Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2111
Jeg leverte et spill på gamedev compoen som er sykt fett, men siden de inkompetente folka i crew ikke klarer å la folk laste ned spilla, bare se dem i 20 sek på storskjerm tenkte jeg jeg skulle legge det ut her så folk får prøve.

Og så, om du er på TG, gå på tg7.partyticket.net, logg inn, trykk på compos, og stem på meg!
Dårlig at man ikke kan laste ned spillene ja.
Men, siden dragon er det eneste jeg har fått testet får du min stemme Hjelper jo litt på at jeg likte det også da.
Var ikke akkurat det beste spillet må jeg si^^
EDIT:
Er dette en feil: Hvis man skriver exit så klikker spillet helt^^ (Hakker i "-Grafikken-":P)
Sist endret av RampLest; 6. april 2007 kl. 03:32.
Ved første øyekast kunne jeg tenkt meg å stemme på sodukospillet.
Dessuten syns jeg du spammer for mye om at vi skal stemme, so no wote for u!
soduko spillet var litt vel flashy for soduko å være egentlig...
Stemt! men det var nok en annen nFF'er som fikk bittelitt mer poeng enn deg :/
Dette var kjedelig. Teksten var alt for tett og rotete, giddet ikke å lese Stå på iallefall
Fungerer ikke å save.

Var gøy å spille så lenge det varte.
Sitat av RampLest
Var ikke akkurat det beste spillet må jeg si^^
EDIT:
Er dette en feil: Hvis man skriver exit så klikker spillet helt^^ (Hakker i "-Grafikken-":P)
Vis hele sitatet...
Gjelder også når man bruker andre komandoer.

Var vel litt for mye tekst og det gjorde at jeg ikke gadd å lese. Hadde vært bedre med noen bilder kansje
Andreplass

*prøveut*
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Takk til alle som stemte. Vant andreplass og 4000 spenn.

Og til dere som skriver tekst og klager over at spillet bugger, fy. Det står spesefikt i starten av spillet at du skal skrive tall og ikke tekst. Numpad er en digg måte å spille på, for da kan du runke med den andre hånda fordi spillet er så sykt kult.
gratz!
stemte på deg jeg
Jeg skjønner ikke noe av dragon.

Hva gjør jeg etter at jeg har drukket opp de 100 gullstykkene mine i puben?
Sitat av ulldott
Jeg skjønner ikke noe av dragon.

Hva gjør jeg etter at jeg har drukket opp de 100 gullstykkene mine i puben?
Vis hele sitatet...

Lurte jeg å på
haha, jeg har kommet dritlangt ^^ q_Werty, hadde jeg vært på TG ville du fått min stemme, men akk. Sorry. Men allikevel var det et kewlt spill
Spillet var veldig bra

Gratulere med 2. plass!
Sitat av ulldott
Jeg skjønner ikke noe av dragon.

Hva gjør jeg etter at jeg har drukket opp de 100 gullstykkene mine i puben?
Vis hele sitatet...
Stikker i skogen og sparker litt rumpe!

Så tar du arena fights sånn etterhvert

Rimelig underholdende spill forresten
Fett spill har sittet og spilt det i 2timer nå. Valget sto mellom Dragon og CS og det ble Dragon. Minner meg om da jeg brukte all min tid og krefter da jeg viet livet mitt til Pokemon...
Takk for spillet
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Haha, godt å høre at noen av dere likte det. 2-eren er under utvikling og skal bli mange tonn bedre, men jeg har støtt på noen problemer jeg ikke klarer å løse enda

Jeg trenger et godt kurs eller noe i c++.
q: Jeg har enda ikke vært i stand til å få en discount på styke- og armorupgrades. Lyst å gi meg en hint på hvordan dette er mulig?
Sitat av q_Werty
Haha, godt å høre at noen av dere likte det. 2-eren er under utvikling og skal bli mange tonn bedre, men jeg har støtt på noen problemer jeg ikke klarer å løse enda
Vis hele sitatet...
Husk GUI.