Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5843
Jeg har prøvd å fa tak i bensin fra gamle biler for noen dager siden... men det gikk heller dårlig. Jeg tenkte det kunne funke bra med hevert, men det gjorde det ikke.
Det som skjedde, var at jeg ikke kom ned til bensinen med en hageslange. den var lang nok, men jeg lurer på om det ikke er en slags sperre som hindrer meg ifra å komme ned til selve bensinen. For slangen ble ikke våt på enden engang, og den var absolutt lang nok!

Noen som har noen forslag?
Har du egen bil kan du godt prøve dette på den først, eventuelt på foreldrene dine sin, siden det kan kreve litt trening å få det til riktig, og det er dumt å stå og tukle med andres biler for lenge hvis man ikke vil ha uønsket oppmerksomhet. Sannsynligvis vil foreldrene dine aldri legge merke til at papp-blockeren er borte.
Sist endret av atomet; 27. mars 2007 kl. 18:56.
DOS
DOS's Avatar
Trådstarter
Løser ikke egentlig pappen seg opp i bensinen?

Noen som har noen forslag der det ikke inngår å sprenge seg selv i luften?
Mange biler er utstyrt med sil og andre lignende ting som forhindrer dritt å komme ned i tanken. Andre biler er utstyrt med et metallokk som forhindrer at bensina kommer opp igjen ved aktiv kjøring. Den er hengsla kun en vei. Du får slangen ned, men ikke opp. Gamle biler burde gå fint.

Personlig håper jeg du suger masse bensin inn i kjeften og svelger halvparten. Folk som driver å stjeler MB stjerner, hjulkapsler, bensin ol. kan bare brenne. Som om ikke bensina var dyr nok for vanlige ærlige mennesker så må noen oppleve å ha tom tank når man skal på jobben om morran. Fjern heller skiltene på bilen og fyll på en bensinstasjon. De er forsikret og økonomien dems tåler slikt.
Sitat av DOS
Løser ikke egentlig pappen seg opp i bensinen?
Vis hele sitatet...
Hadde papp løst seg opp i bensin ville selvsagt aldri produsentene ha brukt papp til dette, eller hva?
Sitat av boogeyman
Personlig håper jeg du suger masse bensin inn i kjeften og svelger halvparten. Folk som driver å stjeler MB stjerner, hjulkapsler, bensin ol. kan bare brenne. Som om ikke bensina var dyr nok for vanlige ærlige mennesker så må noen oppleve å ha tom tank når man skal på jobben om morran. Fjern heller skiltene på bilen og fyll på en bensinstasjon. De er forsikret og økonomien dems tåler slikt.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg hatt KP nå, hadde du fått, boogeyman

Uansett, det kommer helt ann på bilen som andre har påpekt, jeg vet f.eks. at gamle modeller av Opel, f.eks kadett, vectra etc ikke har noen sperre, kun det lokket helt øverst man bare kan dytte ned med en skrutrekker e.l. for å få opp igjen slangen, samme er det vell med Ford så vidt jeg kan huske.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av atomet
Hadde papp løst seg opp i bensin ville selvsagt aldri produsentene ha brukt papp til dette, eller hva?
Vis hele sitatet...
Hehe.. Så dumme folk er på dette forumet azz. Det er plast-lakkert papp såklart; av tilnærmet samme papp som melkekartonger er laget av. Hvor mange ganger har du sett en melkekartong lekke, sånn helt uten videre? Ingen sier du? Ja, det stemmer. Men brenne, det gjør de. Det er derfor du skal putte en fyrstikkeske i flammer oppi der; fordi da forsvinner pappen.

Gratis bensin er digg
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:09.
Sitat av Stormen
Hehe.. Faen så dumme folk er på dette forumet azz. Det er plast-lakkert papp såklart; av tilnærmet samme papp som melkekartonger er laget av. Hvor mange ganger har du sett en melkekartong lekke, sånn helt uten videre? Ingen sier du? Ja, det stemmer. Men brenne, det gjør de. Det er derfor du skal putte en fyrstikkeske i flammer oppi der; fordi da forsvinner pappen.

Gratis bensin er digg
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er så mange som forstår ironien i innlegget ditt jeg..... Hehe.Brennende fyrstikkeske ned i bensintanken... Hvem f... ville funnet på noe så idiotisk....
Sitat av boogeyman
Tror ikke det er så mange som forstår ironien i innlegget ditt jeg..... Hehe.Brennende fyrstikkeske ned i bensintanken... Hvem f... ville funnet på noe så idiotisk....
Vis hele sitatet...
Nesten litt skummelt, syns jeg ser VG overskriftene nå..