Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 797
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Hei.

Jeg har prøvd å se på VG TV i Firefox, IE7 og Opera, men får feilmeldinger på alle browserene. Er dette bare hos meg?

Link til ett av klippene: http://atvs.vg.no/player/index.php?id=8903
hva står det i feilmeldingen da?
Den er bare mørk her - vært lenge ;D
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
At de beklager ulempene, men greia måtte lukkes, osv..

EDIT: Får også denne meldingen: CDOCUME~1\User\LOKALE~1\Temp\d450_appcompat.txt
Sist endret av Kekurikekaka; 25. april 2007 kl. 16:34.
Hmm. Har hatt dette problemet på tidligere maskiner/windows installasjoner jeg har hatt og eneste fellesnevner jeg kan komme på er at det er fucka når jeg har konfigurert WMP (Altså gått inn på det, next - next - next) og fått WMP til å være helt ok. På denne maskina har jeg ikke gjort det (Selv om det er en stund siden formatering.) Fordi jeg rett og slett aldri bruker WMP slik at jeg må konfigurere den.

Om det ikke er feilen så vet ikke jeg, men det er hvertfall det jeg har kommet frem til som konklusjon etter erfaring.
Hadde ett lignende problem med VGTV selv, alt jeg trengte å gjøre da var å endre tilkoblingshastighet å starte på nytt så var alt der
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tek opp igjen denne tråden då eg har fått eit problem med VGTV i WMP. Problemet verkar for meg ganske sært, då eg får lyd og bevegelse på bilete, men alle fargar slår ut feil. Biletet er til dømes 70% grønt, og det er umogleg å sjå kva som eigentleg skjer.

Nokon som veit kva som kan vere årsaken til dette? Har tenkt litt på moglege codecs ein må leggje inn. Bruker Firefox, men har prøvd med både IE og FF.
Sitat av Sceptic
Hei.

Jeg har prøvd å se på VG TV i Firefox, IE7 og Opera, men får feilmeldinger på alle browserene. Er dette bare hos meg?

Link til ett av klippene: http://atvs.vg.no/player/index.php?id=8903
Vis hele sitatet...
Jeg bruker QuickTime 7.3.1 og Firefox.
Filmen fungerer knall, uten problemer.
Ta deg en tur på TPB.
Jeg har samme problem men er så sjeldent jeg ser på VGTV at jeg klarer meg fint uten. Fikk problemet etter forrige XP install. Kjøre nyeste IE og har et lass codecer.
Var det mitt problem du refererte til no, Skrekkugle? Det var slik før eg køyrte ein formatering med Windows XP òg.
Ah nei sorry, svarte bare generelt på tråden. Har ikke vært borti ditt problem før desverre. Du kan jo alltids prøve å laste ned k-lite codec pack (eventuelt reboote) og prøve på nytt. Høres iallefall ut som et codec problem.
Sitat av Sceptic
Hei.

Jeg har prøvd å se på VG TV i Firefox, IE7 og Opera, men får feilmeldinger på alle browserene. Er dette bare hos meg?

Link til ett av klippene: http://atvs.vg.no/player/index.php?id=8903
Vis hele sitatet...
Det der skjer alltid hos meg og. Er det noen som har en løsning på problemet?
Noen som vet hvordan man fikser dette problemet?