Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1531
Skal i utdrikningslag for en kompis lørdag. Han som organiserer det hele har bedt oss gutta komme med hver vår "utfordring" til han som skal skrives på lapper. Disse skal trekkes en etter en av han som skal gifte seg som han deretter skal utføre (i kjole) rundtom i sentrum.
Fikk beskjed litt sent om dette, så jeg lurte på om det er noen som har en ide om hva jeg kan foreslå?
Danse med 2 ukjente innen 10min eller no sånt.. morsomt å se en i kjole springe rundt og spørre folk om de vil danse :P
Gjør heller morsomme "gutta" ting!
Når jeg giftet meg hadde kompisene ordnet tur med WRC bil, paintball osv
Sånne drit-deg-ut greier er så 80tallet.

La fyren få oppleve no moro som dere alle kan ta del i og unner ham!

Ta kontakt med en småflyplass og sleng ham inn i et akro-fly f.eks. Koster maks 100.- på hver av dere å spandere på ham.

Jeg er ihvertfall veldig glad for at de som drakk meg ut, hadde funnet på ting som alle kunne være med på og ha det gøy med - at vi gjorde ting sammen.

Tro meg, det er dritkjedelig i lengden å gå 9 timer i oslo å se kompisen drite seg ut gang på gang på gang på gang.



My $0.05
Sist endret av Carrier Return; 14. juni 2007 kl. 11:29.
tull's Avatar
Trådstarter
Det at vi skal drite han ut er bare begynnelsen. Vi skal gjøre større ting senere, ting jeg ikke vil nevne her i frykt for at han skal stikke innom på forumet og se alt... Men som en start skal vi drite han ut litt på byn hvor hver enkelt skal komme med en utfordring. Det var HER jeg trengte litt hjelp og oppfinnsomhet.
Sist endret av tull; 14. juni 2007 kl. 21:43.
Fortell alt dere gjorde etter festen da