Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 4710
Hei alle pokerfrelste!

Firmaet jeg jobber for arrangerer i morgen en $2,500 freeroll for GetRake-medlemmer. Freerolls er ikke noe nytt i seg selv, men det som er spesielt med denne er at under 1 døgn før kick-off, så er det under 100 som har registrert seg til turneringen. I tidligere freerolls vi har arrangert gjennom GetRake har vi merket samme tendensen, og det at vi har mye storspillere som ikke bryr seg om "småpenger", må vel ta sin del av skylda for det dårlige oppmøtet.

Men det gjør vel ingenting. Færre spillere betyr mer penger til topplasseringene, og større mulighet til å vinne. Så jeg fant ut at jeg kunne dele dette tipset med dere.

For å kunne delta på denne freerollen må dere først registrere dere på GetRake. Deretter åpne en konto på DailyPoker og gå i forumet for å hente passord til turneringen.

Det tar neppe mer enn 5 minutter.

1) Lag deg en profil på GetRake.com gratis.
Min affiliate-link: http://www.getrake.com/register.php?reff=1550001
Vanlig link: http://www.getrake.com/register.php

Bruker du affiliate-linken, vil du få +10 GRP ved signup. GRP er poengsystemet til GetRake og avgjør medlemsstatus og de 100 med mest GRP får også ta del i GRP-potten som vi deler ut hvert halvår (ca $10,000).

2) Last ned DailyPoker.com-software gjennom GetRake.com.
Bruk denne siden og følg innstruksene: http://www.getrake.com/stepbystep.php?p=140

OBS: De som ikke registrerer seg gjennom GetRake får ikke mulighet til å delta på freeroll.

3) Gå til forumet vårt og hent passord.
http://www.getrake.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2210

4) GL HF!

Hadde vært kult om vi kunne fått en liste over hvilke NFF-medlemmer som deltar, så kan jeg lage en liste med hvem som gjorde det best osv. Post pokernick etter hvert som dere registrerer dere. Ser at nso allerede har registrert seg med "nsox"

Forresten, de av dere som spiller en del poker bør også ta en titt på hva GetRake har å tilby. Akkurat nå må vel noe av det hotteste være å vinne en Playstation 3 gjennom å spille på DailyPoker.com.
Må man være 18 år for å delta?
Og hva skjer om jeg lyger på alderen min?
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Ja. For å registrere konto på DailyPoker.com må man være over 18 år.
Lyger du om alderen får du kontoen din sperret på DailyPoker.com.
Jeg får ikke registrert meg på getrake, får bare opp at anti bot koden er feil. Jobber kveld i morgen, så når begynner turneringen?
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Den begynner klokka 22:00.

Når det gjelder anti-bot-koden, har du jo så mange forsøk du vil. Er vel ikke så vanskelig å lese noen tall og bokstaver?
Har gjort det ca. 20 ganger, så regner med at problemet ikke er meg Får prøve igjen i morgen.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Hm. Det var rart. Om flere har dette problemet, rop ut! Det er jeg som har ansvar for backenden, så skulle det være noe feil med registreringen, så er det min skyld.

Edit: Fant ut at det kunne være litt problematisk med case. Skal fungere uavhengig om du bruker store eller små bokstaver nå.

Edit2: Husk også å tillat sessions-cookies. Sjekk om dette er aktivert i nettleseren her: http://www.getrake.com/cookietester.php
Sist endret av RipZ; 11. april 2007 kl. 02:36.
Fungerer nå. Brukte bare store bokstaver, så hvis case-problemet var at man måtte bruke små bokstaver var det feilen. Nick er Larsegutt, men er ikke 100 % om jeg får tid til å stille. Legger igjen en post i denne tråden i morgen hvis det blir noe.
Samme nick som her.
hvor finner jeg account nummeret til denne siden der jeg skal registrere noe?
http://www.getrake.com/stepbystep.php?p=140
Sitat av Sonic
hvor finner jeg account nummeret til denne siden der jeg skal registrere noe?
http://www.getrake.com/stepbystep.php?p=140
Vis hele sitatet...
Det samme lurer jeg på.

