Torrent tracker side men ikke med torrents ogsån
men bare at du må bruke det påloggings navnet og passordet ditt for å kunne komme inn på siden

det finnes lignende sånn som i WoW style ogsån men det vil jeg ikke ha
her er en link til en som kan ligne men bare i wow
WeboW

Viss noen vet om en som kan ligne på det så vær så snill å skriv tilbake
Sist endret av RO$; 30. juni 2007 kl. 20:49.
Joomla med diverse plugins ...
[x] Chat
[x] Brukerprofiler
[x] Themes
[x] Forumintegrasjon

finner det meste på www.joomla.org og www.joomlacollection.com
RO$
Trådstarter
47 0
takk skal prøve det nå
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ville gått for drupal. Mindre og meir oversiktleg system enn joomla, og drupal kan overtalast til kva som helst mykje lettare enn joomla.

MTV UK kjører på drupal.
RO$
Trådstarter
47 0
kan drupal gjøre det som joomla kan eller må jeg lissom code veldig mye php eller html da?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Drupal kan ikkje gjere nøyaktig det joomla kan, men den kan gjere mykje.

Dersom du skal ha noko som fungerer for deg, så er mi erfaring at du i større eller mindre grad må modifisere koden for å få det optimalt, og då er drupal utruleg mykje enklare enn Joomla.

I tillegg har drupal rikelig med gode themes, og det er også god dokumentasjon. Samt at du har mange moduler til drupal.
RO$
Trådstarter
47 0
kk da prøver jeg drupal og joomla og sammenligner
Sist endret av RO$; 30. juni 2007 kl. 21:25.
OT, men jeg føler alt for mange gjør denne feilen:

Hvorfor sier alle en CMS? Det står for Content Management System. "System" er intetkjønn, og det blir da et CMS! En system, et system, hva høres best ut?

Correct me if I'm wrong.
Har prøvd mange CMSer over åra og Drupal er vinneren hos meg i skrivende øyeblikk. Utrolig oversiktlig, fine design og bra oppsett. Tror også du kan finne modulene du leter etter på siden deres. Har lagt merke til at mange sider har gått over til drupal i det siste.
RO$
Trådstarter
47 0
kk da går jeg får det
Sist endret av RO$; 1. juli 2007 kl. 00:56.