Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1276
Hva:
Ca tre-fire rosa supermenn.
Uante mengder 2c-b. (en stund siden dette skjedde, men tror det var rundt 10-15mg)
Uante mengder hasj.

En kamerat av meg hadde i lengere tid spurt om jeg ville være med på knips, og nå var dagen altså kommet. Kom til kameraten min ganske tidlig på dagen, fem-seks tiden. Hørte litt på musikk og snakket sammen, god stemning med andre ord. Så bestemte vi oss for å ta litt knips, siden dette var første gangen ville jeg begynne med en liten dose for å få en viss feeling av hva det ville gjøre med kroppen min. Startet så med en ca tre-kvart av en supermann, gikk så på butikken for å handle noe brus og sjokolade.

Kom tilbake, merket ikke noe særlig til å begynne med. Men etter ca 20 min startet det å virke. Første sted jeg merket det var i hodet, litt tung og sliten, mest som en lett hodepine. Deretter merket jeg det i synet, Rommet virket litt blassent, og synet begynte blir mer følsomt til lys(pupillene utvidet seg, duh). Kroppen var neste steg, først armene og så ansiktet, alt ble lettere, merket mindre og mindre til kroppen og snufsningen ga seg. Ble mye lettere å puste. Hjertet pumpet ganske vanlig ikke noen økt rytme. Mens alt dette pågikk begynte jeg snakke mer og mer om hva stoffet gjorde med meg og følte jeg hadde mer og mer å si. Kameraten min bemerket seg også at kroppen min begynte å ventilere seg selv, lett svette/klamhet i ansiket og hendene.

Så kom en kamerat av vennen min. Han hadde med seg vannbong og god pot. Fyrte opp, og sendte pipen på rundgang. Ble ganske så fjerne etterhvert. Klokken begynte nå og nærme seg 2200. Vi mekket en joint og tok en supermann hver og bega oss på veien inn til byen, røyket jointen på veien. Kom på utestedet vi hadde tenkt oss på, men var ganske dårlig oppmøte, men lot ikke det ødelegge for oss. Tok oss en øl hver og slappet av i sofaen. Etter ca. en halvtime-time på sofaen med øl og prating, begikk jeg meg ut på dansegulvet. Merket ikke særlig hva jeg gjorde med kroppen, og tenkte overhodet ikke på hva jeg gjorde.

Merket så at knipsen var på vei ned og jeg ønsket mer, så jeg inntok en kapsel med 2c-b og en knust supermann. Når 2c-b'en begynte å kicke inn merket jeg først milde visuals og så fikk jeg mer og mer kontroll over kroppen min. Dette var faktisk meget behagelig å få tilbake styringen. Danset mer og koste meg meget. Inntok mer knips og danset.

Mot slutten av natten fikk jeg noe som jeg selv vil beskrive som ekstrem trisma/bruxia, tok flere og flere tyggiser for lette på stresset, tror jeg hadde nesten en hel pakke i kjeften. Nakken og skuldrene ble også mer og mer stresset. Skuldrene presset seg opp i nakken og måtte faktisk stoppe med alt jeg gjorde og konsentrere meg om å slappe av, puste rolig inne gjennom nesen og ut gjennom munnen samtidig som jeg lot skuldrene falle. Men med en gang jeg lot være å tenke på det spratt skuldrene opp spente seg voldsomt.

Kvelden var over og vi dro hjem og fyrte en god del før la oss til å sove. På dette tidspunktet merket jeg ikke noe til stresset i nakken og skuldrene, men kløingen i tennene og kjeven var der fortsatt. Kjente blodårene pulsere under tennene mine og jeg holdt på bli "gal". Fikk til slutt sove.

Tha end!

Det hører kanskje med å si at jeg var temmelig sliten før jeg kom til kameraten min, hadde sovet tre-fire time det siste døgnet, grunnet inntak av 2c-e og 2c-b.