Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 1899
Hva drikker eller eter du for å holde deg våken på lan?
Cola! ! ! !
og
nudler.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Burn og ymse utenlandsk red bull...
ta et par colaer og burn sa blir det bra!!
Bare drikkevarer eh? Noen som vet om noe man kan spise? En chili-pizza fungerer jo også.
Trådstarter
10 0
Grandiosa peperoni
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Energidrikk: Shot, Burn, Battery, red bull, huricane (eller hvordan det skrives), x-ray osv...
Grandiosa peperoni
Vis hele sitatet...
Nei. Kanskje den smaker godt, men den holder ikke meg våken iallefall. Om det ikke er en haug med pepperoni's
Trådstarter
10 0
hehe noen snakker på at cafe er bra å drikke for å holde seg våken, men veit ikke jeg
Har ikke vært på lan før

Men battery fungerer ikke.. Burn blir jeg bare trøtt av, sånn i øynene.
Men litt vann, masse coca cola og litt riktig mat kan vel funke bra.
Kaffe er bra, men smaker crap .. Mye koffin i Kaffe
Spise sunt på lan? Det må kanskje prøves. Tipper alle andre ser rart på meg når jeg patter på en salat under oppholdet. Vann og Salat ftw!
Ja jeg skal ikke si det jeg tenkte og si her >D Menne det kan vel brukes i to sammenhenger! Cola burde holde deg awake
Trådstarter
10 0
Jeg spiste sunt på lan en gang, grove baguetter(eller åssen det skrives) holder deg ganske bra oppe faktisk, hehe
Vann! Drikk mye vann, det funker som faen! Det og juice.
slå deg i trynet når du holder på og sovne. Hahah :P det hjelper etterhvert eller så kan du prøve cola cola cola og mere cola :P
Trådstarter
10 0
Okey, nytt tema:
Hvor lenge har du klart å holde deg oppe på lan? hvor mange dager/timer?
Sitat av KeWZ
Okey, nytt tema:
Hvor lenge har du klart å holde deg oppe på lan? hvor mange dager/timer?
Vis hele sitatet...
Jasså

Vet ikke helt sikkert, men tipper noelunde 3 dager i strekk.
Forresten , når jeg er opp sent ! og sitter å drøyer å drøyer så får jeg plutselig rykningner!! ehhe er dette normalt???? hehe. kanskje litt offtopic, må bare sjekke , sånn at jeg ikke har Tourettes eller no sånt liksom!:P
Trådstarter
10 0
det er lenge syns jeg:P klarer bare akkurat 2 dager jeg
53 timer Det var et helve** uten like
Trådstarter
10 0
Forresten , når jeg er opp sent ! og sitter å drøyer å drøyer så får jeg plutselig rykningner!! ehhe er dette normalt???? hehe. kanskje litt offtopic, må bare sjekke , sånn at jeg ikke har Tourettes eller no sånt liksom!:P
Vis hele sitatet...
ALdri hørt om:S
tre dager her også. bodde inærheten av av lokalet så gikk hjemm og laget ostesmørbrød og inviterte venner hjem på taco. drakk sikkert 3-4 liter juice og omtrent like mye cola
Trådstarter
10 0
53 timer er ikke værst !
Sist endret av KeWZ; 8. april 2007 kl. 00:37.
Sitat av KeWZ
ALdri hørt om:S
Vis hele sitatet...
Bare jeg som er litt Fucked til tider da=)
Sitat av cbask
Forresten , når jeg er opp sent ! og sitter å drøyer å drøyer så får jeg plutselig rykningner!! ehhe er dette normalt???? hehe. kanskje litt offtopic, må bare sjekke , sånn at jeg ikke har Tourettes eller no sånt liksom!:P
Vis hele sitatet...

Ja snart detter vel armer og bein av..

Men det er en tråd her om at nFF ikke er kvalifisert helsepersonell her med flere linker til "internett leger" som sikkert kan hjelpe deg med din problemer.
Til topic 1: Jeg liker kaffe.

