Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1403
dette er min første tripp rapport så "be nice" hehe

eg har trippet mange ganger på salvia før, men aldri så intenst som dette.

det heile startet når eg satt på hybelen og kjedet ræva av meg. til slutt fann eg ut at eg kanskje kunne ta meg ein tur på salvia'en min. eg dempet lyset, og tok frem vannbongen å la oppi ein god dose med salvia. eg hadde trippet med salvia før og følte meg sikker på at eg klarde den dosen eg la oppi, selv om det var meir enn eg var vant med. eg tok frem lighteren og fyrte opp. såg røyken fylle seg opp og slapp choken. for første gang kjente eg ein skikklig ekkel smak på salvian og eg forstod fort at eg hadde fått ein skikklig god dose. eg holdt den inne i 15sek og slapp det ut. nå var det ikkje mykje røyk som kom ut igjen.

først kjente eg den klassiske salvia gravitasjonen, men denne gangen var det anderledes. plutslig fløy eg gjennom veggen og forsvannt inn i noe som eg trudde var ein annen dimensjon. der blei eg om til eit ketshup atom som var på vei å bli ete opp av faren min. noe som freaket meg litt ut. så endret det seg igjen og det føltest som om eg satt meg fast i eit alternatift univers der allt gjekk i ein reepeet (dejavu). eg trudde eg hadde øddlagt universet og allt kom til å bli slik fra nå av. etter ei stund begynnte eg og få litt panikk siden allt gjekk om å om igjen der. før eg viste ordet av det kunne eg bevege meg igjen men tura fremdeles. nå satt eg i ein sofa med ein fyr som eg aldri hadde sett før. og såg på ein gigantisk tv (som var den 19" pc skjermen min) eg hadde fått nok av trippinga og ville stoppe det. eg snudde meg rundt å trakk ut ein nettverks ledning og trudde det kom til å stoppe da. noe som det gjor. eg kom plutslig igjen til meg og allt gjekk opp for meg. eg var forsatt skikklig freaket ut over det som hadde skjedd. og rommet virket trangt og det føltest som om eg blei kvalt. eg hadde og ein skikklig stor lyst om å komme meg ut og vekk fra rommet mitt. eg gjekk rundt å vandret rundt i hybelen i 10min litt freaket før eg roet meg ned.

salvia er eit utrulig stoff som ingen bør undervurdere som eg gjorde her, og eg lærte ein del om virkemåten til salvia her.

edit: dette er den første bad trippen eg noen gang har hatt... freaket meg litt ut hehe..
alltid kjekkt med noen kommentarer. ting eg kunne gjort anderledes osv..
Sist endret av itZsaiN; 30. mai 2007 kl. 17:22.
Mange sier de lærer mest av bad trippene sine. Ofte om seg selv, sine egne tankemønstere og begrensninger. Men ketchup atomet, repeat-universet, pc skjermen, og han fremmede duden høres merkelig og slitsomt ut. Hva føler du at du fikk ut av denne trippen?
itZsaiN's Avatar
Trådstarter
vel.. eg ser på ting litt rart nå hehe.. føler vel meg litt glad for at eg ikk satt meg fast i den loopen. noe som eg var 100% sikker på at eg hadde. var og noen sekunder eg trudde at eg kanskje var daua. og det var slik det var når eg var dau..
ble det for sterkt til at du klarte å overbevise deg selv om at det var underbevisstheten som spilte teater med deg og at det straks er over?
Nå skal ikke jeg komme her og komme her..men mulig det hadde vært en ide med en sitter tilstede.
itZsaiN's Avatar
Trådstarter
er heilt umulig å forklare.. men eg blei så uviten om kva så skjedde. etter 10 sek så hadde eg glømt heilt at eg hadde tatt salvia. og dermed trudde eg at det var noe alvorlig gale med verden hehe.... heilt umulig å forklare, og eg føler meg ikk så smart i etterkant..
Sitat av mentalmelt
Mange sier de lærer mest av bad trippene sine. Ofte om seg selv, sine egne tankemønstere og begrensninger. Men ketchup atomet, repeat-universet, pc skjermen, og han fremmede duden høres merkelig og slitsomt ut. Hva føler du at du fikk ut av denne trippen?
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på en ting og jeg føler du er den som kan gi meg det beste svaret. Du sier at mange lærer av badtrippene sine og spesielt om seg sjøl, men jeg føler at det jeg lærte av min egen badtripp(kun hatt en) er hvordan jeg skal kunne manipulere meg sjøl til å føle det jeg vil føle når jeg turer. Så spørsmålet mitt må være: Har ikke du den føleslsen av at man kan lære å bruke disse følelsene i sin egen favør? Jeg mener, jeg kan uten musikk, uten selskap og uten å egentlig ha tatt hensyn til "setting" få den type tur jeg vil ha.. Kanskje det jeg egentlig lurer på er om du også bruker sopp som lære om deg sjøl og hva et menneske egentlig er i stand til å oppnå? Jeg mener hvertfall at med trening kan man få like sterke meninger/ føleser om ting til og med uten sopp.. Sier sopp pga dette er det eneste psykadeliske stoffet jeg har tatt. Jeg skal prøve 2c-b til helgen, men må innrømme at jeg er redd for å bli skuffet. Jeg har den oppfatning at naturens midler bestandig vil være bedre en "menneskelagde" stoffer.. Har du noen meninger om dette hadde det vært konge, men ingen tvang

Kan omså sende svar på pm..
Sist endret av LoveToGrow; 31. mai 2007 kl. 20:56.
Lagde en ny tråd på det, så vi ikke bøffer itZsaiNs triprapport