Den jeg fikk i mailen virket ikke og var ikke likt satt opp som eksempelet.
Må registrere dere i dailypoker-klienten.
Vil bare si at jeg har registrert meg nå -- går under aliaset tukkse.
Er med jeg også.
Bruker samme nick som her.

Edit:

"åpne en konto på DailyPoker og gå i forumet for å hente passord til turneringen."

Hvilket forum?
Sist endret av margido; 11. april 2007 kl. 20:24.
er med jeg og|
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Sitat av margido
Er med jeg også.
Bruker samme nick som her.

Edit:

"åpne en konto på DailyPoker og gå i forumet for å hente passord til turneringen."

Hvilket forum?
Vis hele sitatet...
Forumet jeg linker til?
Herre.. sorry, nettopp stått opp så er litt groggy.
Da er det poker
Registrert under samme alias som her - om jeg er hjemme til 22:00 derimot, vet jeg ikke, men jeg håper det.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Da er jeg med. Spiller under navnet Proxick1 siden Proxick allerede (av en eller annen syk, merkelig grunn) er opptatt.

Er dette forresten AKKURAT den samme klienten som nordicbet bruker? Må jeg bruke Daily Poker clienten eller kan jeg bruke Nordicbet sin? Upraktisk å ha to klienter imo.
Er registrert med nicket Carzas.
Sist endret av trulsH; 11. april 2007 kl. 20:52.
I'm in Lykke til folket =)
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Sitat av Proxick
Da er jeg med. Spiller under navnet Proxick1 siden Proxick allerede (av en eller annen syk, merkelig grunn) er opptatt.

Er dette forresten AKKURAT den samme klienten som nordicbet bruker? Må jeg bruke Daily Poker clienten eller kan jeg bruke Nordicbet sin? Upraktisk å ha to klienter imo.
Vis hele sitatet...
Hei! Du må nok bruke DailyPoker-klienten ja.
Snedig klienten skulle bruke evig lang tid på 'upgrading' nå. <3
Fyfaen. Klarte AKKURAT å ikke rekke det. Nå ble jeg så sint at jeg legger meg.

Lykke til til dere andre.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Sitat av jOkKeJacKaL
Fyfaen. Klarte AKKURAT å ikke rekke det. Nå ble jeg så sint at jeg legger meg.

Lykke til til dere andre.
Vis hele sitatet...
Kjipt


Noen som har røket ut så langt?
Sitat av RipZ
Kjipt

Noen som har røket ut så langt?
Vis hele sitatet...
Henger fortsatt med jeg ja
Har nicket Oddgeir_
Dette kommer jo til å ta årevis, folk spiller jo så forsiktig at det er til å bli syk av.
Rakk faen ikke det selv, var 2 min forseint ute. Men lykketil dere som ennå er med.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Goophy; da har du havna på feil bord. Mitt bord er ikke så ille. Tok akkurat en som var all-in
hva er det for seint huff, men jeg skjønte ikke hvordan man rega seg på daily poker?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Nope. 11 / 161 med 7300 chips nå. Ser bra ut ^^ Har sett et par nFF-nick men jeg tror de forsvant rimelig kjapt.

Edit: 10k chips

Edit2: Knakk akkurat Dolf aka Oddgeir_
Sist endret av thomasf; 11. april 2007 kl. 22:55.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Det er bra. Var vel i underkant av 250 som starta, og det må man vel si er ganske bra odds om man kan spille kortene riktig
Da gikk jeg ut..:P
Håper det blir flere slike turneringer

Edit: Nyt sjetongene mine, Proxick.. Bruk de fornuftig
Sist endret av Dolf; 11. april 2007 kl. 22:56.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Dolf
Da gikk jeg ut..:P
Håper det blir flere slike turneringer

Edit: Nyt sjetongene mine, Proxick.. Bruk de fornuftig
Vis hele sitatet...
Hehe, skal prøve
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Da var det pause!

