Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 796
jeg har instalert xampp på maskinen og alt fungerer lokalt men inne i security delen så står det:
PHP kjører ikke i "safe mode" USIKRET
Hvis du vil tilate andre utenfor netverket å se din php opplegg, vennligst foretrekk "safe mode" innstillingene. Men for kun kjøring av PHP sider internt og utvikling annbefales da IKKE å bruke "safe mode" innstillingene pga. noen viktige funksjoner vil da ikke lengre fungere.
Vis hele sitatet...
Men hvordan får jeg den til å kjøre i safe-mode sånn att hele verden kan se det jeg har på sida??
Hæ? Hvis du skal legge ut det du har laga på en internettside, må du ha et domene/serverplass. Det kan du kjøpe på www.one.com . Var det noe annet du mente?
Han mente sikkert at når man skriver hans ipaddresse så kan man se siden hans. Og han vil kjøre PHP i safe_mode = On


Det krever en del innstillinger i ruteren din.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Dersom du har godt skrevne script så er det ingen stor grunn til å kjøre med safe_mode påskrudd. Det legger en del begrensinger som du må ta hensyn til, og som gjer at en god del script slutter å funke.

Eg finn safe_mode en tanke irriterande, og trur i hovedsak det er nyttig for webhoster. Dersom du har dedikert server er det mindre poeng i.