Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 456
Jeg har et problem med PCen min, viste ikke hvor jeg skulle legge emnet så la det her.

Hver gang jeg prøver og starte en Video fil klikker PCen, alt fryser, jeg bare hører lyden i filmen.
Det holder på sånn i ca et halvt minutt før PCen restarter, etter jeg logger inn er PCen klikk ca 30 sec til før jeg får en melding som sier "Windows har gjenoprettet etter en alvorlig feil"

Noen som har peiling?
Trådstarter
83 0
Fant nå også ut at problemet oppstår bare på min bruker i windows XP, funker helt fint på andre's
Får du noen feilmelding? Mulig det er en codec eller noe mangler?Hvilket fil format er videon? eller er det generelt?
Du glemmer jo det viktigste: hva åpner du filmen i? Og hvordan film er det? Samme filmer som alltid klikker eller ulike filmer?
Hvis det er på kun din bruker dette skjer, kan du jo slette profilen din, for så å legge den til på nytt