Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1731
Jeg og en kompis av meg kjeda oss på søndagen.

Det resulterte til dette bildet:

http://i12.tinypic.com/4mahu8h.jpg

STORT bilde
det var kult har dere tatt mange bilder fra samme vinkel med forskjellige stillinger på dere og så klippet og limt? eller?
Kult! Bra ide, bra setting og veldig bra gjennomføring. Nå har jeg ikke studert bildet for å prøve å finne hvor dere har stichet bildet, men det ser veldig bra ut. Rimelig original vri på et litt utvaska konsept!
OracIe's Avatar
Trådstarter
Det er 3 forskjellige vinkler.. og en HAUG med bilder ^^
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Veldig bra satt sammen. Ser det bare så vidt på én av skillene.
Kult bilde. Enig med Jonta at det var veldig bra satt sammen, kunne ikke se at det var limt inn.
Wow, stilig! Bra gjennomført og bra etterarbeid, det tok sikkert litt tid å få alt på riktig plass og få det til å se bra ut?
Mhm, ser skillene svakt, men ikke noe man legger merke til. Dritmorsomt, spesielt det med taket Også bruk av kraftig t-skjorte. Ville nok fjernet skyggen nede til venstre. Råbra bruk av dybde i et bilde også.

KP-regn!
Flott! Men noen av skillene kunne dere lett skjult bedre (i gresset og på himmelen).
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av eriksb
Flott! Men noen av skillene kunne dere lett skjult bedre (i gresset og på himmelen).
Vis hele sitatet...
Stemmer, ser flaggstanga nå, men fortsatt veldig nais.
Fint hus?

Neida, denne skal få KP av meg når jeg får nye
Bra bilde, men kunne lagd en bedre tittel enn "Mange :O"
KP!

congratz! massa of dah Photoshop!
o shit waddup
Så dere var 2? Det vil si at der ene ser over skulderen på pcen til han andre er det to forskjellige bilder? Sykt fett
Slik jeg ser det er det tydelig at temaet du har valgt er balanse; balanse mellom bra og rævva: du åpner med et interessant og livat bilde, og ødelegger hele greia med en elendig trådtittel. Eller er det omvendt? Uansett - genialt!
Sist endret av dexter; 15. juni 2007 kl. 02:35.
Bra bilde, men ser ut som han i oransje t-skjorte har mista den ene foten når han står under buska...
Sånne bilder er alltid gøy :P
Veldig stilig. Håper det kommer flere slike bilder. Er kjempegøy å glane på morsomme/småhumoristiske bilder
forslag til navn på bildet: Clone Farm

p.s. veldig kult bilde
Sist endret av HMX; 15. juni 2007 kl. 11:42.
har ikk peil på det tekniske innenfor bilder med så veldig bra ut kult
Virkelig rått! Rett å slett genialt med alle de morsomme tingene dere gjør!
Fikk skikkelig sommerfeeling, tusen takk!
Sist endret av ZyPreXa; 15. juni 2007 kl. 11:41.
Vi kommer nok til å lage noen slike bilder til, ja
Sitat av ulldott
Så dere var 2? Det vil si at der ene ser over skulderen på pcen til han andre er det to forskjellige bilder? Sykt fett
Vis hele sitatet...
Nei. Vi brukte selvutløser på 12 sekunder, så det er to personer på hvert enkelt bilde som vi har slått sammen