Det blir nok flere slike turneringer. Vi arrangerer dem med jevne mellomrom. Og som dere ser, er det ikke alt for mange som deltar, noe som gir alle en gylden mulighet.

Det går forresten samtidig freerolls for partnerklubbene våre. I Trondheim har vi blant annet NTNU poker som partnerklubb hvor det samtidig som $2,500 freerollen går en $500 freeroll for NTNU-medlemmene. Var vel 25 fra start på NTNU sin freeroll, så GetRake sponser ganske mye penger per deltager i disse freerollene)

Hvordan er chip stack da folkens?

Min er: 5,037 (44 av 118)
På NTNU freeroll: 5,818 (4 av 16)
har en stack på 1945, så pass dere
Var borte 1.time grunnet fotballkamp på tv.

and I`m out. all in AQ mot 99. GL
Si ifra når neste slik turnering er RipZ, så får jeg hevet meg med da.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Skal gjøre det.

Røyk forresten ut av NTNU sin freeroll nå. All-in med 10-10 mot Q6.

I hovedturneringen er jeg fortsatt med ca 22,000.
Sist endret av RipZ; 12. april 2007 kl. 00:07.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Noen som er med fortsatt?

Edit: Pause. 23/29 atm. Ser ikke ut til å bli utbetaling på meg.
Sist endret av thomasf; 12. april 2007 kl. 00:12.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Ja, enn du? Ligger på 13 av 29.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Hvordan går det an at noen går all in med 3-5, flopper en straight og vinner når jeg sitter med AA? Det er bare urettferdig.

Edit: Pause. 23/29 atm. Ser ikke ut til å bli utbetaling på meg.

Du ligger jo bra an, RipZ. Lykke til!

Endte på 27. plass. Det var jo 2 timer well spent.

Faen.
Sist endret av thomasf; 12. april 2007 kl. 00:25.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Hehe.

Driver og slowplayer litt nå for å havne blant de 20 beste. Så får jeg heller gire på litt mer etter jeg er garantert premie.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det var planen her og. Litt vrient å holde seg når du får A på handa og det ligger en A på bordet, og alt annet er low cards. Seff fikk motstanderen min enda et par på rivern. Typisk det der. :P Får heller gjøre det bedre neste gang!
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Kjenner til den.

2 stk som ryker nå, så er jeg garantert premie. Driver og kaster mange gode hender nå. Ganske kjipt.

Og nå trenger bare 1 å ryke.

Og DER var det 20 igjen! Let the game begin
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Hehe. Flotte greier. Du får si ifra hvordan det går.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Skal gjøre det.

Akkurat nå ligger jeg 7 ut av 16. Er garantert premie, og det er vel egentlig da spillet starter for alvor

Da røyk jeg ut på 8. plass.

Mye pga en feil jeg gjorde. Jeg ble med på flop som viste Q 7 A. Jeg har Q 7 og har muligheten til å doble meg. I stedet trykker jeg fold (fordi noen masa på meg på MSN og shit), og dermed tapte jeg en pot som kunne dobla stacken min. Det som skjedde etterpå var at jeg ble spist opp av blinds og gikk til slutt all-in med Q A, som omtrent hele bordet fulgte.

Men ble iallfall $62.50 + $25 rikere på de to freerollene.

Mye tider forresten på at vi kjører en liknede freeroll i mai. Skal ikke se bort i fra at jeg kan fikse en freeroll kun for NFF-medlemmer også om interessen er der.
Synd ingen nFFere vant da.

Better luck next time.

En egen nFF freeroll hørtes virkelig skøy ut. Interessen er der!
Jeg er med.
Men mulig å ha det litt senere på kvelden kanskje (11-12)?

Ble utolmodig igår gitt, hehe.
Bollefitte da! Trodde det var i dag klokka 22 jeg, så ikke på klokkeslettet du postet
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg er ivertfall med neste runde , høres kjempe gøy ut.