Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 727
Hei.

Jeg har en butikkjøpt verson av Windows home. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke den på flere pcer? De er ikke på samme nettverk. Dette har kanskje vert oppe før, men prøvde å søke og fikk opp en hel haug med treff som tar laang tid å lese gjennom.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Nei, dersom du kobler til "windows update" sjekker den Cdnøkkel mot SID og nekter å oppdatere (kan også låse PC'en og nekte å åpne den uten ny nøkkel).

Dersom CDnøkkelen din hadde vært en volumekey dog.
Jeg har gjort dette. Men da måtte jeg ringe et grønt nummer, si at jeg ikke hadde installert samme cd'n på en annen pc tidligere for å få et nummer som aktiverer windows... men vet ikke hvordan det er nå nå som windows genuine advantage har kommet. Hvis jeg skrev inn samme nøkkelen som jeg hadde brukt på en annen pc, kom det feilmelding og windows ble ikke aktivert. Datan sa ikke at jeg hadde brukt samme nøkkelen to ganger men at det hadde skjedd en feil da jeg skrev inn nøkkelen eller noe.
Sist endret av gud_er_død; 26. juni 2007 kl. 15:50.
Trådstarter
Ok. Men hva hvis jeg på pc 2 ikke kobler til windows update så vil det fungere??
Sist endret av empty; 1. juli 2007 kl. 17:30.