Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 596
Har lastet ned et FTP-program som jeg tenkte jeg skulle bruke til å laste opp siden med, men jeg har ingen erfaring når det gjelder opplastingen. Hvordan gjør man det? (Jeg har en testkonto hos Angelfire, men jeg får det ikke til slik som de skriver. Jeg fant ingenting på HTMLdog sine nettsider og forstod ikke skiten av hva som stod på davesite.com. Hjelp?
host: ftp.angelfire.com
username: kategori/brukernavn (eksempel: punk/jonnemann) husk hva kategori du valgte da du registrerte deg.
password: ditt passord
Det var det jeg prøvte, men når jeg skulle laste siden i IE (slik som det sto på Angelfire) fikk jeg beskjed om at siden ikke kunne lastes. Jeg prøvte også med Opera. Deretter prøvte jeg med FTP opplasteren, som heller ikke klarte å koble seg til serveren.
prøv smartftp. Har testet den og funker toppers
Hvilken feilmelding er det du får da ? Kan være at du må forandre på passiv/active connection.
brukte angelfire før, men brukte ikke noe ftp program(husker det var noe problemer), jeg brukte alltid den nettbaserte opplastingen som er på kontosiden. det funka alltid.