Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1954
Hei! I morgen skal jeg hente dirkesettet mitt på postkontoret. Har bestilt dette:

klikk her for link (norsk butikk)

Skulle hente det idag, men sure folk på postkotoret stengte døra rett forran tryne på meg.

Uansett, tilbake til topic -

Skal entur i byen og kjøpe noen hengelåser imorgen.. har dere noen lette og anbefale?

Har en MAGNUM lås her, som kostet 8 kr :P når jeg tar en nål inn for og høre hvor mange pins/staker som klikker så hører jeg bare 3, i motsettning til 5 i den store låsen fra trioving.

Så, finner jeg noe bra på clas olson eller? Noen spessielt dårlig merke jeg burde se etter?

Ha en flott kveld,
yo!

PS. Den norske butikken, www.teknikkbutikken.com er kjemebra
Bestilte i 13-tia på onsdag, og kom til det lokale postkontoret kl 07 idag fredag
Har det samme settet, og ser det går for en bra pris(i motsetning til spyshop!). Jeg fikk det dog litt billigere fra USA.

For å svare på spm ditt er Biltema låsene veldig enkle, og billige.

Lykke til!
bolius's Avatar
Trådstarter
18 0
takk takk .. Funker settet fint eller?
Er litt OT det her, men er det noen som har prøvd den dirkepistolen de også har på den nettsiden. Har lest noe om at den ikke virker på alle norske låser, og at en i såfall må holde den opp ned om den skal virke. Stemmer dette?
bolius's Avatar
Trådstarter
18 0
Sitat av Cheezy
Er litt OT det her, men er det noen som har prøvd den dirkepistolen de også har på den nettsiden. Har lest noe om at den ikke virker på alle norske låser, og at en i såfall må holde den opp ned om den skal virke. Stemmer dette?
Vis hele sitatet...
En kammerat kjøpte den, han kasta den etter 2 uker.. De han fikk opp med binders gikk ikke opp engang ;p.. Så skal bli morro og se på settet jeg bestillte .. Han her fyren har gitt opp dirke karieren da
bolius's Avatar
Trådstarter
18 0
Noen tips feks? ;D
Må man betale med kort? eventuelt paypal , eller sender dem i post oppkrav også?
bolius's Avatar
Trådstarter
18 0
Sitat av jobett
Må man betale med kort? eventuelt paypal , eller sender dem i post oppkrav også?
Vis hele sitatet...
Kredittkort (Paypal)
Hva heter denne siden ifra usa a?
men har vet dere om noen sider med lockpicking eller? der man kan bruke utstyr man vanligvis har i hjemmet
pelle pirat : søk på forumet, er en svær post om dirking fra før
Hvorfor begynne å bruke utstyr du har hjemme?
www.teknikkbutikken.com selger de bra utstyr billig. Jeg kan vart anbefale dem!

Boken de selger der forteller deg alt det du trenger å vite - og den er på norsk.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tror dette er den mest noob-infiserte tråden på nFF (ihvertfall som jeg vet).

@bolius: Flinke deg som kjøpte slimline-sett, det er bedre på norske låser. Kastet kameraten din virkelig låsepistolen? Rot isåfall litt i søppelkassa hans, fisk den fram, og send den til meg. Søk litt rundt omkring.

På Howstuffworks.com (Søk på lockpicking)

og Lockpicking101.com

samt Lockpickshop.com finner man saker og ting.

@jobett: Det står nok på siden.

Takk til Pumpkin som reddet denne tråden fra å gå helt ad undas.
Kjøp deg en Abus 65/40 eller 65/50..

Ikke for store eller små og fine å trene på..

Send meg PM hvis det er noe du lurer på.
Selv om det ikke er noe lyd så er denne videoen litt morsom:
http://www.teknikkbutikken.com/index.php?p=video

Finner også mange videoklipp hvis man søker på youtube.com etter "lock pick".
Jeg synes videoklippene er kjekke å så på.
▼ ... over et år senere ... ▼
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417

Har aldri prøvd før, men er litt nysgjerrig på å prøve. Er dette et ok sett eller bare søppel?