Til Topic 2: i forbindelse med LAN har jeg greid 46 timer, utenom har jeg greid 28.
3 dager i strekk har jeg vært oppe, det var KJIIIIPT!
Hadde masse rare fakter:
-Kissa på katta mi.. <33
-Sa: "Nei, så søt...."
og trodde jeg så katta mi hele tiden^^
Vet ikke hvorfor, men så syner og det var heeelt forferdelig!
Sitat av RampLest
3 dager i strekk har jeg vært oppe, det var KJIIIIPT!
Hadde masse rare fakter:
-Kissa på katta mi.. <33
-Sa: "Nei, så søt...."
og trodde jeg så katta mi hele tiden^^
Vet ikke hvorfor, men så syner og det var heeelt forferdelig!
Vis hele sitatet...
Ikke for å være frekk på noen måte, men skjønte ingenting av det der.
Kaffe, det hjelper i både godt og ondt.
Sitat av RampLest
3 dager i strekk har jeg vært oppe, det var KJIIIIPT!
Hadde masse rare fakter:
-Kissa på katta mi.. <33
-Sa: "Nei, så søt...."
og trodde jeg så katta mi hele tiden^^
Vet ikke hvorfor, men så syner og det var heeelt forferdelig!
Vis hele sitatet...
Grunnen til at du så syner, kan være at du hadde mangel på REM-søvn så kroppen prøver å kompensere med å "drømme" i våken tilstand.

Satt nettop og så Discovery Channel - The Secrets Of Sleep.avi ganske interessant, handlet mest om drømming.
Mange ting som fungerer.

Det jeg pleier å gjøre er å shotte halvkald pulverkaffe 50/50 med vann fra shotglass, men anbefales ikke for svake sjeler.

PS: det ender med at du sitter å rister, ler deg ihjel, føler indre uro, er sykt trøtt uten å få sove etter en del timer.

Koffeinpiller er også en mulighet, anbefales ikke å kombinere med forslaget over:P hehe.
iskaffe er den beste oppfinnelsen ever..
det eneste jeg drikker på lan ;D
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Stoned^
Mye koffin i Kaffe
Vis hele sitatet...
No kidding Sherlock?!?

Alvorlig talt, pøs på med så mye koffein du klarer..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
For min del så går det i uante mengder kaffi. Gjerne ei kanne i timen eller deromkring.

Når dei fleste lovlige måtane å holde seg våken på er nevnt, så skal det seiast at Kriegsmarine delte ut amfetamin til u-båtkapteiner for at dei skulle kunne holde seg våkne i lengre tid. Dersom du er villig til å bruke ulovlige stoff (og garantert bli kasta ut fra et LAN om du blir oppdaga) så er nok det rimelig effektivt. Spør dei på rusmiddel-forumet med erfaringer fra amfetamin
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Bare litt synd seff, at kaffe, i tillegg til å være oppkvikkende, også er svært vanndrivende. Har du tenkt tilå drive med extensive coffee camping, gjør det nær en dass.
Uansett hvis dere vil prøve noe gøy. Kjøp energy-drikken Cocaine ( www.drinkcocaine.com ) tror den skulle være 10x kraftigere en vanlig red bull. den fungerer ganske bra synes jeg, selges ikke i Norge thougth...
off-topic: kamikaze666: den der qouten din var meget nasty.. :/
Men sannheten må fram
IsKaffe, Coke, Hyper Musikk og ikke minst Frisk Luft dah er du Phyco- Gamer for resten av natta
cola, speed, vann og musikk!
Kaffe og sjokolade.
Kald luft kvikker deg opp veldig, ganske irriterende når du er på vei hjem fra fest og er drit sliten på bussen så våkner man så jævlig når man går fra bussen og hjem.
Espresso er jo både utrolig godt og oppkvikkende.
Hvis du ikke har spesielt gode kaffe erfaringer anbefales presskaffe! er himmelskt godt
Mitt beste tips er å ikke kjede seg :P hele tiden være i aktivitet og kose seg mest mulig, variasjoner er viktig. Kjeder meg meg mens jeg er trøtt er jeg ferdig.
Sitat av Stoned^
Kaffe er bra, men smaker crap .. Mye koffin i Kaffe
Vis hele sitatet...
Kaffe smaker jo ikke så værst det da

har prøvd og drikke kaffe når jeg var skikkelig trøtt en gang, det var egentlig litt leit. Etter jeg hadde drukket det opp, så gikk jeg og la meg for jeg var så utrolig trøtt, så sleit jeg med å få sove,, pga all koffeinen som er i kaffen.