Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1126
Jeg holder på å lage min første hjemmeside. Det er en skoleoppgave. Det skal være en portfolio. Er svært lite kreativ og har lyst på bra karakter på porsjektet.
Foreløpig ser den slik ut: http://bildr.no/thumb/62730.jpeg

Jeg har hermet litt etter den siden her: http://www.glennferon.com/portfolio1/
Jeg har også tenkt meg og bruke samme som han har på menyen sånn at teksten er blura, men når jeg tar musa på en ord blir den fouksert.

Noen som kunne gitt meg noen råd til hva jeg kan fylle opp med midt på indexen min? Gjerne gi kritikk på indexsiden sånn den er nå. Hvordan lager jeg sånn meny som var på siden jeg linket til?

Veldig taknemmelig for svar!
Eeh, det her var jo nesten ingenting? Er ikke det ganske meningsløst å få respons på? Videre forteller du at du sitter og låner ideer fra en annen side. Skal vi gi deg respons på noe du har kopiert fra en annen side? Det her var skikkelig dårlig og ikke kreativt på noen måte. Hvis du har så lite kreativitet så synes jeg du skal revurdere din utdannelse.
Sist endret av Octavarium; 5. mai 2007 kl. 16:14.
Trådstarter
Lurte mest på forslag til hva jeg kan fylle resten av siden med.
Det sier vel seg selv?

Du må jo fylle porteføljen din med ting du har laget, gjerne skrive litt om deg selv og prøve å vise hva du kan
Trådstarter
Det har jeg tenkt til å ha når du klikker deg videre på linkene i menyen. Prøver å skrive om meg selv på indexen nå og se hvordan det blir
Det er ganske så poengløst å lage en portfolio når man ikke har noe kult å vise frem...
Trådstarter
Vi skal legge ut skoleoppgaver. Har masse å legge ut, bare sliter med hva jeg skal fylle inn indexen min med.
Sitat av jibber111
Vi skal legge ut skoleoppgaver. Har masse å legge ut, bare sliter med hva jeg skal fylle inn indexen min med.
Vis hele sitatet...
ehm her er en "crazy idea" Hva med linker til oppgavene dine med en 5-7 linjers inngress og gjerne bilder?

det var ivertfall det første som slo meg...
▼ ... noen uker senere ... ▼
synes du skulle hatt litt mer farger, den ser så bleik ut, minner meg om en død web site.
kom til msn så skla jeg hjelpe deg litt.