Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 703
Jeg leste i vg om dette nye konseptet, Emzo. Som lar deg laste opp all musikken din og dele med venner og familie, gratis. Høres fett ut og holder på og laste opp sangene mine nå.

Men er dette sikkert, i forhold til at jeg har lastet ned alle sangene mine osv.?
Er ikke så redd for det, men ville også dele dette med dere
Sitat av VG
Selskapet EZMO vil la deg dele all digital musikk med venner og familie. Via internett kan inntil ti personer lytte til musikkbiblioteket ditt til enhver tid. Oppskriften er enkel, men likevel revolusjonerende.
Vis hele sitatet...
http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=189657

Edit: Tar en evighet og laste opp da, laster opp 1300 sanger og "Remaining time" er 1 dag og 13 timer (50 kB/s)
Sist endret av RosaKarpe; 8. juni 2007 kl. 14:54.
Sharethatsong.com og Minorcrisis.net er 1000 ganger raskere og bedre...

spesielt Minorcrisis...

trenger ikke engang å registrere deg med en gyldig e-post adresse!

de sender deg uansett ikkeno'
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Finnes det en lignende side som Emzo. Som man kan laste opp så mange sager(hvertfall 8GB) gratis, og dele med alle, uten at noen må seede osv..?

Trykke på en knapp så tar den alle sangene, så man slipper og trykke på en og en sang..
Sist endret av RosaKarpe; 30. august 2007 kl. 00:15.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vil bare komme med en "oppdatering" til denne tråden...
"Sharethatsong" og "Minorcrisis" som jeg tidligere nevte er nede.

Derfor vil jeg anbefale Plunder.com som ikke engang krever registrering!

Files allowed: txt, pdf, jpg, gif, png, exe, zip, rar, ace, ogg, mp3, wmv, avi, mpg, swf, mpeg, jpeg, bmp, dmg, xpi, mov, wma, psd, m4a, nfo, doc, wav, rm, ppt, gz, msi, asf, rv, pps, rtf, log, wmz, nzb, torrent.
Max size: 30 mb - log in to earn more!
Vis hele sitatet...