Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 939
er det noen som vet når warhammer online kommer? lurer på om jeg skal spill wow i mellomtiden?
ifølge www.tothegame.com er warhammer online: UK RELEASE: N/A (Cancelled) | NORDIC RELEASE: N/A (Cancelled) | US RELEASE: N/A (Cancelled)

vet ikke om det stemmer tho.
Det kommer i 2008 en gang. Hadde tenkt å begynne med det, men AoC ser mye tøffere ut og det er snart ute
Det siste som er sagt er vel første kvartal 2008, opprinnelig skulle spillet kommet ca samtidig som Age of Conan (altså nå i høst)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Archj
Det kommer i 2008 en gang. Hadde tenkt å begynne med det, men AoC ser mye tøffere ut og det er snart ute
Vis hele sitatet...
i WAR kan du ta over motstanderen sin hoved base ka kan være noe tøffere enn det dessuten kan du bruke siege equipment til å knuse de andre sin base år du skal ta over den d e jo bare helt VILLT
Katapulter og annet Siege-utstyr er planlagt implementert i AoC også, og neste utvidelsespakke for World of WarCraft (Wrath of the Lich King). AoC får også Border Keeps som vil bygges av guilds og kriges om (og ødelegges).

Ingenting av det du nevner er unikt for WAR. Det jeg har sett av spillet er langt ifra imponerende, det står og faller igrunn på hvor mye Mythic klarer å videreføre fra DAoCs smått geniale Realm vs Realm
@ Mordin: RvR er veldig genialt, det var Mythic som begynnte med seige equipments, WAR har den sterkeste historien som ett MMORPG noen gang har hatt.

Når det er sagt tviler jeg på at AoC har customizable armor og mount armor som du også kan costomise, eller det at hver rase har UNIKE classer.
Er det noen her som vet om warhammer online kommer til å ha en "montly fee"? Altså at du må betale penger får å spille det etter at du har kjøpte det, slik som det er medWoW.
Eneste jeg sier er at AoC kommer til å knuse all motstand, alt er så villt bra gjennomført og planlagt at dette må bli bra..

Usikker på om jeg orker å bruke så mye tid på gaming, at jeg starter med det men.
Warhammer ser greit ut liksom, men ikke i motsettning..
Sitat av azeklor
Er det noen her som vet om warhammer online kommer til å ha en "montly fee"? Altså at du må betale penger får å spille det etter at du har kjøpte det, slik som det er medWoW.
Vis hele sitatet...
enkelt og greit: JA! og det samme gjelder age og conan og Lord of the rings online.. alle slike spill trenger denne månedelig betalingen for at de skal hlde utviklingen og vedlikeholdet oppe.
Sitat av Restyle
Eneste jeg sier er at AoC kommer til å knuse all motstand, alt er så villt bra gjennomført og planlagt at dette må bli bra..

Usikker på om jeg orker å bruke så mye tid på gaming, at jeg starter med det men.
Warhammer ser greit ut liksom, men ikke i motsettning..
Vis hele sitatet...

Nå har jeg ikke lest mye om AoC... men det er tydelig at du ikke har lest alt om WAR vis du ikke tror AoC får hard konkuranse. Jeg har lest litt om AoC og combat systeme dis, dette ligner veldig på det de har i Oblivion og minner kanskje litt om en slags FPS. Probleme med AoC er at de lover for mye, det blir nesten umulig å gjør alt det de sier og fremdeles holde seg til en historie. Det virker også som om de har tatt med HELE verdenen som historien er basert på, derfor blir det nesten umulig å utvide uten å komme i konflikt med historien.

Dette probleme slipper WAR, siden den har en sterk historie men alikavell egentlig bare handler om krig OVER ALT, dessuten har de allerede lovet at det er områder utenfår der du kan spille, som kommer til å komme fram i utvidelser av spille .

Jeg vil også anta at "ganking" kommer til å bli ett stort problem i AoC.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av etse
alle slike spill trenger denne månedelig betalingen for at de skal hlde utviklingen og vedlikeholdet oppe.
Vis hele sitatet...
Det er jo totalt bullshit. GW klarer seg fint uten - og de leverer konstante oppgraderinger og et nivå som er minst like høyt som WoW eller lignende.
Sitat av nso
Det er jo totalt bullshit. GW klarer seg fint uten - og de leverer konstante oppgraderinger og et nivå som er minst like høyt som WoW eller lignende.
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg akkurat hvordan tallene er når det gjelder GW, men at de har like stor serverkapasitet,spillere, service etc, tviler jeg på.
Sitat av Aela
Nå vet ikke jeg akkurat hvordan tallene er når det gjelder GW, men at de har like stor serverkapasitet,spillere, service etc, tviler jeg på.
Vis hele sitatet...
Guild Wars gikk over 4millioner spillere i august 2004. I motsetning til wow sine 9 millioner derav 8 millioner totalt nedrulla mennesker har Guild Wars mange fler "oppegående" personer som spiller.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Aela
Nå vet ikke jeg akkurat hvordan tallene er når det gjelder GW, men at de har like stor serverkapasitet,spillere, service etc, tviler jeg på.
Vis hele sitatet...
Det eneste de ikke har like mye av er overskudd og julebonuser til de ansatte.
gw og wow kan ikke sammenlignes, fordi wow er mmorpg og gw er mer som ett online rpg.
derfor blir gw mer som f.eks neverwinter nights bare større grad online basert, og oppdateringer burde derfor være like obligatoriske som i ett annet spill, se for dere spill verdenen viss alle skulle tatt penger for små oppgraderinger.
Men hviss man skulle begynnt og krangle om det var verdt det eller ei er det vel bare og spørre seg selv om man vil betale eller ikke.
Sist endret av zenzen0; 13. januar 2008 kl. 03:01.
Sitat av dword
Guild Wars gikk over 4millioner spillere i august 2004. I motsetning til wow sine 9 millioner derav 8 millioner totalt nedrulla mennesker har Guild Wars mange fler "oppegående" personer som spiller.
Vis hele sitatet...
Det du nevner er jo helt uvensentlig i denne saken.
ka har dette mer Warhammer online ??
Sitat av nso
Det er jo totalt bullshit. GW klarer seg fint uten - og de leverer konstante oppgraderinger og et nivå som er minst like høyt som WoW eller lignende.
Vis hele sitatet...
men nå er ikke GW et MMO? som nevn tidliggere går vel dette under online-rpg? Hvor mye av spillet går i "instancer" slik at serverene ikke blir belastet like mye? Selfølgelig en ganial løsning, men det kan vel ikke helt sammenlignes?
Sitat av etse
men nå er ikke GW et MMO? som nevn tidliggere går vel dette under online-rpg? Hvor mye av spillet går i "instancer" slik at serverene ikke blir belastet like mye? Selfølgelig en ganial løsning, men det kan vel ikke helt sammenlignes?
Vis hele sitatet...

enig du kan ikke sammenligne MMORPG og online-rpg