Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 10566
Sitat av bo1e
blæ sånn energidrikk smaker ihvertfall pikk. redbull battery darkdog burn osv. pikk med ost.
Vis hele sitatet...
godt jeg ikke vet hvordan pikk smaker da!
Få Soho og Urge 1,5l tilbake i butikkhyllene!
Og kanskje Disney sjokoladen da Den var jo også fortreffelig god
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skal høre med morra mi som jobber på markedsavdelinga på freia og høre hvorfor snack pack er borte. Mener jeg spurte henne om det for lenge sia, men noe onkli svar ble det ikke...
What about some shio? sånn beste brusen EVA!!!


EDIT:skreiv jo ikke hallparten av det jeg skulle skrive.
Sist endret av StaiN; 16. juli 2007 kl. 22:57.
Det ble jo gitt et svar da. Bump for disney sjokoladen, hvit sjokolade er alt for skjeldent å få tak i :/ (god hvit sjokolade ihvertfall)
Jeg husker shio jeg og.. God brus ja, men er ikke ofte jeg tenker på den

Jeg husker Crunch sjokoladen fra nestlè som var på markedet i et halvt år ellerno.. Blå innpakning og rød skrift, utrolig god... Kom til og med frokost blanding med Crunch smak.. Den savnes menmen
Vanilla Coke da? bare jeg som liker den? Den kan man heldigvis kjøpe i utlandet
Mens vi er igang, vet noen hvor Mountain Dew ble av? Det var et knallbra blandevann husker jeg
Ja vanilla coke, dr.pepper og shio er/var jo favoritt brusen min =p.Slenger opp Crystal pepsi der og bare pga minner (syns ikke den var så værst jeg =p)
Jeg savner såå sykt den Gule Dark Dog - Eneri drinken!! Hvor ble den av? De Selger den ikke i Sverige engang
Sitat av korzac
Det ble jo gitt et svar da. Bump for disney sjokoladen, hvit sjokolade er alt for skjeldent å få tak i :/ (god hvit sjokolade ihvertfall)
Vis hele sitatet...
Den beste hvite sjokoladen er Toblerone! Probleme er at de bare selger det på flyplasser...
Sitat av korzac
Det ble jo gitt et svar da. Bump for disney sjokoladen, hvit sjokolade er alt for skjeldent å få tak i :/ (god hvit sjokolade ihvertfall)
Vis hele sitatet...
Den derre med rød innpakning og disneyfigur i midten laget av hvit sjokolade? Jeg hadde solgt søstra mi hvis jeg kunne fått tilbake de.
Sitat av diablo
Den beste hvite sjokoladen er Toblerone! Probleme er at de bare selger det på flyplasser...
Vis hele sitatet...
De selger da toblerone på rimi?

Sitat av Neocon
Den derre med rød innpakning og disneyfigur i midten laget av hvit sjokolade? Jeg hadde solgt søstra mi hvis jeg kunne fått tilbake de.
Vis hele sitatet...
Jeg har noen i skapet på hytta
Kan jeg få søstra di?
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av S.S.L.
De selger da toblerone på rimi?
Vis hele sitatet...

Ikke de med hvit sjokolade
Alt som er godt er vanskelig å få tak i, eller har gått ut av produksjon!

1. eple chips
2. de der frukt dropsene som de alltid selger på flyplasser
3. sånn brunt candiss sukker
4. SKIKKELIG sterk salmiakk godteri
5. Bacardi rusbrus med vannmelonsmak :-D
Sitat av DrMatrix
Jeg savner såå sykt den Gule Dark Dog - Eneri drinken!! Hvor ble den av? De Selger den ikke i Sverige engang
Vis hele sitatet...
Syns å huske at de solgte den i tyskland.
Sitat av StaiN
What about some shio? sånn beste brusen EVA!!!


EDIT:skreiv jo ikke hallparten av det jeg skulle skrive.
Vis hele sitatet...
shio var farlig digg, kunne drept for og få den tilbake
Sitat av Archj
Mens vi er igang, vet noen hvor Mountain Dew ble av? Det var et knallbra blandevann husker jeg
Vis hele sitatet...
Mountain Dew er da i butikkene enda, iallefall her jeg bor.

Jeg sier bare, hvor blei det av pæreisen?, jeg vil ha pære is!

Ja, shio den er sterkt savna=/.

Mvh
BoinTjau
Tror da man får Dark Dog (på gule plast flasker) i noen butikker av og til?!
Sist jeg såg dem var på Mega, de har jo alltid sånn kjekt utvalg i ting og tank :-D

Jeg savner de gammle Bomba flaskene jeg!
De i glass, hvor du måtte "rive" av korken..
*sukk*
Sitat av PettR
Vanilla Coke da? bare jeg som liker den? Den kan man heldigvis kjøpe i utlandet
Vis hele sitatet...
Du er ikke den eneste. Men vi er få
Sitat av BigD
Hvor ble det av Snack Pack? Det er det beste jeg noen gang har hatt på en lørdagskveld når jeg var hjemme og koste meg. Noen andre som husker dette produkte? Det var cornflakes med sjokolade runt? som var i en slik brun pose?

Selger de det noen plass fortsatt? Forsvant for en del år siden her i område. Savner den Snack Packen.

Cheers
Vis hele sitatet...
Apropo snack pack...Hvorfor sluttet dem å selge french fries med paprika/tomatsmak?
Det var jo det beste snacksen som fantes...
Sitat av GothQueen
3. sånn brunt candiss sukker
Vis hele sitatet...
bare stikk innom en sånn gammel "antikk"\turistfelle sjappe det så selges de. ser de selger de i torgboder fra gang til gang også.

hvis du er virkelig hypp eller gal etter det kan du jo stikke innom på en shell stajon, de har brunt sukker der i små pakker til kaffien eller du kan lage selv, stekepanne og vanligt sukker raskt nedi stekepanna men ikke for lenge ellers får du karamel.
Sitat av draco12345
bare stikk innom en sånn gammel "antikk"\turistfelle sjappe det så selges de. ser de selger de i torgboder fra gang til gang også.

hvis du er virkelig hypp eller gal etter det kan du jo stikke innom på en shell stajon, de har brunt sukker der i små pakker til kaffien eller du kan lage selv, stekepanne og vanligt sukker raskt nedi stekepanna men ikke for lenge ellers får du karamel.
Vis hele sitatet...
Er lite med turistfeller på denne kanten av landet! HeHe.
Også er det jo ikke helt det samme å lage dem selv, som å kjøpe dem ferdig, for 10kr for en halv kilo! :-P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hehe, jeg sitter å spiser sånn Minde sjokolada Bit for Bit, sånn pose med forskjellige sjokolader i, og i den kom jeg over en sjokolade som smaker akkuratt som Snack Pack viss jeg ikke husker feil, den er laget av Peanutt, sprø crisp og minde melkesjokolade. Prøv også ser dere.

Mvh
BoinTJau
Noen som husker de dinosaur kjeksene? Det var stas når jeg var mindre..
Og San Sao... mmm den var digg, men ble borte alt for fort.
Aah... san sao *sikle* men hvorfor forsvant vanilia coke?
Savner "Crizzbee", eller hva det nå enn het, jeg. Honey-corn med sjokolade rundt.
Er glad for at vanilla-coke forsvant - smakte motbydelig.

Edit: Brunt candis-sukker får man i vanlige butikker.
Sist endret av DemoniuM; 3. august 2007 kl. 02:24.
Sitat av DemoniuM
Savner "Crizzbee", eller hva det nå enn het, jeg. Honey-corn med sjokolade rundt.
Er glad for at vanilla-coke forsvant - smakte motbydelig.

Edit: Brunt candis-sukker får man i vanlige butikker.
Vis hele sitatet...
Ikke på Kiwi... Ikke på Meny... :-S
Ikke på Spar.
Æsjeee!
Eller, på meny får du kjøpt kandiss på sånne stenger!
Ligger borte med drinkmixene, men det er liksom ikke det samme! HaHa!